Eerste keer N.O-XPLODE nt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Erikjager View Post
    Dat zou nog eens mooi zijn, zit ik mezelf lekker te drogeren :P Maar nee, niets op de sample duidt erop dat je de hoeveelheid over 2 trainingen verdeeld moet worden. Ik zie nu wel dat er gewaarschuwd wordt dat het verstandig is om je eerste keer met een halve te beginnen tot je lichaam beter gewend is... ( damn, die letters zijn dan ook absurd klein)

Wie weet koop ik het nog eens in de toekomst en doe ik dan rustig aan, voor nu wilde ik het enkel proberen, heb het nog niet nodig aangezien ik pas vrij kort bezig ben met trainen.
    Is de eerste keer inderdaad een aparte ervaring
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

moet maar is binnenkort no xplode gaan proberen als ik die verhalen hierzo lees. Al denk ik dat het net zoals alle andere pre workout supps geen fuck voor me gaat doen.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
        moet maar is binnenkort no xplode gaan proberen als ik die verhalen hierzo lees. Al denk ik dat het net zoals alle andere pre workout supps geen fuck voor me gaat doen.

Jack3d ook al geprobeerd?

Ik ga daar een stuk beter op dan no xplode.

Comment

Originally posted by CruX View Post

Daar merk ik letterlijk nils van.
          Noxplode knal ik wel zwaar op.. heb al erg veel pre workouts geprobeerd maar keer elke keer terug bij de xplode.

Comment

Originally posted by CruX View Post

ook al geprobeerd. Enige pre workout die wat met me deed was 1rm.. ik had het alleen maar benauwd tijdens de training en zelfs 6 uur na de training ook. Continu zweten. Alleen maar een negatieve werking op mij dus.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
              Daar merk ik letterlijk nils van.
              Noxplode knal ik wel zwaar op.. heb al erg veel pre workouts geprobeerd maar keer elke keer terug bij de xplode.

Blijkt maar weer hoe verschillend mensen op een bepaald product reageren...

Comment

Als je nog nooit een pre-workout product hebt gebruikt kun je het beste met een 1/2 dosering beginnen om je tolerantie te testen. Een stick NO-Xlode NT is ongeveer 22 gram (1 dosering) We hebben nog weinig reviews over de nieuwe No-Xplode 2.0.
                Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

is der veel verschil

NO-Xlode 1 en 2?

of is het gewoon geld maken rij zo als de meeste dinge?

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                    is der veel verschil

NO-Xlode 1 en 2?

of is het gewoon geld maken rij zo als de meeste dinge?
                    zullen misschien wel andere dingen aan toegevoegd zijn ofzo,
                    qua werking zal het misschien het zelfde zijn. Ben van plan om binnenkort
                    2.0 te gaan bestellen.
                    keep the focus going!

Comment

BSN is een merk dat veel geld uitgeeft aan reclame en marketing.
                      De nieuwe NO-Xplode 2.0 zou je meer energie moeten geven dan de oude.
                      Of je dit echt merkt is per persoon verschillend.
                      Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                        zullen misschien wel andere dingen aan toegevoegd zijn ofzo,
                        qua werking zal het misschien het zelfde zijn. Ben van plan om binnenkort
                        2.0 te gaan bestellen.

Hey tnx ja.

ik hou het verlopig denk ik op jack 3d of de wonder pil .

soms mix ik het een schep jack 1 a 2 caps wonder pil.

ja klopt ze maken wel veel reklame vandaar dat ik niet ele maal vertouwde

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X