Creatine Innemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine Innemen

Beste allemaal,
    Ik train nu al 1,5 jaar en wil nu wel wat meer visuele resultaten. Qua kracht ben ik heel veel vooruit gegaan, maar het is niet zo heel erg te zien..
    Ik heb nu een pot creatine gekocht (500 gram). Als ik bij google ga zoeken naar hoeveel te gebruiken en wanneer innemen kom ik op allemaal verschillende resultaten.
    Wat denken jullie dat het beste is? Moet je die "oplaadfase" volgen, of niet? En wanneer moet je de creatine innemen? Alleen op trainingsdagen of elke dag? En op welk tijdstip dan? Ik heb ook een zak druivensuiker erbij gekregen waar ik het mee zou kunnen mixen, hoe drinken jullie dit?
    Bedankt

oplaadfase vind ik persoonlijk niets....ik neem gewoon theelepetje creatine iedere ochtend en na de training...

Comment

Originally posted by Droog
      En wanneer moet je de creatine innemen? Alleen op trainingsdagen of elke dag? En op welk tijdstip dan? Ik heb ook een zak druivensuiker erbij gekregen waar ik het mee zou kunnen mixen, hoe drinken jullie dit?
      Neem iedere dag de creatine in, de oplaadfase is uit eigen belang van de fabrikant om de pot eerder op te krijgen en geeft niet betere resultaten dan wanneer je wat langer moet laden ipv 5 dagen. Neem de creatine direct na de training in met bv vruchtensap of 2 glazen water met dextrose ( 1 gram per vet vrije massa ) Op niet trainingsdagen innemen op de nuchtere maag 30 minuten voor het ontbijt.

Wat betreft de dosering, neem 5-7 gram per dag in. Meer is niet nodig, want dat zul je via de urine weer uitscheiden en dat is zonde van het geld !

Succes !
      It is not strength but desire which moves us

Comment

En stel je gerust ff voor in het daarvoor bestemde gedeelte.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X