Voor de verandering eens een ander merk geprobeerd. Kreeg een gratis verpakking van een gast bij mij op de gym. Dus dacht nou dan deel ik dat ook natuurlijk. En uiteraard om aan te tonen aan jullie dat ik niet voor een B&F etc werk.
- Naam Product: Whey protein
- Link naar de website: Perfect Whey Protein | Hoogwaardige eiwitten | PerfectBody.nl
- Smaak supplement: Aardbei (smaakt goed dus ook goed te drinken)
- Dosis: 100gram ( dit omdat ik altijd veel eiwitpoeder in een shake doe)
- Gemixt met water ( en ook met melk is deze shake gewoon lekker)
- Hoelang gebruikt: Nu sinds een paar dagen
- Waarom heb je dit supplement gebruikt: aanvulling op mijn bulk dieet.
- Merkbare effecten: het is een eiwit shake wat zou ik moeten merken.
- Eventuele bijwerkingen: tot nu toe geen
- Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd. Dus, als je op maandag bent begonnen met supplement A en de zaterdag daarvoor heb je je voeding drastisch omgegooid en de dinsdag daarna je training: vermeldt dit dan. Het is dan namelijk mogelijk dat de beschreven effecten of bijwerkingen meer met die wijzigingen te maken hebben, dan met het gebruik van het supplement. Wanneer dit vermeld wordt, kunnen lezers hier rekening mee houden:
Voeding is niks aangepast alleen de whey die ik eerst had dus nu vervangen door deze. - Tevreden over het product? Ja dat wel het smaakt goed is lekker romig.
- Vergelijkbaar met: Dymatize Whey
- Prijs / Kwaliteit verhouding: Voor alsnog goed labtesten nog niet gezien maar zouden eraan komen.
- Zou je het supplement nogmaals gebruiken? Ja de shake is lekker gaat ook niet snel tegenzitten
- Overige opmerkingen: Geen
Comment