welke goedkope eiwitshake en hoe beste gebruiken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke goedkope eiwitshake en hoe beste gebruiken

hallo
    ik wil shakes gaan gebruiken maar omdat ik pas 13 ben in periodes
    maakt dit wat uit dat ik dit in periodes wil
    of bouwe je spieren niet af als je gewoon doortraint
    want dan is het een te duur grapje let wel op me voeding wat ik mee naar school neem allemaal zoveel mogelijk eiwit en zoweinig mogelijk vet bijv van die soort sultana alleen dan minder verzadigd vet enz

oh en om een topic te besparen moet je 16 zijn om spier groei middelen te halen anders kan ik hem maandag na school alleen ff halen das tog dichtbij bij tuinen trwns

Comment

lees eerst de de stickies goed door, hier is veel te lezen over gezonde voeding.
      hierna kun je voor jezelf een voedingsschema opstellen.
      als je dit schema goed samenstelt heb je waarschijnlijk nog helemaal geen shakes nodig.

je lichaam heeft niet alleen eiwitten nodig maar ook koolhydraten en vetten zijn belangrijk.
      en volgensmij zitten er in die sultana's heel veel suikers.

succes,
      -Bench 8x45
      -squat 8x65
      -Deadlift 6x97,5

Comment

En als je desondanks toch whey shakes wil halen. Raad ik je de tuinen (in ieder geval het huismerk) af.
        Maar zorg zoals Deand als zei dat je je eerst in leest over o.a. de toegevoegde waarde van whey shakes t.o.v. van voeding.

Top trouwens dat je op je 13e al begint met trainen, maar zeker op die jonge leeftijd wees voorzichtig!

Succes

Comment

het is ook niet egt fitnessen maar doe zeg amar kickbox plus dan nog thuis gewoon beetje oefeningen van internet enzo vriend van mij doet het ook erbij en zegt het is wel fijn maar wel duur

Comment

Het is een aanvulling op je voeding zonder redelijk voedingsschema zul je er alsnog weinig profijt van hebben.
            Raad je eerst aan om jezelf te verdiepen in voeding rondom het fitnessen voordat je zulke 'dure' producten gaat halen.
            Ook zou ik als ik jou was even ditdoorlezen gaat over tiener bodybuilding.
            Quitters never win !

Comment

je bent in periodes 13 en in andere periodes??12
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Goed eten, hard trainen!
                en als aanvulling daarop is 100% whey van stacker2 wel een goede whey voor een goede prijs
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Kerel als ik jouw was gewoon veel kip, eieren, kwark en vis eten. Dan groei je vanzelf!
                  Hard work Pays off!

Comment

Je bent 13 en je doet geen fitness... Waarom zou je dan whey willen hebben? Het is niet zo dat je van whey ineens spieren krijgt. Het is gewoon eiwit. Je kunt beter gewoon een extra kipfiletje of een bak kwark eten.
                    Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X