Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je kan whey eiwitten gewoon onbeperkt gebruiken(let wel aan je dagelijkse hoeveelheid) alleen zitten er in sommige goedkopere merken goedkope vulmiddelen in zoals caseinaat,druivensuiker en of fruitsuiker.
Tip; neem een shake vlak voor het slapen gaan( geen whey maar bv een pro 85)dit omdat je lichaam 2 uur nadat je in slaap bent de meeste eiwitten op neemt
je kan idd eiwitten onbeperkt gebruiken maar let wel op want deze zijn belastend voor de nieren, dus ook veel drinken wat je zo wie zo moet doen, s avonds voor slapen gaan kan je ook een bakje kwark eten
Dus het is zonde om whey in te nemen net voor het slapen gaan? Ik neem nu 30gram na de training en 30gram voor het slapengaan (met een halve liter magere melk). Naar waar zou ik die 2de dosis dan best verplaatsen? 's morgens misschien?
Nu fiets ik 's morgens een uur op een lege maag. Zou ik de whey voor of na het fietsen drinken? Ik heb hier op het forum al meerdere keren gelezen dat 's morgens cardio op een lege maag niet echt goed is ivm cortisolgehalte.
Ik dacht altijd dat als ik voor de cardio proteinen zou innemen dat deze als energie verbruikt zouden worden tijdens de cardio en dus 'verloren' zouden gaan. Of redeneer ik verkeerd?
P.S. Stinken jullie scheten ook zo hard van de shakes?
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment