Labrada Super Charge

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Labrada Super Charge

Labrada Super Charge

• Smaak supplement: Fruit Punch
    • Dosis: 1 pot is 800gr voor 25 work-outs
    • Gemixt met water
    • Hoelang gebruikt: 7 maanden
    • Merkbare effecten: Meer energie, kracht, uithoudingsvermogen
    • Eventuele bijwerkingen: Geen wat me opviel
    • Tevreden over het product: Ja
    • Vergelijkbaar met: Andere pre-work out boosters
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: 45,- euro is best prijzig per pot, maar je doet er een zes weken mee waardoor het qua prijs goed te doen is.
    • Overige opmerkingen: Sakura had het vorig jaar bij een meet. Had het geprobeerd en daarna zelf een pot gekocht om te proberen. Regelmatig voelde ik me duf na een dag werken. Twintig minuten voor de workout nam ik de shake en voelde me weer helemaal gefocust en energiek om vol te trainen. Je merkt dat er creatine in zit waardoor ik ook iets meer conditie en kracht had. Normaal merk ik weinig van een booster, maar deze voelde ik goed werk leveren. Zelfs toen het effect minder voelbaar leek te zijn was de werking nog steeds goed zichtbaar tijdens de trainingen.

• Overige opmerkingen: Ik heb het ook een keer gebruikt, werkt wel lekker inderdaad
    Last edited by Pinada; 05-09-2009, 17:26.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Overige opmerkingen: kom bij mij ook nog steeds op nummer 1

goed produkt werkt idd goed, doet wat het moet doen

een echte aan rader, maar dat heb ik hier wel vaker geroepen

ik had hem gelijk toen hij uit kwam
      Last edited by Pinada; 05-09-2009, 17:26.
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Labrada Super Charge
        • Gemixt met water
        • Hoelang gebruikt: 3 trainingen
        • Merkbare effecten: Verhoogde drift, enorm opgefokt en superpomp
        • Eventuele bijwerkingen: Agressie?
        • Tevreden over het product: Nee
        • Vergelijkbaar met: Geen idee, tot nu toe nog geen andere vergelijkbare producten geprobeerd.
        Overige opmerkingen:

Ik was er niet tevreden over, ik baal er zelfs van dat ik er zoveel geld voor heb neergeteld. Ik heb het gekocht op aanraden van twee maten van me en de revieuws op meerdere sites. Echter viel het zwaar tegen. De eerste keer dat ik het gebruikte merkte ik niet veel, maar toen had ik expres maar een kleine hoeveelheid gebruikt. Dit omdat het geen mild product is en ik niet wist hoe ik erop zou reageren en dus het zekere voor het onzekere wou nemen. Ik voelde me wel een beetje 'vaag' maar verder merkte ik niet zoveel. De tweede pakte iets meer en toen ging het trainen slecht, ik voelde me in tegenstelling tot energiek, vrij moe en de drive om te trainen zakte. Ik voelde me opgefokt omdat de training slecht ging en werd hier kwaad om en besloot om maar te stoppen. De derde keer pakte ik 2 en een halve schep, vrij veel dus en toen raakte ik enorm opgefokt. Veel te erg, want hierdoor kon ik niet fatsoenlijk trainen. Concentreren op de training kon ik me niet en ik stond gigantisch te trillen en te beven. Na de training kon ik mijn shakebeker niet vinden en werd helemaal gek. Ik flipte hem dus om totaal niets. Toen heb ik dus maar besloten dat supercharge het niet was voor mij, ondanks de goede waardering dat het product had/heeft. Viel enorm tegen dus. Het enige positieve effect dat ik merkte was, dat ondanks de training enorm kut ging ik toch wel een enorme pomp had. Voor de rest was ik er niet zo over te spreken.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

bij mij heeft het ook weinig goeds gedaan! ben 3 kilo vocht door dit produkt verloren en kon slecht slapen! ik kreeg alleen een wat betere pomp maar om hier 45 euries voor neer te leggen nee.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
            bij mij heeft het ook weinig goeds gedaan! ben 3 kilo vocht door dit produkt verloren en kon slecht slapen! ik kreeg alleen een wat betere pomp maar om hier 45 euries voor neer te leggen nee.
            Lees even de sticky bij het review forum.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Volgens mij is Jordy van nature enorm opgefokt. No way dat je er anders zo heftig op reageerd

