Whey en Creatine shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey en Creatine shakes

hallo, ik ben vrij nieuw hier maar lees toch redelijk vaak forums,
    vandaag wil ik Whey en Creatine gaan halen, hiervoor gebruikte ik veel Weight&muscle gainer.

De vraag is, kan je whey en creatine door elkaar mixen? of moet je speciaal 2 verschillende shakes maken? meestal als ik alleen al mijn weight gainer drink dan krijg ik het al bijna niet op.
    (weight gainer is echt bijna op en wil daar nu mee stoppen)

Mixen kan best, apart alleen dat je het hebt over 2 shakes, ik doe de creatine gewoon in een glas water, beetje water erbij en drinken maar, is totaal geen werk en smaakloos.

Comment

ja ik heb er zoiezo weinig verstand van en ik heb ook niet een speciaal voedingsschema zoals de meeste hier hebben :\

Comment

Originally posted by SVerduyn View Post
        ja ik heb er zoiezo weinig verstand van en ik heb ook niet een speciaal voedingsschema zoals de meeste hier hebben :\
        Probeer dat dan eerst te maken (met behulp van de stickies). Goede voeding heeft grotere invloed op je gains dan whey.

Comment

Zorg dan maar eerst dat je voeding in orde is voordat je nog meer geld uitgeeft aan creatine/weightgainers...

Lees de stickies, daarin staat beschreven hoe je een voedingsschema moet maken.

Comment

Dan zijn sups dus zonde geld...

Comment

voeding op orde stellen
              als je crea smakeloos is kun je die bij de whey gooien maar weet wel als je crea neemt dat je voldoende drinkt anders krijgen je nieren problemen.
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Als je voeding niet in orde is, zijn
                supplementen weggegooit geld.

Comment

oke ik ben ook nieuw op forum wat is een sticky?

Comment

Originally posted by mickymouse View Post
                    oke ik ben ook nieuw op forum wat is een sticky?
                    http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

Comment

Zucht. Supplementen hebben totaal geen zin aangezien je voeding bagger is. Stel eerst maar eens een voedingsschema op (stickies).
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X