Vitaminetabletten, moeite waard of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vitaminetabletten, moeite waard of niet?

Hallo,

Ik lees steeds vaker dat mensen vitaminetabletten slikken, ikzelf heb dat nooit gedaan. Ik gebruik nu creatine als pre workout en whey isolaat als post + om aan mijn eiwitten te komen.

Ik eet af en toe fruit, sommige dagen eet ik minder dan nodig is en sommige dagen eet ik meer dan nodig, ik weet dat vitamines goed zijn voor veel dingen maar waarom zou je extra vitamines innemen als bodybuilder?

Als er voordelen aan zitten die ik belangrijk vind dan ga ik ze ook proberen, zijn er lezers die zelf vitamines inslikken en om wat voor reden?

Waarschinlijk omdat je lichaam als BB harder moet werken om te herstellen en daarom wat extra vit. kan gebruiken

Comment

Originally posted by showtime View Post
      Waarschinlijk omdat je lichaam als BB harder moet werken om te herstellen en daarom wat extra vit. kan gebruiken
      Niet alleen BB. Iedereen die een intensieve sport beoefent heeft meer behoefte aan aanvullende vitaminen en mineralen.

Comment

Af en toe fruit? Niet eens groentes?
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Mijn kinderen eten elke dag fruit en groenten en vitaminen vloeibaar.. met andere woorden dus zorg beter voor je zelf.. als sporter heb je meer nodig idd.. eerst voeding op orde dan je subs.. succes
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heey ik zoek ook een goed vitamine supplement, welke kan ik het beste kopen

Comment

Originally posted by stanneveldt View Post
              Heey ik zoek ook een goed vitamine supplement, welke kan ik het beste kopen
              Ééntje die op de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) niet hoger dan 100% scoort per vitamine.

Comment

Ik heb die zakjes van body en fitshop
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Ik neem davitamon

Comment

Originally posted by Gebruiker View Post
                    Ééntje die op de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) niet hoger dan 100% scoort per vitamine.
                    Lekker kortzichtig weer.

Een sporter heeft van bepaalde vitamines gewoon meer nodig dan iemand die een standaard leventje heeft. Zeker niet als daar andere voeding tegenover staat. ADH staat ook niet altijd gelijk aan de max wat goed voor je is. En hoe wil jij een teveel krijgen aan wateroplosbare vitamines zoals vitamine C?
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Hema is dus gewoon goed want die bevat 100% adh?Dat sporters, ouwetjes, of zwaar trainende meer nodig hebben maakt niet uit?Heel de adh van vit C is al om te gillen, stamt nog uit 1836 ofzoiets.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

goede multivitamine

Een goede multi moet voldoen aan een aantal kenmerken zodat het voor het lichaam herkenbaar is en daardoor goed opneemt

Eco multi now foods
                        Orange triad
                        Alive

Zijn goede

Comment

Sanitas ik vind je nu al vervelend
                          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Welke vitamine heb je nodig dan dat vraag ik me wel af
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Dat je niet meer dan 100% ADH vitamine moet slikken daar ben ik het niet mee eens. De procenten zijn gebasseerd op de ondergrens, dus het minimale wat je moet nemen om geen gebreksziekten te krijgen. Je lichaam kan dus meer hebben om optimaal te functioneren. Zeker serieuze sporters kunnen beter een surplus aan vitamines gebruiken. Vitamine B complex is onder andere belangrijk voor de energiehuishouding van je lichaam, vandaar dat deze altijd extra hoog gedoseerd is in vitamines voor sporters.
                              Natuurlijk kan je van alles teveel nemen. Op internet staat genoeg info met de ideale en maximale dosis per soort vitamine wat je kan nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X