Comment

• Smaak supplement: Fruit Punch
                • Dosis: 1 pot is 800gr voor 25 work-outs
                • Gemixt met water
                • Hoelang gebruikt: 5 maanden
                • Merkbare effecten: Meer energie, kracht, uithoudingsvermogen, concentratie en gewoonweg zin om te trainen.
                • Eventuele bijwerkingen: Geen wat me opviel
                • Tevreden over het product: Ja zeker !
                • Vergelijkbaar met: enigszins met BSN NO-xplode, maar dan 15 van te voren in te nemen.
                • Prijs / Kwaliteit verhouding: 45,- euro is best prijzig per pot, maar je doet er een zes weken mee waardoor het qua prijs goed te doen is.
                • Overige opmerkingen: heb het nu al een aantal maanden gebruikt en vind het tot dusver een lekker goedje dat mij prikkelt om extra hard te trainen. De drang is er om tot het gaatje te gaan en het liefs verder. Op dagen dat ik mijn benen train neem ik 2 maatschepjes, op ander dagen 1,5.
                • Het is van belang om dit niet voor het slapen gaan in te nemen (gegarandeerd een onrustige nacht) ! Ik zou het product zeker weer kopen en enige vorm van gewenning lijkt ook niet op te treden. tip: je kunt het ook voor het uitgaan gebruiken, goedkoper dan redbull
                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Volgens mij is Jordy van nature enorm opgefokt. No way dat je er anders zo heftig op reageerd
                  Absoluut niet. Ik ben van mezelf een heel rustig en kalm persoon. Bij de training ben ik natuurlijk wel wat opgefokter maar niet in die mate dat ik was na het gebruik van supercharge. Wat ik zelf denk is dat ik gewoon nogal sterk op het goedje reageer. Verder zou ik het ook niet weten.

Sorry, pin dat ik niet reageer zoals beschreven staat in de sticky, maar ik wou hier graag nog even antwoord op geven.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Heb weer een pot binnen. Dus zoals al eerder gezegd. Ben erg tevreden met dit produkt

Comment

Heb weer een pot binnen. Dus zoals al eerder gezegd. Ben erg tevreden met dit produkt
                      fallie probeer eens crack van revolutions..

Vind hem te erg.. had het serieus niet kunnen verwachten dat ik zo een pump zou krijgen

Comment

You of all people zou moeten weten dat het krijgen van een pomp geen enkele toegevoegde waarde heeft bij het zeggen of een supplement goed is of niet :O Als je genoeg vocht hebt en wat pomp setjes doet krijg je ook een enorme pomp die waarschijnlijk nog erger en langer is dan van menig supplement.

Comment

You of all people zou moeten weten dat het krijgen van een pomp geen enkele toegevoegde waarde heeft bij het zeggen of een supplement goed is of niet :O Als je genoeg vocht hebt en wat pomp setjes doet krijg je ook een enorme pomp die waarschijnlijk nog erger en langer is dan van menig supplement.
                          vocht heb ik momenteel genoeg hehe
                          maar ook tijdens het cut process, en pump ala rush!! echt een geweldig gevoel.

Het werkte idd heftig op mij.... zou zeggen give it a try

Comment

Als ik het zo lees zou Crack in grote lijnen hetzelfde moeten doen als Labrada. Daarnaast is de Crack duurder en minder trainingen dat je er mee kunt doen. 40doseringen, gemiddeld 2 per work-out is 20trainingen. Dat is 5 minder dan Labrada terwijl je nog eens meer betaald ook. Aangezien Labrada goed werkt zie ik geen reden om wat anders te proberen

Pomp...overrated.

Comment

thnx, staat op me lijstje..
                              grtz
                              NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X