Jack3d werkt niet, wat te doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jack3d werkt niet, wat te doen?

GEgroet,

Ik heb jack3d gekocht en 2 keer mee getrained (2 schepjes een half uur voor training ingenomen) maar ik merk er niks van.. Hoe kan dat???? Hebben meer mensen dit met jack3d? Weet iemand miss een alternatief dat wel werkt ipv jack3d als dat em niet word met trainen? Of een tip hoe ik er misschien wel wat van ga merken?

Bedaankt aalvaast

Ik werd er helemaal leip van. Misschien meer tijd tussen inname en laaste maaltijd.
    Mind is everything.

Comment

hoelang?

Comment

Mijn training, anderhalf a 2 uur na mijn laatste maaltijd. Vlak voor mijn training neem ik mijn pre-workout shake/booster.
        Mind is everything.

Comment

oke ik zal dat morgen maar eens proberen dan, dankje

Comment

Staat als het goed is op verpakking, altijd innemen op een lege maag...
            Verder is het inderdaad mogelijk dat je 'immuun' raakt voor de stoffen die er in zitten (heb je hiervoor eerder een andere N.O. booster gebruikt?)

Bij mij werkt de een ook beter dan de andere. Voor alsnog vind ik het het prettigst te trainen zonder PreWO, omdat ik soms zo een ongelovelijke pomp krijg dat ik de oefeningen niet meer normaal kan uitvoeren...
            :: 1.82M :: 84 KG ::
            BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Als die niet werkt voor je wil ik mijn NoxiPro wel ruilen (5 schepjes ofzo van gehad). Die werkt voor mij niet. Jack3d heb ik nog niet gehad en vind het zonde om weer 30 euro te gaan betalen voor iets dat niet werkt. Laat maar weten via PM ofzo als je interesse hebt in ruilen.

Comment

Precies 3 uur voor de training niks eten en dan een half uur vantevoren die jack3d nemen! Dan ga je stuiteren voor het leven
                Pain is temporary, Pride is forever

Comment

Moet niet veel gekker worden hier !

Ga ff 3 uur niks eten om iets te nemen wat je helemaal niet nodig hebt,..
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Ik dacht net zo iets, effe 3 uur niks eten lol, dan val ik om

Comment

Originally posted by Mvos View Post

haha exact. Ik denk dat pre workout supps een van de meest misbruikte supplementen zijn.

Hard en zwaar kunnen trainen met een goede focus, is vooral mentaal. Als je mindset gewoon goed is, dan kun je dit ook zonder booster.

en dan 3 uur vantevoren niets eten, nee dat zal je gains ten goede komen. wordt het nog lastiger om al die kcal binnen te krijgen.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Haha 3 moet 2 zijn btw, ik vind het juist lekkerder trainen op een nuchtere maag. Met veel eten vlak voor het trainen krijg ik alleen maar kotsneigingen.. Just my opinion
                        Pain is temporary, Pride is forever

Comment

Ga gewoon normaal trainen crack/jacked heb je niet nodig
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Marketing en mond op mond reclame in actie. Tegenwoordig zijn er hele volksstammen die denken dat het niet mogelijk is om behoorlijk te trainen zonder PWO.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Axel05 View Post
                              Haha 3 moet 2 zijn btw, ik vind het juist lekkerder trainen op een nuchtere maag. Met veel eten vlak voor het trainen krijg ik alleen maar kotsneigingen.. Just my opinion
                              3 = 2 is nog steeds belachelijk.
                              En als je 2 uur van te voren eet dan kun je dat nu niet echt op een volle maag noemen!

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X