Crack Revolutions

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Met alle respect maar als je INEENS met een dosis crack enorm veel meer verzet dan zonder, train je gewoon als een watje zonder crack en krijg je het niet voor elkaar diep te gaan op wilskracht. Dat je een rep hier en daar wint, misschien 2-3 tops omdat je dosis caffeine en beta alanine (das vooral werkende delen) voor je kiezen krijgt en normaal misschien je CNS ligt te ronken als je geen goede warmup doet o.i.d is te begrijpen.

Als je ineens zoals je zelf zegt "maar gewicht erop kan blijven gooien" is gewoon teken dat je moet beginnen met serieuzer trainen en ff wat wilpower gebruiken ipv pussy out when the going gets though.

Dag gezegd hebbende, als je het nodig hebt moet je vooral gebruiken, denk alleen dat je niet ineens illusies voor moet houden over hoe en wat het daadwerkelijk doet, het onderdrukt vermoeidheid en stimuleerd beetje op zelfde manier als basisproducten, helpt het? Waarschijnlijk wel een beetje. Heb het ook 2-3x geprobeerd en jah je staat helemaal stijf, heb ook elke keer geprobeerd er maar gewicht op te gooien, maar kwam niet veel hoger uit dan te verwachten was dan progressie van training op training.

Goeie psych up, caffeine pil en een trainingspartner die je kapotschreeuwt werkt nog het beste voor mij
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

god bless CRACK!

Comment

Ik vind het erg raar dat er zoveel van jullie zulke goede resultaten hebben met Crack,want ik heb dit ook al eens gebruikt gehad en bij mij deed het geen donder,ik had het gewoon voor het slapen in kunnen nemen (bij wijze van spreken) zonder probleem,dus voor mij is dit spul waardeloos !

Comment

Heb nu ook een pot leeg van Crack en heb er gemengde gevoelens over....
          Het spul werkt in het begin erg goed, veel energie en lijkt of je ook wat meer kracht hebt. Wat het beste van dit spul was dat ik gewoon bleef trainen...! Echt niet normaal...waar ik eerst al verzuurd was leek het wel of ik net pas de sportschool binnen kwam lopen...geen verzuring! (tot bepaalde mate natuulijk)

Super dus! Nou nee, niet helemaal... Al snel na de eerste keren begon het effect af te nemen, je moet een steeds grotere dosering nemen voor het zelfde effect. Na een tijd bereik je het effect van de eerste keren niet meer.

Ook kreeg ik steeds meer last van slapeloosheid, zelfs toen ik b.v. om 13:00 ging sporten had ik 's avonds nog moeite in slaap te komen... Ook best prijzig.

Dus...ik zou het wel aan iemand adviseren maar ik ga het zelf niet meer gebruiken denk ik. Wel goede vooruitgang geboekt qua kracht!

Comment

Mijn ervaring met crack is dat het de eerste week top werkt en daarna steeds minder word

Comment

Ga het dan cyclen. Als het effect na een week afneemt, stop dan een week en doe het dan weer een week wel. Zo lastig is dat toch niet te verzinnen?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik kraak niet iets zomaar af, maar dit is echt weg gegooit geld.

Comment

Originally posted by trainalholic View Post
                  srry sjonnie maar van 1 schep merk ik niet veel we gaan wel voor hardcore natuurlijk
                  Hardcore met crack?

Comment

goeie wilskracht en lekkere metal song laten mij gewicht bij steken XD
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Creatine elke dag 5 gram pakken en op trainingsdagen crack erbij, wel geen nut?

Ik denk van wel want die creatine is voor spieropbouw/onderhoud en crack is toch gewoon een soort energy booster?

Graag reacties

Comment

Originally posted by Wes-91 View Post
                        Creatine elke dag 5 gram pakken en op trainingsdagen crack erbij, wel geen nut?

Ik denk van wel want die creatine is voor spieropbouw/onderhoud en crack is toch gewoon een soort energy booster?

Graag reacties
                        ja...
                        Groeten

Comment

Dus het heeft wel nut?

Comment

Originally posted by Wes-91 View Post
                            Dus het heeft wel nut?
                            Die energiestoot kan nut hebben ja.
                            Groeten

Comment

Als je van die crack een energieboost krijgt, en meer gewicht toevoegt (dan normaal?) is het dan niet zo dat je de dag erna extra veel spierpijn hebt?? (Omdat je eigenlijk meer heft/doet dan je normaal zou doen..)

Comment

Originally posted by Meerske View Post
                                Als je van die crack een energieboost krijgt, en meer gewicht toevoegt (dan normaal?) is het dan niet zo dat je de dag erna extra veel spierpijn hebt?? (Omdat je eigenlijk meer heft/doet dan je normaal zou doen..)

Als je iets veranderd, dus wat je lichaam niet kent wel jah.

Ps Geen spierpijn wil niet zeggen geen spiergroei.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X