Weigth Gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weigth Gainer

Ik ben nog nieuw op dit forum, heb me al voorgesteld, maar ik had een vraag.

Ik ben namelijk vrij dun en wil aankomen. Ik ben 17 jaar 1.75m en 45 kilo. Ik heb hier al wat rondgelezen. En ik weet ook wat ik moet doen om aan te komen. Gewoon veel eten (6x per dag) en weight gainers gebruiken. Nu weet ik vrij weinig over weight gainers, en heb ik daar hulp over nodig. Ik heb namelijk 4 soorten gevonden die mij aanspreken op prijs/kilo. Maar ik heb hier geen ervaring over.

1 Weight Gainer - BodyStore.nl

2Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino :: Weigth Gainers :: Muscle Juice

3Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino :: Weigth Gainers :: Giant Mega Mass 4000

4Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino :: Weigth Gainers :: Mammoth

Ik wil gewoon zwaarder worden, dus niet persé spieropbouwende producten gebruiken. Welke is volgens jullie het beste, of raden jullie mij iets anders aan. Ik hoorde dat Mammoth een van de betere producten was. Maar wie weet uit eigen ervaring wat ik beter kan gebruiken.

Ik zou gewoon de eerste nemen.En let op je voeding want dat is het belangrijkste.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Weightgainer kan een toevoeging zijn maar is zeker niet noodzakelijk.
      Stel je er ook vooral niet teveel van voor, er zit niets in wat je niet uit voeding kunt halen het is eigenlijk alleen een makkelijker manier om een aantal kcal binnen te krijgen.
      Wat er echter niet inzit zijn allerlei vitaminen, mineralen en vezels ed. die wel in goede voeding zitten, dat dient dus altijd je eerste prioriteit te blijven!

Comment

wel hoor in weight gainer zitten wel degelijk vitamines. Ja dat je alles uit je normale voeding moet hale is een feit marja als je geen zin tijd heb dan zijn weightgainers een oplossing want 45 kg en 1.75 is erg erg dun dus wat extra hulp kun je denk ik wel gebruiken. had zelf eerst een gainer geprobeerd en de smaak is super net en milkshake . Je moet er wel echt mee door gaan dus niet een potke van 1.8 kg kopen ofzo en dan stoppen , nee gewoon een half jaartje volhoude minimaal zodat je behoeften ook hoger liggen en je ook mer normaal voedsel gaat ete dus heb je in totaal een kilotje of 12 nodig maar met 4 kun je wel 2 maanden zoet zijn.
        Last edited by hardcoremenneke; 06-11-2006, 18:16.
        on the road to get huge

Comment

Crash 5000- 6 kg voor € 52,95 incl. porto
          SportFood.nl voor sportvoeding

Zoek een een super kwaliteit dan Bodybuilder van Inner Armour:
          SportFood.nl voor sportvoeding
          www.sportfood.nl

Comment

zo crash 5000 is goedkoop man is die ook nog beetje goed ? prijs / qualiteit en over het algemeen als je niet naar prijs kijkt ? der staat eeen ongelofelijk goede prijs qualiteit dat wel. enneh shann. kijk hier vitamientjesss

Ingredienten: dextrose, whey proteine, tarwe proteine, whey poeder, suiker, guar gom, smaakstoffen, citroen zuur (aardbei), rode bieten(aardbei)sojalecithine, ascorbic zuur, niacine, vitamine E, panthotheen zuur, vitamine B2, vitamine B6, vitamine B1, folium zuur, vitamine B12
            on the road to get huge

Comment

Een paar vitaminen maken nog geen volledige maaltijd hè.
              Er is niets mis mee maar het kan nooit meer zijn dan een aanvulling, het is sowieso geen wondermiddel en zonder fatsoenlijk vreten geeft het in het beste geval een tijdelijk resultaat, in het ergste geval is het gewoon weggegooid geld.
              Er zit niets in een weightgainer dat niet uit je voeding gehaald kan worden, het is alleen maar makkelijker.

Comment

Ik denk dat je een aantal dingen door elkaar haalt.

Allereerst: weeg je echt 45 kg? Je BMI is 15 en je hebt dus ondergewicht. Dit zou 20 moeten zijn, dan kom je uit op 60 kg. Til er niet te zwaar aan (leuke woord speling) BMI is maar een indicator, zegt niet alles). Dat je zwaarder moet worden is een feit.

Je wilt zwaarder worden...jij zegt niet persé spieropbouwend! Dit begrijp ik niet. Eigenlijk zeg je: "ik wil zwaarder worden en maak me niet uit hoe!"
                Wil je zwaarder worden of dikker (lijken)? Je kunt zwaarder worden en dikker lijken door veel vet op je lichaam of zwaarder worden door spieren (lijk je iets minder dik dan met vet).
                Ken je deze: wat weegt zwaarder...een kilo lood of een kilo veren...? even zwaar. gaat om het volume.
                Je kunt beter door spiermassa te kweken zwaarder worden dan met vet. Spieren wegen zwaarder dan vet (Qua zelfde eenheid volume).

Ik denk dat jij beide moet aankomen...zowel spier als vet.

Jij zegt ook: "En ik weet ook wat ik moet doen om aan te komen. Gewoon veel eten (6x per dag) en weight gainers gebruiken."

