Wat moet ik nog meer gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik nog meer gebruiken?

Goedendag heren,

Ben een 18 jarige jongen van ongeveer 1,70. Ik doe aan boksen en daarnaast doe ik intensief werk waarbij ik de heledag moet tillen.

Ik gebruik momenteel alleen whey isolaat ( uit 100 gram 93 gram eiwit ) maar ik zou graag gewicht aankomen zonder vet te worden. Heb een hele snelle metabolisme en zit nu op de 54 kilo dit wordt niet zo snel meer maar ook niet minder maar wil graag rond de 60-65 gaan.

Welke supplementen zou ik erbij kunnen nemen? Ik boks 3x per week, werk 3x per week en jog 4-5x per week.

Ben overigens 3 kilo afgevallen sinds ik jog en zou deze graag weer erbij hebben
    Last edited by blackscell; 26-11-2012, 00:05.

Wat jij nog maar zou moeten hebben is een goed voeding schema.

Comment

Je wil bij komen en je zegt zelf dat je 3 kg bent afgevallen door te joggen en die wil je er weer bij? Stoppen met joggen lijkt me logisch dan toch?

Maak een voedingsschema, ga 500 calorieën boven je onderhoud zitten en je komt bij. Je hoeft geen extra supplementen hiervoor te nemen. Gewoon meer eten.
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
        Je wil bij komen en je zegt zelf dat je 3 kg bent afgevallen door te joggen en die wil je er weer bij? Stoppen met joggen lijkt me logisch dan toch?

Maak een voedingsschema, ga 500 calorieën boven je onderhoud zitten en je komt bij. Je hoeft geen extra supplementen hiervoor te nemen. Gewoon meer eten.
        Ik jog 7x per week maar heb dit naar 4 á 5 keer gedaan, wil overigens serieus boksen en vandaar dat ik niet kan stoppen met joggen.

Heb momenteel al een voedingsschema, maar ik zou dus gewoon snel gewicht aankomen zonder andere supplementen?

Comment

Je kan best blijven joggen, dat is het probleem niet. Maar dit betekent wel dat je verbruik hoger is. Een extra supplement is niet nodig. Pas je voedingsschema aan op je verbruik. Meer eten dus.
          Post desnoods je voedingsschema eens.
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Hierbij mijn voedingsplan
            Attached Files

Comment

Geen bijlages op je vorige post

Comment

Originally posted by blackscell View Post
                Ik jog 7x per week maar heb dit naar 4 á 5 keer gedaan, wil overigens serieus boksen en vandaar dat ik niet kan stoppen met joggen.

Heb momenteel al een voedingsschema, maar ik zou dus gewoon snel gewicht aankomen zonder andere supplementen?
                Ja, je kan blijven joggen, wat trouwens ten goede zal komen van je boksen maar dan zal je meer moeten eten omdat je verbruik nu anders ligt. Maak een voedingsschema en hou dit een week aan en pas dit aan, aan je doelen.

Je kan zonder supplementen aankomen in gewicht, maar het maakt op zich niet uit van waar je het haalt. Is allemaal achterhaald dat je zoveel mogelijk uit voeding moet halen enz. Als je al je macro's en micro's uit shakes wil halen, is dit even goed, maar je zal wel duurder uit komen.

Maar je hebt je voedingsschema dus hou het even aan en zie of het werkt voor jou.

Edit: heb je schema eens bekeken en ik denk dat je te weinig binnen krijgt. Als je zoveel sport zal je hiermee afvallen en ik denk niet dat dat je doel is. Maar probeer het eens.
                Last edited by blue_eye; 26-11-2012, 14:48.
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Zien jullie geen schema? Ik namelijk wel

Zie net dat blue eyes hem bekeken heeft. Zal wat meer bij proberen te voegen, doe namelijk ook krachttraining ben nu meer gefocused op me benen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X