pre-workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pre-workout

Hey, ik had een vraag over pre workout vorige keer had ik het merk celuccor als ik het goed zeg maar die werkte totaal niet.
    Pas bij 2,5 a 3 scheppen dit keer wil ik iets met wat meer power hebben en zou graag aan jullie vragen welke?
    Er is zoveel keuze maar er zit ook zoveel onzin tussen.
    Dus welke pre-workout die je een erg goeie pomp en power boost geeft zou ik kunnen kopen?

ik hoor hier veel goeds over:
    Unstoppable - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

ik ben helemaal verliefd op C-4 maar dat is van cellucor, bij mij werkt tie prima.
      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Zou gewoon caffeine caps halen, de goedkoopste oplossing. Het kan ook zijn dat je telang achter elkaar een pwo gebruikt hebt waardoor je tolerantie te hoog is geworden. Bovendien werkt een pwo voor iedereen anders. Stoffen als arginine e.d. zorgen meende ik voor die pomp en caffeine is vooral wat die energie en focus geeft (correct me if I'm wrong). Al deze stoffen kan je ook los kopen en zelf doseren, bovendien ben je dan een stuk goedkoper uit.

Comment

Assault en insane vind ik goed .

unstopable is heel goed van horen zeggen
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Dedication, erg prima. Zou het alleen niet na 8/9 uur meer gebruiken, ik zelf lag te stuiteren in bed. Daarnaast is koffie ook een oplossing als de TS dat lust.
            All time PRs: 195/135/232,5
            Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

kan je wel zegen welke je echt niet moet nemen de iron pump van Arnold wat een troep werkt voor geen meter
              Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by Tails View Post
                Zou gewoon caffeine caps halen, de goedkoopste oplossing..
                Dit dus.

Caffeinetabs werken voor mij ook perfect en een pomp krijg ik door een intensieve training wel.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by nutrizorg
                  Zo, wat een koopjes!
                  Hoeveel heb je het eerst opgeprijsd voor je korting eraf gaat ?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb deze nog staan, werkt prima (oude formule)
                    IMAG1245.jpg
                    In between obsessed periods

Comment

Originally posted by nutrizorg
                      jij wil snel rijk worden ofzo ?

die zooi daar word 50% winst op gemaakt voor een potjes placebo
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Insane! Train ik lekker op, geen overdreven bijwerkingen en ook erg belangrijk voor mij; geen crash erna!

Comment

zelf vind ik unstoppable het beste
                          het is een heftig product maar je traint er wel lekker op
                          en als je gewoon 1 schep doet doe je er ook langer mee en hou je het netjes
                          overigens is het nu nergens meer verkrijgbaar daarom heb ik er nog een paar wie een potje over wilt nemen pb me

Comment

Paracetamol met coffeïne.. Nej joke gewoon koffie. En als ik een pwo zou moeten kiezen Assault (mp) of Syntsize Pump (Syntech).

Comment

Ik krijg aankomende donderdag als 1 van de eerste in NL een potje ULIFT van Liftag.
                              [IMG]http://cdn.bodyenfitshop.nl/live/products/images/ulif****************ermelon.jpg[/IMG]

Het schijnt een hype te zijn in Amerika.
                              De ingredienten zeggen op het eerste gezicht niet zo veel spannends maar als het echt zo een hype is zal er gerust wel wat verborgen in zitten, net als bij unstoppable... (Zie vooral twee producten onderaan mijn post)

Ik geloof dat ie later van de week ook bij Body en Fitshop te koop zal zijn onder deze link:
                              Ulift Pre-Workout - Liftag Sport | Body & Fitshop

Wil report back zodra ik hem geprobeerd heb!

Oja, en de pre-workouts waar je ECHT voor moet opletten zijn de volgende 2:
                              Game Day

Youtube link van Tigerfitness: (kijken waard)
                              https://www.youtube.com/watch?v=R4BkeLlL21E

En Redline:

Redline White Heat

De reden dat deze zo goed zijn is waarschijnlijk omdat er Amp citrate in zit, wat qua moleculaire structuur een beetje op DMMA lijkt

Shit got real!
                              Last edited by Diem; 30-09-2014, 08:08.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X