3 belangrijkste supplementen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3 belangrijkste supplementen

    in de muscle & fitness staat om het beste resultaat te boeken het belangrijk is het supplement in de juiste combinatie en op het juiste moment te gebruiken .
    zij zeggen dat deze drie supplementen een perfecte combinatie is

    eiwitpoeder
    creatine
    arginine

    hoe denken jullie daarover ?

  • #2
    geen enkele.

    Mensen zijn veeeeeel te veel gefocused op supplementen, en dankzij de commerciele kansen hierachter promoot elke topbber ze nu, omdat ze de hoofdsponsors van de bb-industrie zijn, en elke beginneling slikt die crap en begint direct met 100 euro per maand aan supplementen, terwijl hun eten en training op de zeik trekt.

    Ik zie ecto's in mijn gym net beginnen(of toch het lijf van een beginner hebben) met nitrix, No-xplode, whey isolaat, creatine met ester, het hele boeltje, maar ze eten als een zieke goudvis en snappen niet dat het om voeding draait ipv supplementatie. Geen enkel supplement is onmisbaar.

    Je betaald je blauw voor minieme winst. Voeding en training zijn verruit het belangrijkste.
    Last edited by Genjuro; 01-07-2007, 19:41. Reason: zinsbouwfoutje
    the one and only tabata overlord

    Comment


    • #3
      Originally posted by Genjuro View Post
      geen enkele.

      Mensen zijn veeeeeel te veel gefocused op supplementen, en dankzij de commerciele kansen hierachter promoot elke topbber ze nu, omdat ze de hoofdsponsors van de bb-industrie zijn, en elke beginneling slikt die crap en begint direct met 100 euro per maand aan supplementen, terwijl hun eten en training op de zeik trekt.

      Ik zie ecto's in mijn gym net beginnen(of toch het lijf van een beginner hebben) met nitrix, No-xplode, whey isolaat, creatine met ester, het hele boeltje, maar ze eten als een zieke goudvis en snappen niet dat het om voeding draait ipv supplementatie. Geen enkel supplement is onmisbaar.

      Je betaald je blauw voor minieme winst. Voeding en training zijn verruit het belangrijkste.
      Mee eens.
      Zonder enige twijfel zijn voeding en training het allerbelangrijkste.
      Zonder deze 2 belangrijke facetten eerst op orde te hebben is het zonde geld om aan supps te beginnen.
      Toch kunnen supps natuurlijk erg handig en goedkoop zijn. 5-6x per dag een maaltijd met bijv. kip-of kabeljauwfilet is optimaal, maar niet altijd praktisch op je werk of op school.
      Als eiwit bron kun je dan een keer het vlees/vis of je pot kwark inruilen door een eiwit shake. Is vaak ook een stuk goedkoper. Hetzelfde geldt voor het zoveelste bord rijst inruilen door een weightgainer shake.
      Je kunt makkelijk groot worden zonder Creatine, maar als trainingsboost om plateau's door te breken kan het een erg prettig product zijn.

      Je moet dus je voedingspatroon zo optimaal mogelijk invullen. Degenen met veel kennis in huis, een ruim budget en veel tijd om aan eten te besteden hebben nauwelijks supps nodig.
      Zitten er gaten in je voedingspatroon die je niet opgevuld krijgt omdat je gewoon weg de hoeveelheden op een dag niet naar binnen kunt krijgen, kunnen hun voeding aanvullen met supps.
      Met de nadruk op aanvulling. Supps mogen nooit de hoofdmoot van je bodybuilding voedingspatroon vormen.
      www.sportfood.nl

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sportfood View Post
        Je kunt makkelijk groot worden zonder Creatine, maar als trainingsboost om plateau's door te breken kan het een erg prettig product zijn.
        Wil je echt blijvend door een plateau breken zul je je voeding moeten aanpassen of je training eens omgooien, enkel creatine zal je een beetje helpen ja, en vanaf je ermee stopt sta je terug waar je stond.
        the one and only tabata overlord

        Comment


        • #5
          Originally posted by Genjuro View Post
          Wil je echt blijvend door een plateau breken zul je je voeding moeten aanpassen of je training eens omgooien, enkel creatine zal je een beetje helpen ja, en vanaf je ermee stopt sta je terug waar je stond.
          Als je alles alleen op Creatine gooit en niet je voedingsinname aanpast aan de grotere behoefte voedingsstoffen die je lichaam nodig heeft door het intensiever trainen met Creatine, zul je, als je stopt met de Creatine, idd een heel eind terug bij af zijn.
          Pas je echter geleidelijk ook je voeding aan tijdens je Creatine kuur dan hoef je geen terugval te krijgen als je stopt.
          Dat is juist de kunst van het bodybuilding; elke keer met kleine stapjes aanpassingen maken waardoor het lichaam sterker en groter kan worden.
          www.sportfood.nl

