Mass FX + Primal Male

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mass FX + Primal Male

Naam Product
    - Mass FX
    - Primal Male

Smaak supplement.
    Geen. (pillen)

Dosis.
    - Mass FX: 4 pillen/dag
    - Primal Male: 6 pillen/dag

Gemixt met water / melk o.i.d.
    Ingenomen met een groot glas water en liefst bij een maaltijd.

Hoelang gebruikt.
    4 weken.

Merkbare effecten.
    Ik ben op 4 weken 4 kg bijgekomen, waarbij mijn vetpercentage ongeveer gelijk is gebleven. Ik heb tijdens de 4 weken heel licht gebulkt. Volgens mij kan je zeker veel meer kilo's pakken als je harder bulkt.

Kracht is lichtjes gestegen. Ik had een grotere stijging verwacht.

De eerste 2 weken merkte ik bijna niets van het product, maar vanaf de 3de week begon het duidelijk te werken. Ik heb de meeste gains behaalt in de laatste week en half.

Ik denk dat je het best 8 weken doornemen om echt resultaat te krijgen van deze stack.

Eventuele bijwerkingen.
    De eerste 2 weken merkte ik absoluut niets van de gekende bijwerkingen, behalve het "alpha-male" gevoel.

Vanaf de 3de week zijn agressie en libido de hoogte in geschoten, maar het bleef zeker binnen de perken. Ik maakte me iets sneller druk in het verkeer, was iets sneller geïrriteerd, maar het voelde niet alsof ik ieder moment iemand in mekaar kon slaan.

Ook moet je opletten als je de pillen 's ochtends inneemt. Ze kunnen wat last geven aan de maag. Bij mij was dit na een weekje over.

Tevreden over het product?
    Op 4 weken 4 kg bijkomen bij een lichte bulk, waarbij mijn vetpercentage ongeveer gelijk is gebleven. Met harder bulken moet er dus zeker meer uit te halen zijn. De bijwerkingen waren licht, dus geen reden om het product niet meer te gebruiken.

Vergelijkbaar met.
    Andere testoboosters.

Prijs / Kwaliteit verhouding
    => €87,50
    Deze stack is duur! Zeker omdat je toch best 8 weken doorneemt en dus 2 keer die €87,50 mag ophoesten.

Overige opmerkingen.
    Tevreden over de (massa)gains, niet tevreden over de prijs.
    Last edited by Nergal; 22-09-2010, 16:49.

het spijt me bro, maar 4kg van een supplement kan ik niet geloven.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Buiten dat.....die prijs van die stack slaat nergens op. Veel te duur.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        het spijt me bro, maar 4kg van een supplement kan ik niet geloven.
        Het moest 3 kg op 4 weken zijn. Dat is nog veel natuurlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X