Body&Fit Total Protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I deserve this because I'm worth it

review no problem
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

I deserve this because I'm worth it

review no problem
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Het reageren kan tot maandag a.s. Dan gaan mijn collega's en ik random één winnaar kiezen!

Ralf
        BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Ik wil het wel proberen, waarom? Ik zit aankomende al een tijdje midden in een verhuizing, en binnenkort gaat de grote wissel plaatsvinden, dan is dit een makkelijke en goedkope manier om als het niet mogelijk is me strict aan me voeding te houden, toch aan me kcal te komen.

Comment

Niet zozeer dat ik het echt nodig hebt, zoals sommige boven mij maar ik wil het best proberen, review geen probleem.
            keep the focus going!

Comment

Leuk dat jullie dit soort acties doen, ik vind jullie toch wel veruit de beste webwinkel als het om supplementen gaat. Ik zou graag zo'n pot willen proberen. Kwaliteit prijs verhouding ligt erg hoog. Ik denk dat deze het goed gaat doen. Ben erg benieuwd hoe die smaakt!
              Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

dubbel

Comment

Ik hou niet zo van dat geslijm om gratis sups wat niet wil zeggen dat ik deze niet zou willen proberen, aangezien ik al verschillende eiwit-blends heb geprobeerd met tarwe en soja(de Mass Protein van BBeX en de Mammut Protein Formel 90) en die vallen kwa smaak erg tegen en dus zou ik daarom deze willen proberen.

Comment

Ben nog erg op zoek naar een goede eiwit bron voor 2 tot 3 maal daags ...

Afgelopen week een doos Variety Sachets besteld bij B&F van de Whey Perfection, en een dag later nog 3 dozen Variety Sachets van de Perfect Protein. Moet zeggen prima kwaliteit en voor het eerst dat ik een eiwit shake in mijn leven daadwerkelijk lekker vond smaken!

Maar helaas, er zijn er geen Variety Sachets van deze " Total Protein " verkrijgbaar...
                    Dit is dus een uitgesproken kans voor mij, om deze alsnog te testen en er ook een zeer degelijke, en bovenal eerlijke review over te schrijven.

Mijn adres hebben jullie al , klantnummer 316821 , ik zie de pot vanzelf wel verschijnen
                    Don't you know, pump it up, You've got to pump it up

Comment

Hey DBB Topactie naast de gratis samples die vaak zijn uitgedeeld, de goede service tot 22:00 volgende dag in huis, ben ik erg tevreden mee met BF. De reden waarom ik graag een Total Protein wil willen is omdat ik nu na 2 jaar lid te zijn geweest van een sportschool, vanaf 2010 nauwelijks resultaten hebt geboekt namelijk zonder goed voedingsschema en trainingsschema. En vervolgens in 2012 gestopt lid te zijn bij sportschool omdat ik ernstig ziek ben geworden waar ik geheel niks aan kon doen, zware anti psychotica medicijnen voorgeschreven gekregen van 10mg waardoor je erg moe en suf wordt, 10kg VET ben aangekomen en zowat een jaar als een zombie heb geleefd (letterlijk)wat sociaal heel erg aankomt, angstig zijn, elke dag kut voelen, elke dag jaar lang 12 uur slapen per dag.Wil ik nu in 2013 op 5mg medicijnen(stuk verbetering/afgebouwd) sportschool weer hard aanpakken met dit keer een voedingsschema en trainingsschema om kracht en massa te krijgen en proberen rond mijn gewicht te blijven of zelfs af te vallen (84kg bij 1.85) en daarnaast mijn propedeuse te behalen. Hulp van supplementen komen altijd van pas om mijn doel te bereiken namelijk squat, bench en deadlift boven de 100kg per compound te krijgen! Zie mijn nieuwste Stronglift 5x5 log: Stronglift 5x5 for Mass & Strength LOG. Met dit schema ga ik voor het eerst 3x per week me benen trainen met squat, na de eerste training kon ik 3 dagen nauwelijks lopen van de pijn was vooral lol om uit te gaan met verkrampte beenspieren, ik kan je vertellen het dansen gaat erg moeilijk!

Zal gisteravond al te twijfelen om Total Protein te bestellen maar ik weet niet of de smaak wel lekker is inverband met de soja en de iets lagere kwaliteit dan Perfection, daarvoor zou ik hem graag uit willen testen en een nette review over schrijven of andersman reviews lezen. Mocht ik hoe en dan niet winnen dan ga ik alsnog of 2.5kg perfection of 4.5kg total protein kopen en 500 gram Creapure(die deze week in de aanbieding is ) Heb nog 2 scheppen Chocolate Perfeciton over van de 4.5kg dus die kan ik goed vergelijken met de smaak van Total Protein!! Ben al blij genoeg dat ik weer kan trainen inplaats van hele dag moe op te bank zitten! Cheers Time4Change!
                      Last edited by time4change; 16-03-2013, 18:16.
                      I'm a freak,I dont care about injuries - Jason Genova

Comment

Ik zie een copypaste post....
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Hahaha wat een gesmeek hier!!

Stuur maar naar mij. Heb bijna al jullie eigen merk eiwit geprobeerd dus kan ze mooi vergelijken!

Comment

Omdat ik toch nooit iets win!!

maar ik wil het wel heel graag proberen!

review! geen probleem!!
                            I have stopped saying I wish, I have started saying I WILL !!

Comment

De emmer zou ik wel willen winnen omdat ik hiermee waarschijnlijk weer wat extra grammetjes spiermassa mee win( in combinatie met mijn voedingsschema ) en ik een top review zou kunnen schrijven w.b.t. de Total Protein. Oh en ik recycle de emmer uiteraard ook weer, dus hij komt vast wel weer terug bij jullie na lange tijd.

Comment

Whey Perfection vind ik de beste uit het assorti

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X