Zou ik ''Crack'' Kunnen gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even voor mijn idee , maar 3,2 Kg spiermassa in 1 maand ???, Ik vind het knap !!!!
    Mij lukt dat niet, Ik ben in 4 maand 6 kg aangekomen in massa(spier), Enne ik zet vrij makkelijk massa aan.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Ja inderdaad. Je lichaam bestaat namelijk alleen maar uit vet en spiermassa.

/sarcasm

Wat dacht je van botten, vocht, et cetera?

iemand van 100 kilo met een bf% van 10% heeft ook echt geen 90 kilo spiermassa. 90 kilo vetvrije massa, ja (indien zuiver gemeten); 90 kilo spiermassa, nee.
      ow excuses, je hebt gelijk... effe vergissing van me
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Nette gains dan ik heb in 2 maanden tijd 3,8 VVM massa aangezet en 0,7kg vet.. Maarja ik heb ook geen haast ofzo, liever wat minder VVM en minder vet. Dan dat ik straks veel vet aanzet. En ik wil inderdaad ook niet uitscheuren.

@ TS ik zou daar wel opletten, want je krijgt dan echt letterlijk littekens voor het leven en je moet anders gedwongen stoppen wil je geen littekens overhouden/krijgen!

Mocht je natuurlijk uitscheurverschijnselen vertonen anders heb ik niets gezegd
        "Straight outta gym"

Comment

ik heb het zelf op papier staan met datum alles erbij. Maar maakt me niet uit. ik wou alleen ff weten of ik het kon gebruiken of niet. want ik las op een site ( Welkom op de vernieuwde website van InShape Pro ) zwaar verslaafd is en dat je het bij mensen onder de 18 vandaan moet houden. dus ik was wel nieuwsgierig of het gevaarlijk ofzo was. maar allemaal bedankt.

Comment

Hehe, ik ben 3% gedaald in vet en 1 kilo aan spieren bijgekomen ! Das pas een mooi deal!!!

Comment

verslavend kan ik het niet echt noemen, het went wel. dat wil zeggen dat je een grotere dosis moet nemen na een tijd(bij mij wel in iedergeval) en als je potje leeg is dan ga je het inderdaat merken bij je training, ik had er de eerste week geen zin in en "pomp" was weg. toen 2 weken gedwongen gestopt en toen weer lekker door getraint. dat was hoe ik er op reageerde weet niet hoe het bij jou zal zijn...

Comment

Als je voelt dat je niet meer vooruit gaat,neem je een weekje rust,en dan zou ik aanbevelen om Cell-tech te nemen(merk Muscletech)
                Toen ik jonger was ben ik een paar x 6kg aangekomen in korte tijd,beetje vocht erbij maar dat mag je wel hebben
                Succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X