Shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes

Hallo,

Ik ben vandaag begonnen met fitnessen. Ik doe de eerste maand een fullbody workout 4 daags en ga daarna over op een split schema.

Een fitnessinstructeur op de sportschool had het advies om shakes te gebruiken omdat ik niet makkelijk aankom maar wel hard train.

Mijn vraag is dus; wat voor shakes, hoeveel, hoevaak etc?
    Heb er geen verstand van.

(niet)nodige informatie:
    18 jaar - 1,82m - 61kg.

In principe niet nodig. Hoe ziet je voeding eruit?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Je bent inderdaad wel wat licht voor je lengte.
      Nou kan je natuurlijk shakes gebruiken maar je kan ook op je voeding letten.

Wat ik zelf zou aanraden is om een voedingsschema te maken en deze te hanteren.
      De enigste shakes die ik echt aanraad zijn whey shake (eiwit shake).
      Dit zou je in je voedingsschema kunnen verwerken.

Waarschijnlijk zal jou trainer bedoelen dat je aan de weightgainers moet gaan.
      Waarom zou je dit doen terwijl er nog genoeg uit je voeding te halen valt!

Lees de sticky's door over voeding en maak een bulk schema dan kom je veel verder dan een zoete weightgainer !
      Quitters never win !

Comment

Een tip: Luister nooit meer naar die 'fitnessinstructeur'. Alsof je met een shake wel aan komt. Voeding is waar je het mee doet
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sorry voor de late reactie;

Ik heb geen eetschema, geen idee wat ik hier moet invullen of voor doen....

Comment

Bekijk de voedings sector is hier staat alles over een voedingsschema beschreven ook staan er genoeg voorbeeld voedingsschema´s.
            Quitters never win !

Comment

Havermout, melk, banaan, gebroken lijnzaad en 2 eetlepels honing en klaar is je shake!
              The expert in anything was once a beginner..

Comment

Je bent gisteren begonnen met fitness en je weet nu al dat je niet aankomt maar wel hard traint?

Snuffel idd even rond in topic voeding.
                Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Ik heb paar jaar geleden ook gefitnesst (minder intensief) en kwam toen ook niet aan. Ben nooit iemand geweest die snel aankomt, gaat er eerder af dan dat het eraan komt.

Comment

Ligt allemaal aan je voeding. Een auto rijdt ook niet zonder benzine in de tank. Jij groet ook niet als je niet genoeg eet
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Goed dat je meteen opzoek gaat naar informatie zo loop je niet aan ge kloten zonder resultaat. Lees de stickys door en post je voedingsschema zullen genoeg mensen die je hoede verder op weg willen helpen. Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X