Pre-workout supp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre-workout supp

Aangezien ik de afgelopen maanden sterk bezig ben met voeding en training ben ik op zoek naar een goede pre-workout. Ik heb al veel gehoord van Jack3d, ik dacht deze te bestellen tot ik op deze uitkwam.

Unleash! v3 van XXL Nutrition - XXL Nutrition

Iemand die me advies kan geven?
    Eat clean and train hard...

Originally posted by Bodard View Post
    Aangezien ik de afgelopen maanden sterk bezig ben met voeding en training ben ik op zoek naar een goede pre-workout. Ik heb al veel gehoord van Jack3d, ik dacht deze te bestellen tot ik op deze uitkwam.

Unleash! v3 van XXL Nutrition - XXL Nutrition

Iemand die me advies kan geven?
    2x geprobeerd. 20g dosering (halve dus) voor de training genomen en ik merkte toch zeker een goede "focus", voelde me onuitputbaar en een aardige krachttoename. Behoorlijke krachttoename merkte ik. Ik was er voor mezelf niet uit of dit nou psychologisch was of dat het echt werkt, maar mijn ervaring voor die 2 momenten waren wel positief.

Cassis smaak van die is trouwens erg ranzig en niet te drinken.
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
      2x geprobeerd. 20g dosering (halve dus) voor de training genomen en ik merkte toch zeker een goede "focus", voelde me onuitputbaar en een aardige krachttoename. Behoorlijke krachttoename merkte ik. Ik was er voor mezelf niet uit of dit nou psychologisch was of dat het echt werkt, maar mijn ervaring voor die 2 momenten waren wel positief.

Cassis smaak van die is trouwens erg ranzig en niet te drinken.
      Over welk product heb je het?
      Eat clean and train hard...

Comment

Originally posted by Bodard View Post
        Over welk product heb je het?
        Oh sorry om erbij te vermelden, maar ik sprak over Unleash V3.
        "Straight outta gym"

Comment

Ik heb deze twee keer gebruikt (kwam erachter dat ik niet van pre-workout supps hield):
          NO Shotgun MHF-1 van VPX Sports - XXL Nutrition

Het werkte echt goed! Het ligt er waarschijnlijk aan hoe gevoelig je bent voor caffeine, maar ik was echt sterker en kon twee extra reps doen (niet echt een sterke kwantitatieve beschrijving maar toch) bij het optrekken. Je voelt je gefocussed en alle blabla die op het pak staat. Ik zou de eerste keer misschien niet de volledige dosis nemen, om even te testen hoe goed je er tegen kan (en des te kleiner je dosis, des te goedkoper natuurlijk).
          Laissez Faire

Comment

Ik zelf gebruik altijd of crack of de nox pump.
            Vind ze alle 2 erg goed.
            BP (95kg)
            DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
            mp (55) kg

Comment

Iets wat je in ieder geval niet moet kopen; Hot Blood.

Die pre-workout supp werkt (voor mij) niet echt bijzonder goed. Het enige wat ik wel merkte is dat ik meer energie had. Verder echt een minimale krachtverbetering en minimale pomp, had er meer van verwacht .

Verder heb ik geen ervaring met de twee pre-workout supps die je zelf noemt.

Comment

Jack3d werkt bij mij zeer goed. Goede focus en kracht toename. Energie blijft op een constant hoog niveau.

Aan te raden

Comment

Hey kerel, ik heb hier nog een sample liggen. Gekregen als sample bij een whey-bestelling.
                  Als je mij je gegevens even doorgeeft via PM stuur ik het je morgen op, kun je het testen voor jezelf!

Edit: Het gaat om Unleash V3 dus.
                  Last edited by T-Buser; 22-04-2012, 19:46.

Comment

Oops, het ging om Energize! Ook van XXL, maar die mag je ook wel hebben als je geïnteresseerd bent.

Comment

Ik heb hier nog een sampel van crack en nox pump mag je ook wel hebben als je wil kun je die ook uitproberen heb je toch al vanalles om te testen
                      BP (95kg)
                      DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                      mp (55) kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X