Wanneer Dextrose, whey en creatine nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer Dextrose, whey en creatine nemen

Hallo allemaal,

ik lees hier veel verschillende dingen over, en vroeg me af wat jullie ervan vinden.

ik gebruik whey perfection, Dextrex Juice en CreaPure creatine.

nu neem ik dat als volgt:

niet trainingsdagen:

's ochtends: whey + 2,5 gram creatine
    's avonds: 2,5 gram creatine gemixt met detrex juice

Trainingsdagen:

's ochtends: whey + 2,5 gram creatine
    na training (avond): 2,5 gram creatine gemixt met detrex juice + whey

wat vinden jullie hiervan en zou ik iets kunnen verbeteren?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

waarschijnlijk je voeding post die eens.. veel interessanter!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      waarschijnlijk je voeding post die eens.. veel interessanter!
      bedankt voor het reageren, voeding ziet er doorgaans als volgt uit (naast de supplementen)

ontbijt (7:00): 2 boterhammen, eentje 30+ kaas, eentje pindakaas

10:00: 1 snelle jelle + boterham pindakaas

12:30: 3 boterhammen meestal 1 pindakaas een kipfilet een ham

15:00: 1 boterham ham of kaas of kipfilet

17:30: 1 rijstwafel met kipfilet

18:15: wat de pot schaft (over het algemeen aardappels, groente, vlees) gewoon een goed bord vol

21:00 2 rijstwafels eentje kipfilet eentje pindakaas + stuk fruit en daarna m'n shakes

Opmerkingen/ verbeteringen hoor ik heel graag. Maak wel gains maar kan nog een hele hoop verbeteren, heb alleen niet nog niet zoveel verstand ervan.

en shakes hoe ik die nu neem is in principe prima??

Comment

Enig idee wat je nodig hebt, enig idee wat je binnen krijgt? Een schema zonder voedingswaardes zegt erg weinig..

Wat betreft je shakes: zit wel goed joh, timing is lang niet zo belangrijk dan jij denkt.

Comment

Over die shakes hoef je je niet druk te maken als je nu goede gains maakt zou ik niks veranderen, als je merkt dat je niet meer aankomt of teveel aankomt zou je alles even in het excelbestandje van de stickies kunnen zetten en kijken hoeveel kcal je eet. Hierop kan je dan aanpassingen maken, ik verwacht wel dat je vrij snel vastloopt met je gains door de voeding omdat dit niet helemaal op orde is.

Comment

Originally posted by Assie321 View Post
            Over die shakes hoef je je niet druk te maken als je nu goede gains maakt zou ik niks veranderen, als je merkt dat je niet meer aankomt of teveel aankomt zou je alles even in het excelbestandje van de stickies kunnen zetten en kijken hoeveel kcal je eet. Hierop kan je dan aanpassingen maken, ik verwacht wel dat je vrij snel vastloopt met je gains door de voeding omdat dit niet helemaal op orde is.
            oke in ieder geval bedankt voor de reacties allemaal! maar tot nu vind ik het lastig om te meten hoe veel ik van alles eet etc. Enig idee hoe jullie hier mee begonnen zijn?

gewoon in een excel bestandje bij houden wat je eet, bedoel je dan over het algemeen of echt alles afmetingen etc? en misschien een domme vraag maar "de stickies" wat is dat? sport al wel langer maar probeer het nu allemaal wat serieuzer op te pakken dus zulke tips zouden top zijn

Comment

Je kan een app gebruiken als je elke dag anders eet: myfitnesspall.
              Wel moet je alsnog alles afwegen (keukenweegschaal)

Sticky's kan je vinden op het forum, hier word handige informatie in opgeslagen zodat het voor iedereen makkelijk terug te vinden is. Klik eens op forum

Comment

Wat de meneer boven mij zegt, ikzelf gebruik my fitness pal let hierbij goed op dat het niet allemaal klopt en afwegen moet alsnog!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                  Je kan een app gebruiken als je elke dag anders eet: myfitnesspall.
                  Wel moet je alsnog alles afwegen (keukenweegschaal)

Sticky's kan je vinden op het forum, hier word handige informatie in opgeslagen zodat het voor iedereen makkelijk terug te vinden is. Klik eens op forum
                  top jongens bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X