Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen

hallo allemaal,
    ik heb van de week een pakketje supplementen besteld en vroeg me af wat jullie van de samenstelling vinden, deze is als volgt:

creatine: Dynamite nutrition Micronized creatine, en ben van plan deze 6 weken te gaan gebruiken,

Pre workout: Maximize V2,

Whey: Isolaat perfection, de bedoeling is om deze elke ochtend en vervolgens op de trainingsdagen ook direct na het sporten te nemen,

mijn voornamelijk doel is meer kracht en massa/gewicht

ik ben benieuwd wat jullie van de samenstelling vinden

Kan best. Whey is standaard. Creatine en pre work optioneel. Maar verwacht er geen wonderen van.
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

je zou misschien apart nog wat amino acids erbij kunnen kopen voor rond/tijdens de training...ben ik ook van plan.
      Laissez Faire

Comment

Met deze producten i.c.m. een goed training- en voedingsschema moet je flinke vooruitgang kunnen boeken.

Whey isolaat: 's ochtends een shake eventueel nog een shake voor je training en een shake na je training.

Op trainingsdagen de Maximize 30 tot 45 minuten voor je training en 3 tot 5 gram creatine na je training.

Op rustdagen alleen de whey isolaat en de creatine (2 x 3 tot 5 gram per dag, 1 dosering 's ochtends en 1 dosering 's avonds)

Succes!
        Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

bedankt voor de reactie was ook van plan om het zo in te gaan nemen, nog 1 vraag: kun je na je training de whey en de creatine in 1 shakebeker mengen? of is het aan te raden de creatine toch iets later te nemen?

Comment

De whey en de creatine kun je gewoon in een shakebeker mengen, nog wat snelle koolhydraten erbij en je hebt een prima post-workout shake.
            Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
              je zou misschien apart nog wat amino acids erbij kunnen kopen voor rond/tijdens de training...ben ik ook van plan.
              Eiwitpoeder is zeker nuttig en ook creatine is een product dat werkt. Aminozuren is weggegooid geld.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Eiwitpoeder is zeker nuttig en ook creatine is een product dat werkt. Aminozuren is weggegooid geld.
                Net als pre-workouts imo.
                Wie heeft er nu geen motivatie genoeg
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Op basis van wat staaf je dat? Eigen bevindingen?

Heb er zelf weinig ervaring mee. Heb hier wel een pot bcaa's staan, maar zelden of nooit ingenomen.
                  RAW: 155 - 155 - 220
                  EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                    Op basis van wat staaf je dat? Eigen bevindingen?

Heb er zelf weinig ervaring mee. Heb hier wel een pot bcaa's staan, maar zelden of nooit ingenomen.
                    Als je gedurende de hele dag al hoogwaardige eiwitten consumeert dan heeft het bar weinig zin om dan ook nog eens aminozuren te slikken. Whey is trouwens een prima bron van BCAAs. Dus ook een apart potje daarvan is geldverspilling.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X