Een nieuwe legende is geboren met Crack; het heftigste pre-workout product dat er bestaat. Vele jaren heeft Revolutions aan de formule van Crack gewerkt om deze zo sterk mogelijk te maken. Ontwikkeld puur voor serieuze sporters, Crack is een product dat zijn gelijke niet kent. Nog nooit was het zo makkelijk om over je eigen grenzen te gaan en echt geweldige en zichtbare resultaten te boeken. Vanaf de eerste dosering zul je al sterker zijn. Waarom wachten op resultaten als Crack je direct resultaat zal geven. Crack werkt iedere training weer; en hoe. Heftiger bestaat niet!
EFFECTEN VAN CRACK:
************ * Ongeƫvenaarde krachtexplosie
************ * Keiharde spiergroei
************ * Waanzinnige pomp
************ * Extreem heftig
************ * Resultaat na 1 dosering
************ * Verslavende energie
************ * Nooit meer een slechte training
Mijn ervaring:
De aanbevolen dosering is 1-3 scoops + 250 ML water elke keer innemen 30 minuten voor de training.
Mijn eerste dag met Crack, ik begon met 1 scoop + 250 ML water nam dit in en heb na 30 minuten getraind. Ik begon dat euforische gevoel te krijgen ( vooelde me heel warm en gelukkig van binnen) alles begon te tintelen. En kreeg een waanzinnige pomp door mijn spieren. Na de training heb ik gegeten en daarna meteen geslapen 12 uur lang wat ik normaal nooit doe. Na de training voelde het net alsof ik alle energie uit mn lichaam heb gebruikt om 1 spiergroep te trainen ik had helemaal geen kracht meer in mijn benen terwijl ik alleen mijn borst had getraind. Mijn ervaring met crack na de eerste dag was geweldig !
Nu Crack al een week te hebben gebruikt ben ik nog zeer tevreden, waar ik wel ben achtergekomen is dat Crack beter werkt op een legen maag ( een uur van tevoren niet eten)
EFFECTEN VAN CRACK:
************ * Ongeƫvenaarde krachtexplosie
************ * Keiharde spiergroei
************ * Waanzinnige pomp
************ * Extreem heftig
************ * Resultaat na 1 dosering
************ * Verslavende energie
************ * Nooit meer een slechte training
Mijn ervaring:
De aanbevolen dosering is 1-3 scoops + 250 ML water elke keer innemen 30 minuten voor de training.
Mijn eerste dag met Crack, ik begon met 1 scoop + 250 ML water nam dit in en heb na 30 minuten getraind. Ik begon dat euforische gevoel te krijgen ( vooelde me heel warm en gelukkig van binnen) alles begon te tintelen. En kreeg een waanzinnige pomp door mijn spieren. Na de training heb ik gegeten en daarna meteen geslapen 12 uur lang wat ik normaal nooit doe. Na de training voelde het net alsof ik alle energie uit mn lichaam heb gebruikt om 1 spiergroep te trainen ik had helemaal geen kracht meer in mijn benen terwijl ik alleen mijn borst had getraind. Mijn ervaring met crack na de eerste dag was geweldig !
Nu Crack al een week te hebben gebruikt ben ik nog zeer tevreden, waar ik wel ben achtergekomen is dat Crack beter werkt op een legen maag ( een uur van tevoren niet eten)
Comment