Massa aamkomen, buikvet verminderen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee ik weet dat het niet verplicht is hahaha.
    Maar vaak denken mensen dat crea zoiets als AAS is ofzo xD en te hoge verwachtingen ervan hebben.
    Njah ik merk wel al dat ik zoiezo meer water drink als voor ik trainde.
    Toen dronk ik echt een fles cola per dag leeg.
    Nu pak ik meestal nog maar 2-3 glazen cola per dag.
    Dus er zit progressie in :P.

Comment

ik weet dat vet niet kan verminderen plaatselijk. Maar jullie vinden dat ik te weinig eet? Hebben jullie daar nog tips over.

En dus volgens jullie kan ik geen vet verminderen en aankomen in massa? Zo wel, hoe dan.

Er is me net ook verteld om smorgens Mass Gainer in te nemen, voor en na het trainen een eiwit shake in te nemenen wat meer cardio te doen?

Klopt dit?

Hebben jullie nog tips ?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Creatine heeft als bijwerking ook dat het vocht vast houd in het lichaam.
        Enkel en alleen in de spiercellen. Door de opname van creatine ontstaat er een influx van water naar de spiercel. Creatine hoopt zich niet elders in het lichaam op.

Comment

Originally posted by joey123 View Post
          ik weet dat vet niet kan verminderen plaatselijk. Maar jullie vinden dat ik te weinig eet? Hebben jullie daar nog tips over.

En dus volgens jullie kan ik geen vet verminderen en aankomen in massa? Zo wel, hoe dan.

Er is me net ook verteld om smorgens Mass Gainer in te nemen, voor en na het trainen een eiwit shake in te nemenen wat meer cardio te doen?

Klopt dit?

Hebben jullie nog tips ?
          via een zeer perfect voedingsschema.
          Als je zou weten wat je verbruikt (+- 100 kcal)(en dit is dus experimenteel, niet via berekeningen of iets dergelijks) dan zou je kunnen carb cyclen.

Dit betekent dat je op trainingsdagen (3-4 dagen per week) op onderhoud+300 kcal eet
          En op rustdagen eet je op onderhoud-200 kcal.

Dit verschil creer je door koolhydraten.

Zoals je ziet is het moeilijk te evenaren.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by joey123 View Post

Klopt dit?

Hebben jullie nog tips ?
            ligt eraan.
            weightgainer zijn gewoonweg extra kcal, in mijn mening (en van zowat het gehele forum) onnuttig als je geen 8000 kcal moet eten.
            Eiwitshakes zijn eiwitten en dus extra kcal.

Massa bijkomen en vet verliezen draait om kcal.
            Eet je meer dan je verbruikt en je traint dan is dit massa (+ wat vet, >500 kcal boven onderhoud zorgt niet voor meer spiermassa)(vetmassa kan je niet omzetten naar spiermassa).

Cardio verhoogt enkel je onderhoud. Dus als je graag iets meer eet dan heeft het zin.
            Verder zorgt het nog voor conditie als je dat wilt.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
              ligt eraan.
              weightgainer zijn gewoonweg extra kcal, in mijn mening (en van zowat het gehele forum) onnuttig als je geen 8000 kcal moet eten.
              Eiwitshakes zijn eiwitten en dus extra kcal.

Massa bijkomen en vet verliezen draait om kcal.
              Eet je meer dan je verbruikt en je traint dan is dit massa (+ wat vet, >500 kcal boven onderhoud zorgt niet voor meer spiermassa)(vetmassa kan je niet omzetten naar spiermassa).

Cardio verhoogt enkel je onderhoud. Dus als je graag iets meer eet dan heeft het zin.
              Verder zorgt het nog voor conditie als je dat wilt.
              tevens past iedereen (bewust of onbewust) deze manier van kcal toe.
              Deze methode is universeel, of je nu Mr Olympia bent of niet.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Enkel en alleen in de spiercellen. Door de opname van creatine ontstaat er een influx van water naar de spiercel. Creatine hoopt zich niet elders in het lichaam op.
                Dat dacht ik eerst ook, maar begon te twijfelen door Knulletje
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Na vele artikelen van studies te hebben gelezen en veel biochemie, celbiologie en fysiologie tijdens mijn studie heb ik er geen twijfels over.

vasthouden van vocht kent andere oorzaken zoals zouten in het dieet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X