Waar een dieet op maat bestellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar een dieet op maat bestellen.

Een goede vriend van mij zou graag terug beginnen trainen.
    Maar zijn gewicht speelt een nog een grote rol.
    Daarom had hij aan mij gevraagd wel dieet hij kon volgen. Ik heb hem gezegd om eens hier te komen kijken en een schema te maken en dan te posten, maar dat is eigenlijk moeilijk voor hem omdat hij vrachtwagen chauffeur is en zeer lange ritten doet. En het dus niet mogelijk is om zelf maaltijden te bereiden. Thuis kan hij ook op niet veel steun reken want een gezonde maaltijd is daar spaghetti, met meer gehakt dan saus. En per persoon een half brood erbij.
    Maar ik had hier eens gelezen over een dieet dat je kon bestellen. Een soort van herbalive toestand , maar dan wel op BB en afvallen gericht.
    Mss kan iemand me hier over verder helpen? Dan kan ik dit mss aanraden voor hem.

Originally posted by sinte View Post
    Een goede vriend van mij zou graag terug beginnen trainen.
    Maar zijn gewicht speelt een nog een grote rol.
    Daarom had hij aan mij gevraagd wel dieet hij kon volgen. Ik heb hem gezegd om eens hier te komen kijken en een schema te maken en dan te posten, maar dat is eigenlijk moeilijk voor hem omdat hij vrachtwagen chauffeur is en zeer lange ritten doet. En het dus niet mogelijk is om zelf maaltijden te bereiden. Thuis kan hij ook op niet veel steun reken want een gezonde maaltijd is daar spaghetti, met meer gehakt dan saus. En per persoon een half brood erbij.
    Maar ik had hier eens gelezen over een dieet dat je kon bestellen. Een soort van herbalive toestand , maar dan wel op BB en afvallen gericht.
    Mss kan iemand me hier over verder helpen? Dan kan ik dit mss aanraden voor hem.
    Een dieet dat je kan bestellen op BN? heb ik iig nog nooit van gehoord.
    keep the focus going!

Comment

Ik weet het niet hoor. Tegenwoordig van die koelboxjes die je op aansteker kunt aansluiten of koelboxen. En anders hebben we altijd nog de good old blikjes tonijn en hard gekookte eieren. Ook shakes met casseine en havermout kunnen je eind brengen. Wat nootjes voor de vetten, moet lukken! Rijst in bakje moet ook wel even meekunnen. Zalm uit blik kan ook. Zelf eiwitrepen maken van casseine en havermout. (youtube protein bar en je vindt genoeg) Thuis eten kan hij toch ook wel wat beinvloeden? Of in ieder geval voor zichzelf. Als hij duidelijk uitlegt dat hij wil afvallen en hij zich zo niet gelukkig voelt willen veel ouders wel begrip tonen. Was mijn situatie iig. Ouders pasten eten niet helemaal aan, maar bakken bvb wel extra kip voor me.

Mijn punt is iig, waarom niet eerst zelf proberen? Ik denk dat je zelf echt eind kunt komen! Zag laatst ook filmpje op youtube hierover, het is gewoon wat aanpassen.

Comment

Als hij dan een schema " besteld" dan zit hij toch nog steeds met hetzelfde " probleem"????
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          Als hij dan een schema " besteld" dan zit hij toch nog steeds met hetzelfde " probleem"????
          Hehe ja dat dacht ik ook, voelde me al zo dom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X