Weigth Gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weigth Gainer

Ik ben nog nieuw op dit forum, heb me al voorgesteld, maar ik had een vraag.

Ik ben namelijk vrij dun en wil aankomen. Ik ben 17 jaar 1.75m en 45 kilo. Ik heb hier al wat rondgelezen. En ik weet ook wat ik moet doen om aan te komen. Gewoon veel eten (6x per dag) en weight gainers gebruiken. Nu weet ik vrij weinig over weight gainers, en heb ik daar hulp over nodig. Ik heb namelijk 4 soorten gevonden die mij aanspreken op prijs/kilo. Maar ik heb hier geen ervaring over.

1 Weight Gainer - BodyStore.nl

2Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino :: Weigth Gainers :: Muscle Juice

3Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino :: Weigth Gainers :: Giant Mega Mass 4000

4Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino :: Weigth Gainers :: Mammoth

Ik wil gewoon zwaarder worden, dus niet persé spieropbouwende producten gebruiken. Welke is volgens jullie het beste, of raden jullie mij iets anders aan. Ik hoorde dat Mammoth een van de betere producten was. Maar wie weet uit eigen ervaring wat ik beter kan gebruiken.

Ik zou gewoon de eerste nemen.En let op je voeding want dat is het belangrijkste.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Weightgainer kan een toevoeging zijn maar is zeker niet noodzakelijk.
      Stel je er ook vooral niet teveel van voor, er zit niets in wat je niet uit voeding kunt halen het is eigenlijk alleen een makkelijker manier om een aantal kcal binnen te krijgen.
      Wat er echter niet inzit zijn allerlei vitaminen, mineralen en vezels ed. die wel in goede voeding zitten, dat dient dus altijd je eerste prioriteit te blijven!

Comment