Basic opzet revieuw topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Basic opzet revieuw topic

• Naam Product (tevens vermelden in titel zodat andere ook in hetzelfde topic kunnen reageren)
    • Smaak supplement.
    • Dosis.
    • Gemixt met water / melk o.i.d.
    • Hoelang gebruikt.
    • Merkbare effecten.
    • Eventuele bijwerkingen.
    • Tevreden over het product?
    • Vergelijkbaar met.
    • Overige opmerkingen.
    Last edited by Beachboy; 03-09-2009, 18:36.

Nog andere dingen die jullie eventueel belangrijk vinden bij het lezen van een review?

Comment

prijs kwaliteit verhouding?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

mierenneuk, maar toch: review in de TT staat verkeerd geschreven.

Comment

• Naam Product (tevens vermelden in titel zodat andere ook in hetzelfde topic kunnen reageren)
          • Smaak supplement.
          • Dosis.
          • Gemixt met water / melk o.i.d.
          • Hoelang gebruikt.
          • Merkbare effecten.
          • Eventuele bijwerkingen.
          • Tevreden over het product?
          • Vergelijkbaar met.
          • Prijs / Kwaliteit verhouding
          • Overige opmerkingen.
          Klopt vbezemer maar kon het niet meer aanpassen. maar dit is nog even het topic om al jullie ingevingen er bij te zetten. =)

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            prijs kwaliteit verhouding?
            Ik zou in elk geval ook gewoon de prijs vermelden.

Comment

Misschien de winkel en de prijs erbij vermelden?
              AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                Misschien de winkel en de prijs erbij vermelden?
                Lijkt me niet, dan krijgen we een supplierreview en geen supplementenreview.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

maybe voor de mensen ook die reageren reageren in de vorm van de basis opzet voor reviews ?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    maybe voor de mensen ook die reageren reageren in de vorm van de basis opzet voor reviews ?
                    Ik zit te denken aan een 'regel' dat als je reageert op een review dat je dat doet op basis van één van de bullets. Oftewel: als iemand het niet eens is met of iets toe wil voegen aan de bullet bijwerkingen, dat diegene reageert in deze vorm:

• Bijwerkingen: blablablabla

Zo houden we het overzicht en blijft er een standaard aantal punten waarop beoordeeld wordt.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Lijkt me heel goed. kan je ook sticky maken dan van basic setup?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        Lijkt me heel goed. kan je ook sticky maken dan van basic setup?
                        Al lang en breed gebeurd mijn beste Possel.

Comment

Wat er wat mij betreft nog wel bij mag:

- Reden van aanschaf

- Wat belooft het potje/supplement

- Verwachtingen van gebruiker

- Tegelijk aangepaste variabelen, zoals nieuw voedings- of trainingsschema etc etc

- Zou je het een beginner aanraden?

- Foto/plaatje

- Opnieuw gebruiken?
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Wat er wat mij betreft nog wel bij mag:

- Reden van aanschaf
                            Waarom? Wat denk je dat dat toevoegt?

- Wat belooft het potje/supplement

- Foto/plaatje
                            Ik stel dan voor deze twee samen te vatten in een link naar de website van het product. Daar kunnen leden én lezen wat het belooft én een plaatje zien. Denk niet dat veel leden zin gaan hebben een etiket of zo over te tikken.
                            N.B.: Ik vind deze niet altijd nuttig. Bij dingen als biergist bijvoorbeeld hoef ik geen plaatje van een paar Etos potje te zien .

- Verwachtingen van gebruiker
                            Wellicht een te grote overlap met wat het supplement belooft te doen (en ik weet dat een supplement niks kan beloven maar you get my point)? Zou het nou echt vaak voorkomen dat iemand een verwachting heeft vane en supplement die echt afwijkt van de belofte?

- Tegelijk aangepaste variabelen, zoals nieuw voedings- of trainingsschema etc etc
                            Hmmm, ik heb in de sticky gezegd na te denken bij wat je post en als je niet zeker bent van de effecten of bijwerkingen dit te melden. Daar bedoelde ik eigenlijk ook het door jou genoemde punt mee. Maar wellicht inderdaad goed dit expliciet te maken.

- Zou je het een beginner aanraden?
                            Vind ik een lastige. Beginner betekent voor iedereen weer wat anders.

- Opnieuw gebruiken?

Had hem zelf in de reviews al opgenomen bij prijs/kwaliteit verhouding, maar inderdaad een goed idee om dit expliciet te maken.

Comment

Waarom? Wat denk je dat dat toevoegt?
                              Het voegt naar mijn idee toe, dat ik als lezer weet waarom deze gebruiker deed wat hij deed.

Nee, iets met een doelcriterium enzo. Cut. Bulk. Pomp. Ofzo.

Ik stel dan voor deze twee samen te vatten in een link naar de website van het product. Daar kunnen leden én lezen wat het belooft én een plaatje zien. Denk niet dat veel leden zin gaan hebben een etiket of zo over te tikken.
                              N.B.: Ik vind deze niet altijd nuttig. Bij dingen als biergist bijvoorbeeld hoef ik geen plaatje van een paar Etos potje te zien .
                              Website product brengt mensen niet heel veel verder denk ik.
                              Een korte zin met wat er op het potje staat ofzo, "ultimate massreduction". Toch handig om te weten, wellicht ook een soort herkenningspunt omdat deze slogans er nogal toe doen.

Plaatjes, mogen ook de pics zijn.
                              Er zijn ook mensen die shoppen op plaatjes, omdat ze nogal naar de mooie Monatoetjes worden toegetrokken omdat ze zo mooi glimmen.

Wellicht een te grote overlap met wat het supplement belooft te doen (en ik weet dat een supplement niks kan beloven maar you get my point)? Zou het nou echt vaak voorkomen dat iemand een verwachting heeft vane en supplement die echt afwijkt van de belofte?
                              Ja, maar niet hetzelfde.
                              Kan wel met elkaar worden uitgewisseld.

Ik hoop met creatine 5 kilo te pakkuh.
                              Want dat staat op het potjuh.
                              Maar het ging nietuh.

Hmmm, ik heb in de sticky gezegd na te denken bij wat je post en als je niet zeker bent van de effecten of bijwerkingen dit te melden. Daar bedoelde ik eigenlijk ook het door jou genoemde punt mee. Maar wellicht inderdaad goed dit expliciet te maken.
                              Ja, dwing de schrijvers tot een format. Elke bullet moet worden behandeld.

Vind ik een lastige. Beginner betekent voor iedereen weer wat anders.
                              Als in: iemand die nog nooit creatien heeft gebruikt moet die dan gelijk aan de XPAND MEGAGROW CREATHEADHEAMEA-capsules.
                              Wellicht wat ingewikkeld...

Had hem zelf in de reviews al opgenomen bij prijs/kwaliteit verhouding, maar inderdaad een goed idee om dit expliciet te maken.
                              Jah.
                              Last edited by Osterich; 05-09-2009, 22:23.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X