review: N.O. Xplode 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• review: N.O. Xplode 2.0

Ik denk dat er aardig wat mensen zijn die benieuwd zijn naar de werking van de nieuwe (en zeer verbeterde) N.O. Xplode 2.0 (lees: no2)

Ik ben bekend met N.O., N.O. NT, en sinds vorige week no2.
    Over de eerste no was ik goed te spreken, mooie energie boost, wil om te trainen, meer kracht en uithoudingsvermogen. Alles wat BSN beloofd had maakten zij ook waar.
    Echter had ik (persoonlijk) na een week al een schepje extra nodig en in mijn vierde week had ik het gevoel dat er nauwelijks wat gebeurde.
    Daarna ruim 6 maanden zonder supplement getrained toen ik besloot de NO new technologies te proberen.
    Dit zou een verbeterde formule moeten zijn van de NO, ik vond het een tegen valler! Geen echte boost oid. We'll altijd een beetje extra pump, maar daar doe ik het niet voor.

Nu dan toch gekozen voor no2 ipv crack of jack3d, absoluut geen spijt van
    Energieboost die te vergelijken is met een halve pil XTC, wil en uithoudingsvermogen waar niets tegen opkan! Kwa kracht heb ik nog niet zo veel vooruitgang geboekt maar ik heb nu pas 3 keer gebruikt.
    Ik heb aan anderhalve schep genoeg tegenover 3 schepjes van de eerste no
    Eerste workouwt ging ik voor borst, triceps en buik(en aan overvloed van wil en energie ook nog biceps.....) Ging ongelofelijk lekker! Veeeeel herhalingen gemaakt op hoog gewicht, 4 dagen ongelofelijke spierpijn gehad! Zodanig dat ik geen rug of schouders meer kon trainen

Na 2 dagen rust ben ik toen dus maar voor de cardio gegaan. Ook met no (dit heeft mij voorheen nooit geholpen) en 20 km verder was ik nog steeds in top vorm(waar ik normaal tussen de 12 en 15 toch wel moe begin te worden)
    Ik ben toen maar gestopt uit angst voor over belasten van mijn spieren

Na het trainen altijd een ongelofelijke pomp in de gebruikte spiergroepen
    Maagproblemen zijn een stuk minder!
    Trainingen zijn een stuk beter!
    Redelijk te drinken (lemonade)

Ik ben zeer goed te spreken over no2! Hopen dat dot zo blijft de gedurende 4 weken.
    Ik zal blijven updaten over mijn ervaring!

Vragen, tips en commentaar zijn welkom!
    :: 1.82M :: 84 KG ::
    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Gebruik NO Xplode, dat is dan automatisch 2.0? staat er niet op...
    Heb het nu 4 keer gebruikt, 1 keer weinig van gemerkt, 1e keer was wel lekker(maar 1 schepje) laatste 2 keer anderhalve schep en ik ging lekker
    Voelt inderdaad een beetje als xtc(de tintelingen) maar duurt niet superlang, maar een klein uurtje bij mij... precies lang genoeg dus

Er staat wel bij dat je het 30 tot 45 min voor training in moet nemen, ik doe het 10 min voor training omdat het anders al uitgewerkt is halverwege.
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Bij de nieuwe versie staat er 2.0 op de pot
      Ik denk dus dat jij de eerste versie nog hebt.

Vergeten erbij te melden:
      Ik heb wel veel meer moeite met in slaap vallen dan bij de vorige 2 producten.

Neem jij hem trouwens in op een lege maag?(2-3 uur niets eten) dit versterkt ook het effect!
      Ik doe het ongeveer 20min voor mijn workout maar onderweg naar de spirtschool voel ik hem al beginnen te werken. Blijft tog zeker wel een uur tot anderhalf in werking. De pomp trekt na een half iurtje weer weg
      :: 1.82M :: 84 KG ::
      BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Ja op lege maag, uur eerder wel whey...
        dan is de volgende pot die ik koop 2.0 denk ik raad je aan om het echt vlak voor je KT te doen hoor
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
          Gebruik NO Xplode, dat is dan automatisch 2.0? staat er niet op...
          Heb het nu 4 keer gebruikt, 1 keer weinig van gemerkt, 1e keer was wel lekker(maar 1 schepje) laatste 2 keer anderhalve schep en ik ging lekker
          Voelt inderdaad een beetje als xtc(de tintelingen) maar duurt niet superlang, maar een klein uurtje bij mij... precies lang genoeg dus

Er staat wel bij dat je het 30 tot 45 min voor training in moet nemen, ik doe het 10 min voor training omdat het anders al uitgewerkt is halverwege.
          No xplode 2.0 is een andere verpakking...
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

zo dan wanneer ik dit lees moet ik het eens gaan uitproberen, ik gebruik nu jack 3d samen met animal pack. Wat zijn jou ervaringen met jack 3d? Voel jij echt een boost wanneer je het gebruikt?

