Xenadrine-log, eerste pil 30 minuten geleden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Buik is altijd het lastigste dat klopt wel ja. Het eerste stukje gaat makkelijk maar daarna wordt het minder
    Armen en benen gaan weer heel snel.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Voila, jetzt wieder ein update:

eindelijk, mijn middenbuik is aan de beurt, rond de navel, verlies nu centimeters rond mijn middel, broeken die eerst te klein waren, zijn nu te groot, hoopelijk zet het door, dan kan het nog wat worden. Ben wel weer 2 pond lichter, na eerst weer wat zwaarder te zijn geworden, schommel nu tussen 95.8-96.8, al met een lekkere paar dagen, alwel de cardio erg gecut, 3 x40 mins per week en xtra hard trainen. Ben er nog niet maar plm 6 kg eraf en ik kom rond de 6-8% is mijn inschatting, daarna gaan we voor de bulk.

Grtz

Comment

Ben zelf een maand geleden al nieuwe broeken wezen kopen en kan nu bijna weer.
        Goed teken natuurlijk maar het mag wat kosten.

Greets...

Comment

Had al een aantal broeken weggegooid, maar heb nog een hele stapel liggen die ik nu weer aankan

Grtz

Comment

Ola, nieuwe update:

Het lijkt dat de xenadrine over anti-catabole eigenschappen beschikt, of mijn spiergeheugen in turbo-mode verkeerd. Ik wordt niet veel lichter meer maar wel droger, weeg nu 95.5 kg bij 1.92, ik hoop dat het zo voort zet, heb mijn cardio omgeschakeld van fatburning in stamina, dus ipv van een hb van 125-130, 155-160. Ik zal de update wat minderen nu, moet nog 6 weken cutten, dus verwacht de volgende over een dag of 5, maar 1 ding, ik hoop een foto te laten zien naderhand waar alle bekies van het forum spontaan op de grond vallen. Mijn intensiteit met trainen wordt wel erg intensief, raar maar waar ik wordt maar sterker en sterker.

Grtz
            Ps: enjoy the sun!

Comment

Gaat lekker Riki, nog paar weekjes doorbijten komt het vast helemaal goed!

Comment

Dat kracht terug komt herken ik ook. Als je begint wordt het snel minder maar het herstelt zich gelukkig wel.

Greets...

Comment

Weer eens een updateje, gewicht is niet meer gezakt, blijf op de 95.1 hangen, wordt wel nog steeds droger, op mijn armen zit weinig vet meer, tis raar maar bovenbuik toont al, maar onderbuik duurt het langst, kan al wel weer oude broeken aan, dat loopt dus wel, maar dat duurt echt het langst, maar als zoveel in life, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Al met al hoop ik dat het zo mag voortdoen. Dat ik droger wordt en meer lbm krijg is echt ongelooflijk! Enfin.

Grtz

Comment

Tis zover eerste potje xenadrine is op, heb nu dus 24 dagen gecut en ben plm. een dikke 7 kg kwijt, de laatste week blijf ik op hetzelfde gewicht maar wordt nog steeds droger, na mijn bovenbuik is ook mijn onderbuik droger aan het worden, hetgeen een beetje raar gezicht oplevert, maar we moeten nog 7 weken, mijn volgende pot xena is hopelijk al onderweg, was al van mijn rekening geschreven. Al met al kan ik het volgende erover zeggen:

1. ongelooflijke energieboost
                    2. extra krachttoename
                    3. tempratuur verhogend
                    4. beinvloed je cs, dus af en toe wat krampjes

Met cardio erbij heb ik dus in een goede 3 weken 7 kg verloren en meeste massa behouden. Wat daarvan aan de xena is toe te schrijven weet ik niet, maar voor mijn gevoel iig 50%.

I'll keep you all posted!

Grtz

Comment

Weer eens een update. Ben de afgelopen week 3 pond kwijt, schommel rond de 94, rond de navel blijft nog steeds een probleem. Over het geheel gaat het oki. Maar wat een hel is dat cutten! Brr, ik hoop het niet vaak te doen. Anyhows nog 6 weken te gaan. Btw al zeg ik hetzelf, begint ergens op te lijken.

Grtz    
                      Ps: ben dus in een maand plm 8-9 kg vetmassa kwijt

Comment

Heel erg mooi resultaat. We wachten de pics wel ff af

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,16:54)]Heel erg mooi resultaat. We wachten de pics wel ff af

Greets...
                          Ben wel tevreden, maar in dit geval wegen die laatste loodjes echt het zwaarst, wil een rock-hard six pack (mijn vriendin en schoonzus ook meteen de mond gesnoerd&#33, dus hoop dat 6 weken voldoende is, wordt wel strontziek van het dieet.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X