Creatine X-cell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine X-cell

Ik gebruik nu al 5 dagen Creatine X-cell van maximize en er staat op de pot dat ik elkedag 95 gram moet nemen... Is dat niet heeel veel?
    En moet ik 6weken elkedag het zelfde nemen of mag ik minderen met creatine?

Greetz,kribby

als het pure creatine is is het idd erg veel maar volgens mij is het een creatine met een ander goedje er doorheen voor het transport
    dan zou het wel kunnen
    Who's the Chef

Comment

CREATINE X-CELL is een creatine supplement (*) van de derde generatie, dwz. een unieke wetenschappelijk verantwoorde formule van creatine in directe combinatie met snelle suikers (dextrose), aminozuren en andere ingrediënten voor een maximale opname van creatine

Aanbevolen gebruik: onmiddellijk na de training 4 maatschepjes (= 95 gram) mengen met 300ml water en onmiddellijk opdrinken. Gebruik van koffie, thee of andere cafeïnehoudende dranken binnen 30 min. voor, tijdens of na de inname is te vermijden.(Cafeïne verhindert een goede opname van creatine)

Op niet-trainingsdagen neem je één inname ‘s morgens op de nuchtere maag.
      Belangrijk hierbij is het feit dat creatine ook (in mindere mate weliswaar) een spieropbouwende functie heeft op rustdagen.

Oplaadfase van 5 dagen met 2 innamen (2 x 95g) per dag is aangewezen voor een optimaal effect.(= 20 gr. creatine) 1 inname ’s morgens op een nuchtere maag en onmiddellijk na de training

Voor krachtsporters die een optimale toename van de spiermassa beogen is het aan te raden om gedurende een drietal maanden 2 innamen per dag te nemen.(1 ’s ochtend op de nuchter maag en een onmiddellijk na te training.) Na 3 maand kan je eventueel een vijftal weken stoppen, waarna je opnieuw kan starten. (de oplaadfase hoeft dan niet meer)

is inderdaad een beetje warrig verhaal. Oplaadfase 2 x perdag en krachtsporters 3 maanden 2 x perdag = 20 gr crea??? Normaal is dit 5-10 gr per dag vage shit...
      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

ik nam gewoon 1 scoop per dag van x-cell (kdenk dat voor die dosis van 95g je 4 scoops moest nemen, dus reken uit he)
        Als je neemt wat er op de verpakking staat is je doos al leeg na een week
        Had wel een lekker smaakje

greetzzz
        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

ligt er natuurlijk aan hoeveel gr. of kg je koopt. Maar heb je wel resultaat geboekt dan ???
          on the road to get huge

Comment

Bedankt voor de reacties!

Mvg,kribby!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X