Beste volgens jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste volgens jullie?

Als ik zoek op beste whey of mass gainer kom ik uit op 6 jaar geleden nu deze nieuwe topic met de vraag met de nieuwe producten in het laatste jaar dat volgens jullie de beste zyn?

Mijn beste: Gain bolic 6000 : Olimp
    mutant whey
    Creatine: Performance

Beste whey?

Beste Mass Gainer?

Beste Creatine?

Creatine: gewoon monohydraat
    Whey: het is maar eiwit man, take ur pick
    Mass Gainer: eet gewoon wat je nodig hebt dan hoef je niet te massgainereren enzo
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Als aanvulling op eetschema?

Comment

niemand suggesties ?

Comment

bol.com | Universal Voedingssupplementen Creatine | Mooi en gezond

Whey Isolate Aardbei, M Double You, 100% Wei Proteïne Isolaat!

Elite Mass Gainer - Dymatize | 4530 gram | Weightgainer

Duurder kon ik ze niet voor je vinden zo snel ff

Comment

Supplementen zijn sowieso altijd een aanvulling.
            Maar heb je ook andere merken getest waardoor je deze het beste vindt?

Er wordt vaak veel te ingewikkeld gedaan over supplementen,al kan het wel voorkomen dat je bv door goedkope whey eerder puistjes krijgt als je daar gevoelig voor bent.

Bij onze collega's van DBB zijn ze momenteel geld aan het inzamelen om verschillende soorten whey te laten testen.
            Dit n.a.v tests uit Amerika waar bleek dat de ingrediënten niet echt overeen kwamen met de getallen op de verpakking.

Was het bij DBB ook exact jaar geleden dat er zo'n topic was?
            Daar heeft iemand dezelfde vraag gepost.Wel toevallig.
            Last edited by rain; 27-04-2014, 18:28.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Meeste supps zijn bs en geld verspilling
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Zo true helaas.. is misschien 5% .... 95% voeding..
                Een dag niet getraind...

Comment

Ik gebruik helemaal niks aan supps. Enkel multi, oats. Shakes vind ik maar rotzooi
                  Hard work, beats talent.

Comment

Mwa, een eiwitshake is wel makkelijk en goedkoop als extra om -snelle-eiwitten binnen te krijgen.
                    'S ochtends samen met brinta en melk, ideaal.
                    Noodzakelijk? Nee
                    Makkelijk? Ja

Daarom zei ik ook 'dat het sowieso een aanvulling is',maar daar bedoelde ik mee dat supplementen nooit een vervanging zijn uiteraard.
                    Last edited by rain; 27-04-2014, 21:01.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Whey puur voor het gemak, echt niet omdat het nodig is. Maar vind het toch gemakkelijker om in de ochtend wat whey met havermout weg te werken ipv eieren/vlees of whatever te eten
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Pfff, volgen ons de beste zijn?
                        Volgens mij kunnen we dat niet echt weten, daar wij dat niet kunnen onderzoeken.
                        De duurste hoeven niet de beste te zijn ook.

Voor mijzelf maakt het ook niet zoveel uit, het is maar een aanvulling in hetgeen ik niet aangegeten kan krijgen.
                        Merendeel moet toch uit de voeding komen, hetgeen ik ook zoveel mogelijk probeer.
                        Het hoe en met wat vind ik minder belangrijk, daar het maar aanvullen is.
                        Zou het andersom zijn, dan zou ik er wel meer naar kijken.

Zolang het doet wat het moet doen, zonder dat ik gedoe krijg met darmen of de maag en er geen giftige stoffen in verwerkt zijn vind ik het wel prima.
                        prijzen zeggen mij geen reet, dat is vaak winkel gebonden. Ik zal alleen geen huismerken kiezen....
                        Over huismerken is al een jaar of 3 geleden n stukje over geweest hier, ik dacht gestart door Fallus.
                        Ging toen over, dat: 1 huismerk ok was maar meerdere tegelijk giftig konden (konden) zijn door de manier van het maken ervan. (chemisch)

Comment

Beste prijs kwaliteit verhouding? Zuiverste? Beste qua smaak?
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Bij ons worden worden het meest gekocht:

Weight gainer - Mutant Mass
                            Wheyeiwit - Syntha 6 Isolate
                            Creatine - MusclePharm Creatine
                            Bestel hier uw Sportvoeding, Voedingssupplementen en Afslank producten.
                            Goedkoop en Snelle levering!
                            Musclesupplies.nl

Comment

met 60 kg heb je toch geen gainer nodig?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X