Zo simpel werkt het niet! Een goed uitgebalanseerd voedingsschema is een vereiste, dan komt de weight gainer later. Niet zomaar veel eten...weten wat je eet, hoeveel, wanneer, hoe etc. Stel eerst een voedingsschema op en post dat op het andere forum. (om boven je caloriebehoefte te gaan zitten is een weightgainer makkelijk, maar niet voordat je je gewone voeding op pijl hebt). Het is geen vervanger maar een aanvulling!

Schrijf eens op wat je nu eet (dagelijks) en post dat op het andere forum (voeding). Dan kunnen we een opbouwend voedingsschema gaan maken.

Ik kan nog veel meer zeggen, maar de vraag ging over de weightgainers...haha

Tja...lastig. Wat is goed en wat niet... wisten we dat maar! Als we allemaal wisten hoe we zouden moeten trainen om bodybuildchamp te worden...

Ik heb de waightgainers vergeleken op prijs per kilo en ingredienten (per 100 gram)...De ene bevat meer koolhydraten en minder eiwitten dan de andere. Is maar net wat je wil. Ik heb bijv. weightgainer van EAS en deze bevat bijna 2x zoveel eiwitten en ietsje minder koolhydraten dan de andere produkten. (Deze is wel duur 20 euro per kilo en die andere gemiddeld 12 euro per kilo - op die van Sportfood na dan. Die is 8,83 euro per kilo)
                - Giant Mega Mass 4000, stond geen info bij. Beetje jammer.
                - Mammoth 2500, de berekening van kh, eiw,vet ten opzichte van de totale kcal klopt niet. Deze tovert er zomaar 400 kcal bij, waar deze vandaan komt weet ik niet...beetje vreemd.
                De rest...ja keuzes keuzes keuzes...

En wil of ga je wel een weightgainer gebruiken...gebruik hem dan niet een half jaar non-stop. Gebruik het 2 (tot 4) weken met een speciaal trainingsschema en dan een een aantal weken niet. etc etc.

@hardcoremenneke: Vitamine?

In sperma zitten ook vitamines, maar of dit nou de juiste zijn en genoeg eiwit in zit om te groeien? Dat laat ik aan de vrouwen over...

greetzzz J.

Comment

ik denk dat ik toch maar voor die van sportfood ga.

Comment

Dat kun je gerust doen maar ik mag wel hopen dat je de post Ami-Amour de aandacht hebt gegeven die het verdient, is iemand die erg veel moeite doet om jou zo volledig mogelijk te antwoorden en ook nog eens dingen zegt die helemaal kloppen!
                    Zou zijn advies over oa je voedingsschema dan ook zeker opvolgen, heb je een stuk meer aan dan alleen maar een weightgainer kiezen.

Comment

[quote=Ami-Amour;364801]
                      En wil of ga je wel een weightgainer gebruiken...gebruik hem dan niet een half jaar non-stop. Gebruik het 2 (tot 4) weken met een speciaal trainingsschema en dan een een aantal weken niet. etc etc.
                      [quote]

kun je dat even onderbouwen waarom je bijv. 4 weken weight gainer 1/2 weke niet 4 weke weight gainer etc.etc.. zou moeten doen volgens jou ?
                      on the road to get huge

Comment

@hardcoremenneke: Vitamine?

In sperma zitten ook vitamines, maar of dit nou de juiste zijn en genoeg eiwit in zit om te groeien? Dat laat ik aan de vrouwen over...
                        @Ami-Amour

Eet smakelijk

Comment

@ Ami-Amour

Goede post! Ik denk dat als deze jonge 6 x per dag clean eet EN weightgainer gebruikt echt wel goed kan aankomen.

1,75M en 45 kilo vind ik eigenlijk een beetje eng klinken. het lijkt me beter als je eerst even goed flink eet tot je 55Kg ofzo weegt. En dan lekker gaat fitnessen. 45 kilo is echt enorm onder gewicht. een slanke jonge van 1,75M hoort 65 kilo te wegen.
                          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

@hardcoremenneke: Ik wil best op jou vraag antwoorden..., maar denk dat jij de eerste was / bent, die een mening of een feit of een gedachte of fysiologisch antwoord, denkbeeld had over het nemen van een weightgainer. Of dit nou 1,2,3,4,5,6,etc weken, maanden is...onderbouw dan 1st jezelf, en kom niet met een voorbeeld van neem t zoveel dagen, weken, maanden etc...en dat kost je minimaal zoveel kilo aan weightgainer..., je kent de persoon zijn behoefte niet, doel, financieen, etc, etc...

Geef jij dan 1st jou "mening" over het nemen van een uiteindelijk gekozen weightgainer en het gebruik ervan van minimaal een half jaar...zonder het over ze normale voeding te hebben...waar al een enige opbouw zou moeten inzitten...

Ik hoor van je!

greetzzz! J.

- glad ijs, is een paradijs..., voor degene die goed kan schaatsen...! -

Comment

Originally posted by xyron View Post
                              ik denk dat ik toch maar voor die van sportfood ga.
                              Waarom overweeg je niet om naar de huisarts te gaan en vraag dan voor het ziekenhuis een onderzoek ? Dan kan je ook nog eens een afspraak maken met een dieetiste van het ziekenhuis. Dat lijkt me veel verstandiger dan zelf wat aankloten Je zit behoorlijk onder het gewicht dus prof.hulp is op zijn plaats.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X