Comment

Ik gebruik nu zo'n 3 weken noxplode 2.0 en ben er zeer tevreden mee.
              keep the focus going!

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                Ja op lege maag, uur eerder wel whey...
                dan is de volgende pot die ik koop 2.0 denk ik raad je aan om het echt vlak voor je KT te doen hoor
                De tintelingen worden veroorzaakt door beta-alanine. Meestal na 15-20 minuten na inname en verdwijnen daarna vrij snel.

De No-Xplode zou langer moeten werken dan jij aangeeft.

Na inname wordt cafeïne binnen het uur geabsorbeerd, maar de concentratie in het plasma blijft lange tijd verhoogt. Dit wordt verklaard door de lange halfwaardetijd (4 tot 6 uur) zodat de effecten lang merkbaar blijven. In de meeste studies wordt 1 uur gewacht na inname alvorens de eigenlijke inspanning te starten. Zo wordt de inspanning geleverd in de periode dat de plasmaconcentratie van cafeïne maximaal is.
                Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Originally posted by Nutrition4you View Post
                  De tintelingen worden veroorzaakt door beta-alanine. Meestal na 15-20 minuten na inname en verdwijnen daarna vrij snel.

De No-Xplode zou langer moeten werken dan jij aangeeft.

Na inname wordt cafeïne binnen het uur geabsorbeerd, maar de concentratie in het plasma blijft lange tijd verhoogt. Dit wordt verklaard door de lange halfwaardetijd (4 tot 6 uur) zodat de effecten lang merkbaar blijven. In de meeste studies wordt 1 uur gewacht na inname alvorens de eigenlijke inspanning te starten. Zo wordt de inspanning geleverd in de periode dat de plasmaconcentratie van cafeïne maximaal is.
                  Ik geloof je direct maar mijn ervaring is anders, toch ga ik het morgen een uur voor training nemen en kijken hoe ik me voel.

Comment

De richtlijn voor de NO-Xplode is 30-45 minuten voor de training op een zo nuchter mogelijke maag. Bij veel supplementen is het een kwestie van uitproberen. Wat bij de een werkt, werkt bij de ander helemaal niet

Neem je ook nog iets tijdens je training? Koolhydraten/Aminozuren enz...
                    Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Originally posted by Nutrition4you View Post
                      De richtlijn voor de NO-Xplode is 30-45 minuten voor de training op een zo nuchter mogelijke maag. Bij veel supplementen is het een kwestie van uitproberen. Wat bij de een werkt, werkt bij de ander helemaal niet

Neem je ook nog iets tijdens je training? Koolhydraten/Aminozuren enz...
                      neem een uur voor training een whey shake en soms een banaan, 2.5 uur voor training volledige maaltijd en na training ook whey.. tijdens training water of soms dextrojuice

Comment

NO Xplode BSN 25% FREE!

Heb deze net gistere bestelt, samen met m'n whey, had dus beter 2.0 bestelt.. Pfff

Comment

Supplement review No-xplode 2.0

Doel: spiermassa opbouwen

hoelang heb ik hem getest: 4 weken

zal ik deze weer kopen: Ja !

type supp: pre-workout

waar heb ik hem gekocht: Sport&HealtShop de online winkel in sportvoeding en afslank suplimenten - SportenHealthShop

cijfer van 0 tot 10: 9

Ik heb deze pre-workout nu 4 weken genomen en heb al heel wat pre-wokrouts getest.
                          tot voor kort was ik helemaal weg van X-pand,maar sinds ik de nieuwe No-Xplode 2.0 gebruik moet ik zeggen dat ik op deze pre-workout heel lekker ga en met bankdrukken aardig vooruit ga.

heb een goede pomp krachttoename is goed merkbaar en in tegenstelling tot de oude no-xplode heb ik bij deze aan een scoop genoeg.

Zeker een aanrader !!

Comment

Doel: spiermassa opbouwen

hoelang heb ik hem getest: 4 weken

zal ik deze weer kopen: Ja !

type supp: pre-workout

waar heb ik hem gekocht: Sport&HealtShop de online winkel in sportvoeding en afslank suplimenten - SportenHealthShop

cijfer van 0 tot 10: 9

Ik heb deze pre-workout nu 4 weken genomen en heb al heel wat pre-wokrouts getest.
                            tot voor kort was ik helemaal weg van X-pand,maar sinds ik de nieuwe No-Xplode 2.0 gebruik moet ik zeggen dat ik op deze pre-workout heel lekker ga en met bankdrukken aardig vooruit ga.

heb een goede pomp krachttoename is goed merkbaar en in tegenstelling tot de oude no-xplode heb ik bij deze aan een scoop genoeg.

Zeker een aanrader !!

Comment

Ik vroeg me af aangezien ik net van de creatine af ben of ik dit kan gebruiken aangezien hier 4 creatine soorten inzitten staat er ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X