Supplementen review Perfect Body Whey Protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen review Perfect Body Whey Protein

Voor de verandering eens een ander merk geprobeerd. Kreeg een gratis verpakking van een gast bij mij op de gym. Dus dacht nou dan deel ik dat ook natuurlijk. En uiteraard om aan te tonen aan jullie dat ik niet voor een B&F etc werk.

• Naam Product: Whey protein
    • Link naar de website: Perfect Whey Protein | Hoogwaardige eiwitten | PerfectBody.nl
    • Smaak supplement: Aardbei (smaakt goed dus ook goed te drinken)
    • Dosis: 100gram ( dit omdat ik altijd veel eiwitpoeder in een shake doe)
    • Gemixt met water ( en ook met melk is deze shake gewoon lekker)
    • Hoelang gebruikt: Nu sinds een paar dagen
    • Waarom heb je dit supplement gebruikt: aanvulling op mijn bulk dieet.
    • Merkbare effecten: het is een eiwit shake wat zou ik moeten merken.
    • Eventuele bijwerkingen: tot nu toe geen
    • Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd. Dus, als je op maandag bent begonnen met supplement A en de zaterdag daarvoor heb je je voeding drastisch omgegooid en de dinsdag daarna je training: vermeldt dit dan. Het is dan namelijk mogelijk dat de beschreven effecten of bijwerkingen meer met die wijzigingen te maken hebben, dan met het gebruik van het supplement. Wanneer dit vermeld wordt, kunnen lezers hier rekening mee houden:

Voeding is niks aangepast alleen de whey die ik eerst had dus nu vervangen door deze.
    • Tevreden over het product? Ja dat wel het smaakt goed is lekker romig.
    • Vergelijkbaar met: Dymatize Whey
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: Voor alsnog goed labtesten nog niet gezien maar zouden eraan komen.
    • Zou je het supplement nogmaals gebruiken? Ja de shake is lekker gaat ook niet snel tegenzitten
    • Overige opmerkingen: Geen

Ik krijg hem niet helemaal perfect is mijn eerste review dus sorry voor de onduidelijkheid daarvan

Comment

Geen body&fit review ? Duidelijk btw wist niet eens van het bestaan van deze site

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
        Voor de verandering eens een ander merk geprobeerd. Kreeg een gratis verpakking van een gast bij mij op de gym. Dus dacht nou dan deel ik dat ook natuurlijk. En uiteraard om aan te tonen aan jullie dat ik niet voor een B&F etc werk.

• Naam Product: Whey protein
        • Link naar de website: Perfect Whey Protein | Hoogwaardige eiwitten | PerfectBody.nl
        • Smaak supplement: Aardbei (smaakt goed dus ook goed te drinken)
        • Dosis: 100gram ( dit omdat ik altijd veel eiwitpoeder in een shake doe)
        • Gemixt met water ( en ook met melk is deze shake gewoon lekker)
        • Hoelang gebruikt: Nu sinds een paar dagen
        • Waarom heb je dit supplement gebruikt: aanvulling op mijn bulk dieet.
        • Merkbare effecten: het is een eiwit shake wat zou ik moeten merken.
        • Eventuele bijwerkingen: tot nu toe geen
        • Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd. Dus, als je op maandag bent begonnen met supplement A en de zaterdag daarvoor heb je je voeding drastisch omgegooid en de dinsdag daarna je training: vermeldt dit dan. Het is dan namelijk mogelijk dat de beschreven effecten of bijwerkingen meer met die wijzigingen te maken hebben, dan met het gebruik van het supplement. Wanneer dit vermeld wordt, kunnen lezers hier rekening mee houden:

Voeding is niks aangepast alleen de whey die ik eerst had dus nu vervangen door deze.
        • Tevreden over het product? Ja dat wel het smaakt goed is lekker romig.
        • Vergelijkbaar met: Dymatize Whey
        • Prijs / Kwaliteit verhouding: Voor alsnog goed labtesten nog niet gezien maar zouden eraan komen.
        • Zou je het supplement nogmaals gebruiken? Ja de shake is lekker gaat ook niet snel tegenzitten
        • Overige opmerkingen: Geen
        Ik ben om ik had het mis! ik zit nog steeds met zo'n schijtpot van B&F gore cappuchino smaak krijg ik maar niet door mn strot
        Mangs wa, aait nich

Comment

Ik heb ook ooit zo'n pot gehad.
          Wel apart dat ze exact dezelfde kleuren en potten gebruiken als Body & Fitshop.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
            Ik ben om ik had het mis! ik zit nog steeds met zo'n schijtpot van B&F gore cappuchino smaak krijg ik maar niet door mn strot
            Haha die heeft mn broer ook, hij en ik vinden t beide niet weg te krijgen

Comment

Originally posted by NickP View Post
              Haha die heeft mn broer ook, hij en ik vinden t beide niet weg te krijgen
              haha zelfs met 20% minder is het me nog te veel
              Mangs wa, aait nich

Comment

Kende de hele site niet eens. Maar toch, liever Protein die echt word getest met recente lab resultaten (XXL) dan unknow whey. Heb eens bij Bodylab de BBeX Whey gehaald, net zo'n suikerspin als B&F. Beide werden ook extreem dik icm brinta & melk in tegenstelling tot de Whey van XXL.

Comment

Originally posted by akito View Post
                  Geen body&fit review ? Duidelijk btw wist niet eens van het bestaan van deze site
                  Ik ook niet maar vond het wel het vermelden waard. Ik heb al gemaild of er misschien labtesten beschikbaar zijn gezien die hele whey affaire.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X