In Nox Pump zit designeramfetamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ging erop als een maddafakka!! Nu snap ik het
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Originally posted by rain View Post
      Ik heb geen pre workout nodig om mezelf te motiveren.
      Voor je het weet, heb je geestelijk afhankelijk ervan en gebruik je het iedere training.
      Zelf neem ik af en toe caffeine tabs, al zal de werking ook voor een deel tussen je oren zitten.
      Ben het wel met je eens rain. Ik ken iemand die neemt letterlijk elke training een pre neemt. Weetnie of het een geestelijke verslaving is of omdat hij vind dat hij dan beter traint.

Hij is nu even gestopt omdat hij al een paar keer langs de dokter moest. Allergische reactie op een pre, + hij word er de laatste tijd heel erg misselijk van. En neemt wel genoeg koolhydraten voor zijn trainingen.
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by Sluw View Post
        Ik gebruik tegenwoordig geen pre workout supplement meer, maar ben wel van plan het weer te gebruiken. Wat ik altijd deed is 2 weken gebruik maken van pre workout, en er dan 2 weken mee stoppen. In de twee weken dat ik stopte zorgde ik er ook voor dat ik zo min mogelijk caffeïne tot me nam. Op die manier probeer ik tollerantie minimaal te houden.
        Ben ik met je eens hoor, het kan gewoon verslavend werken.
        Maar het is ook niet voor de motivatie. Maar met unstoppable had ik echt een mega rush, en drukte hierdoor dikke PR's.
        In between obsessed periods

Comment

Originally posted by emielos View Post
          Ben het wel met je eens rain. Ik ken iemand die neemt letterlijk elke training een pre neemt. Weetnie of het een geestelijke verslaving is of omdat hij vind dat hij dan beter traint.

Hij is nu even gestopt omdat hij al een paar keer langs de dokter moest. Allergische reactie op een pre, + hij word er de laatste tijd heel erg misselijk van. En neemt wel genoeg koolhydraten voor zijn trainingen.
          pre workouts zijn eigenlijk ontwikkeld voor de mindere trainingsdagen. Alleen sommige pakken het elke training niet alleen word de werking minder maar het kan wel degelijk verslavend werken. Je lichaam raakt eraan gewend en je voelt jezelf al snel minder als je het niet neemt.
          Ik neem het met tijden eigenlijk het liefst voor de spiergroepen die extra aandacht nodig hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X