Creatine na kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine na kuur

Even een vraagje, ben erg benieuwd wat nu het beste is.

Na mijn kuur wil ik weer starten met creatine om een stukje krachtverlies te compenseren en lekker door te knallen. Moet ik nu starten met creatine na mijn nakuur, (nolvadex) of vanaf het begin van mijn nakuur.
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Kracht neem maximaal af na je nakuur ik start in laatste week nolva.

Comment

Vandaag.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Dankje Q

Ik neem aan dat je niet serieus bent spuit11

Comment

Originally posted by Mcvk View Post

Ik neem aan dat je niet serieus bent spuit11
          Dat is hij wel degelijk. Er is namelijk geen enkele reden om het gebruik van creatine uit te stellen. Kun jij er eentje noemen?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Het idee dat je (spieren)door creatine vocht vasthoud(en) en je in een kuur zo min mogelijk vocht vast wil houden.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
              Het idee dat je (spieren)door creatine vocht vasthoud(en) en je in een kuur zo min mogelijk vocht vast wil houden.
              Zolang het in de spieren zit is het toch ok. Of is er een reden waarom extra vocht in de spieren niet wenselijk is?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Zolang het in de spieren zit is het toch ok. Of is er een reden waarom extra vocht in de spieren niet wenselijk is?
                Klopt,daarom zei ik ook "het idee dat".
                Dat is namelijk de reden dat veel kuurders het niet nemen tijdens een kuur,bang om onnnodig vocht vast te houden.

Niet mijn mening.

Ik vind het sowieso redelijk overdreven dat je het krachtsverlies na de aas,op zou willen vangen met creatine.
                Zo,n wondermiddel is het nou ook weer niet.
                Last edited by rain; 09-10-2013, 21:30.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Inferno, normaal gesproken zou ik het inderdaad het hele jaar door gebruiken. Het is in een kuur meer het mentale aspect. Je kracht neemt namelijk dermate toe dat je een stukje van dat verlies na je kuur op kan vangen na je kuur met creatine waardoor je lekker door kan knallen. Het gat kleiner maken tussen kuur en normaal zeg maar. Vocht in de spieren is natuurlijk niet erg.

Comment

Nou zo dacht ik ook, totdat ik al een waterbalon rond liep... wist niet waar het door kwam, totdat collega zei zit je nog aan de crea ja... binnen week was het weg Dus voor mij nooit meer crea tijdens de kuur, moet wel zeggen ik heel makkelijk vocht vast hou helaas!
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                      Inferno, normaal gesproken zou ik het inderdaad het hele jaar door gebruiken. Het is in een kuur meer het mentale aspect. Je kracht neemt namelijk dermate toe dat je een stukje van dat verlies na je kuur op kan vangen na je kuur met creatine waardoor je lekker door kan knallen. Het gat kleiner maken tussen kuur en normaal zeg maar. Vocht in de spieren is natuurlijk niet erg.

Welke creatine ga je nemen ? ik zou je green buldge aanraden , plaats dan even een review dan weet ik of ik het ga kopen
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Haha mooie ben jij

gewoon creatine monohydraat werkt prima voor mij

Comment

Wanneer je creatine monohydraat gebruikt, ook tijdens een kuur, hou je geen vocht vast buiten de spiercellen om. Vocht vasthouden op andere plaatsen van het lichaam kent andere oorzaken dan creatine.

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                            Welke creatine ga je nemen ? ik zou je green buldge aanraden , plaats dan even een review dan weet ik of ik het ga kopen
                            Na 600 posts nog steeds niet weten dat al die fancy creatine niets beter is dan gewone crea.
                            Hard work, beats talent.

Comment

Al neem je het altijd compenseert het ook niks dan is het er al..als kracht na kuur daalt vang je wat op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X