dieet eiwit van bodystore

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dieet eiwit van bodystore

• Naam Product : Dieet Eiwit (waarsch. omgelabeld, maar weett niet wat)
    • Link naar de website: www.bodyenfitshop.nl
    • Smaak supplement: diverse. ik banaan en aardbei.
    • Dosis: normaal
    • Gemixt met water / melk o.i.d. : water en magere melk
    • Hoelang gebruikt: net eerste shake genomen.
    • Waarom heb je dit supplement gebruikt: ik zocht een eiwitshake voor tijdens mijn cutting fase. deze lijkt er perfect op aan te sluiten, mede door de mede-ingredienten
    • Merkbare effecten: nog niks uiteraard
    • Eventuele bijwerkingen: nvt
    • Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd: geen
    • Tevreden over het product: smaak aardbei net genomen en die is MEGA lekker
    • Vergelijkbaar met: niets
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: naar mijn mening zeker goeie kwaliteit/prijs verhouding. en ik hoef niet meer te zoeken naar een dieet eiwit
    • Zou je het supplement nogmaals gebruiken: grote kans dat ik niet meer anders ga nemen. smaak is perfect en de naam/ ingredienten staan me an.
    • Overige opmerkingen:
    meteen wat repen meebesteld. ook die smaken goed. ik denk dat ik mijn vaste shake heb gevonden. 81 shakes voor 40 euro ongeveer. gratis beker er weer bij uiteraard.
    MODERATOR: VERANDER TITEL FF IN BODY EN FITSHOP. KAN MN TITEL NIET VERANDEREN
    Last edited by bruce; 25-07-2010, 16:41. Reason: ZIE DAT IK PERONGELUK VERKEERDE TITEL HEB
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Vraagje, je geeft aan de 'neveningrediƫnten' op prijs te stellen. Waarom precies? Ik zie vits&mins staan, vezels en een supermegapowerturbo-L-Carnitine.

Met betrekking tot de eerste drie: krijg je die niet al genoeg binnen? En zo ja, waarom vind je ze dan toch zo fijn bij je eiwitjes?

Met betrekking tot die laatste: al eerder goede ervaring met L-Carnitine? Zo niet, waarom vind je het dan toch zo fijn bij je eiwitjes?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

doe niet zo moeilijk ouwe. de vezels vind ik mooi. en l-carnitine hoef ik nu niet los te kopen/ nemen.
      ik ga over poosje wel weer vertellen hoe het beviel, maar dit lijkt me een topper. JOUW shake heb ik ook, die whey isolaat, maar die neem ik alleen vlak na trainen. deze smorgens en evt. voor trainen.

Comment

Prima shake Bruce, ik zou de shake wel maken met melk voor nog beter resultaat en een kleine verhoging KH, met iets snellere suikers dan die in de shake zitten.
        De vezels en KH in de shake zijn meer afgestemd op de trage eiwitten(caseĆÆne) Dus voor postworkout en sowieso snellere opname van de whey, beter met melk nemen.

vitamine spectrum ziet er ook prima uit.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet Ā©

Comment

Originally posted by bruce View Post
          doe niet zo moeilijk ouwe. de vezels vind ik mooi. en l-carnitine hoef ik nu niet los te kopen/ nemen.
          ik ga over poosje wel weer vertellen hoe het beviel, maar dit lijkt me een topper. JOUW shake heb ik ook, die whey isolaat, maar die neem ik alleen vlak na trainen. deze smorgens en evt. voor trainen.
          Ik doe niet moelijk, ik stel een aantal vragen. Fossiel.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

whahaha. wat een MOOIE uitspraak. ghaha.

Comment

Ik ben ook nog in mijn laatste 2 cut weken.. zit nu op 12% wil nog proberen om 10-11% te halen zonder al te veel spierverlies. Gebruik nu Mitotropin en zit laag in de carbs en hoog in de eiwitten. Maar ik merk dat ik toch hier en daar wat eiwitjes tekort kom. Zat er aan te denken deze eiwitjes erbij te nemen als aanvulling.. maar kvind het wel duur.. Misschien eerst maar even een kleine pot.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X