whey shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey shake

hoe lang kan je shake,maak datniet uit of moet je af en toe een periode er mee stoppen.
    en kan het geen kwaad is het een natuurlijke stof

Je kan whey eiwitten gewoon onbeperkt gebruiken(let wel aan je dagelijkse hoeveelheid) alleen zitten er in sommige goedkopere merken goedkope vulmiddelen in zoals caseinaat,druivensuiker en of fruitsuiker.

Tip; neem een shake vlak voor het slapen gaan( geen whey maar bv een pro 85)dit omdat je lichaam 2 uur nadat je in slaap bent de meeste eiwitten op neemt

Grtz robjexxl
    Go Big Or Go Home

Comment

je kan idd eiwitten onbeperkt gebruiken maar let wel op want deze zijn belastend voor de nieren, dus ook veel drinken wat je zo wie zo moet doen, s avonds voor slapen gaan kan je ook een bakje kwark eten

Grtz
      stil growing

Comment

Dus het is zonde om whey in te nemen net voor het slapen gaan? Ik neem nu 30gram na de training en 30gram voor het slapengaan (met een halve liter magere melk). Naar waar zou ik die 2de dosis dan best verplaatsen? 's morgens misschien?

Comment

`s Morgens whey is helemaal prima. Voor het slapen gaan is zonde want dan wil je langzame eiwitten.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nu fiets ik 's morgens een uur op een lege maag. Zou ik de whey voor of na het fietsen drinken? Ik heb hier op het forum al meerdere keren gelezen dat 's morgens cardio op een lege maag niet echt goed is ivm cortisolgehalte.
            Ik dacht altijd dat als ik voor de cardio proteinen zou innemen dat deze als energie verbruikt zouden worden tijdens de cardio en dus 'verloren' zouden gaan. Of redeneer ik verkeerd?

P.S. Stinken jullie scheten ook zo hard van de shakes?
            Last edited by Rabbit; 29-03-2006, 20:58.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X