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sportfood View Post
            Als je alles alleen op Creatine gooit en niet je voedingsinname aanpast aan de grotere behoefte voedingsstoffen die je lichaam nodig heeft door het intensiever trainen met Creatine, zul je, als je stopt met de Creatine, idd een heel eind terug bij af zijn.
            Pas je echter geleidelijk ook je voeding aan tijdens je Creatine kuur dan hoef je geen terugval te krijgen als je stopt.
            Dat is juist de kunst van het bodybuilding; elke keer met kleine stapjes aanpassingen maken waardoor het lichaam sterker en groter kan worden.
            oh jawel, het is puur spiervocht dat wordt vastgehouden door de binding van creatine in de spier. Doe je die extra aan creatine weg wordt dat vocht ook afgevoerd. Dat hoeft niet van dag op dag te zijn maar zal onvermijdelijk gebeuren.

            Ik geloof trouwens ook niet dat de extra winst door creatine goed merkbaar zal zijn, en niet zou kunnen behaald zijn indien er niet met creatine werd gesupplementeerd.

            Ik respecteer je mening wel, en als bij jou creatine goede blijvende resultaten geeft en het zijn prijs waard is, goed voor jou. Ik moet de eerste persoon nog zien die zo een plateau blijvend doorbreekt. Daarnaast zul je ook natuurlijk de producten die je zelf verkoopt niet afbreken.
            Last edited by Genjuro; 01-07-2007, 20:49.
            the one and only tabata overlord

            Comment


            • #7
              Daarnaast zul je ook natuurlijk de producten die je zelf verkoopt niet afbreken.[/quote]

              Nee dat doen personen als jij wel

              Comment


              • #8
                Originally posted by Genjuro View Post
                oh jawel, het is puur spiervocht dat wordt vastgehouden door de binding van creatine in de spier. Doe je die extra aan creatine weg wordt dat vocht ook afgevoerd. Dat hoeft niet van dag op dag te zijn maar zal onvermijdelijk gebeuren.

                Ik geloof trouwens ook niet dat de extra winst door creatine goed merkbaar zal zijn, en niet zou kunnen behaald zijn indien er niet met creatine werd gesupplementeerd.

                Ik respecteer je mening wel, en als bij jou creatine goede blijvende resultaten geeft en het zijn prijs waard is, goed voor jou. Ik moet de eerste persoon nog zien die zo een plateau blijvend doorbreekt. Daarnaast zul je ook natuurlijk de producten die je zelf verkoopt niet afbreken.
                Als je goed naar het principe van training en groei kijkt zul je zien dat dit wel degelijk mogelijk is.
                Als je zwaarder en intensiever kunt trainen of dat nou met of zonder Creatine is en je voeding is daar op aangepast dan zul je altijd vorderingen maken.
                Immers intensievere trainingsprikkel + juiste herstel periode + juiste voedingsstoffen = vooruitgang.
                Dus door harder te kunnen trainen met Creatine zul je voor een hevigere trainingsprikkel zorgen. Als de andere voorwaarden dan ook kloppen zul je massa opbouwen en kracht winnen. Creatine bouwt niet direct massa op, maar zorgt indirect voor groei door het het kunnen verhogen van de trainingsprikkel.
                De nieuw opgebouwde massa verlies je alleen maar weer door mindere voeding en/of een sterk verminderde trainingsprikkel. Het stoppen met Creatine zorgt dus niet voor een afbraak van je gewonnen massa/vooruitgang. Je trainingsprikkel zal iets afnemen als je stopt, maar je nieuw gewonnen massa zorgt ervoor dat je toch sterker bent dan voordat je begon en zo zet je steeds kleine stapjes.
                www.sportfood.nl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sportfood View Post
                  Immers intensievere trainingsprikkel + juiste herstel periode + juiste voedingsstoffen = vooruitgang.
                  Hoort nog eentje erbij, namelijk: een optimale hormonale status.

                  Overigens zijn supplementen heel nuttig, niet alleen Creatine waar je overigens goede resultaten mee kan halen, maar voor iedere toepassing is wel een supplement die zijn nut heeft bewezen.

                  Bijvoorbeeld:
                  L-Carnithine heeft een positieve invloed bij diëten.
                  Glutamine om spierafbraak tegen tegen te gaan.
                  Vit B-complex stimuleert de stofwisseling.
                  etc. etc.

                  Het is voor ieder aan zich, of hij supplementen als toevoeging neemt of niet, maar dat er supplementen zijn die nut hebben is zeker.

                  Ook heb je supplementen die geen nut hebben.

                  Grtz.

                  Comment


                  • #10
                    Het enig suppelement dat goed is is multi.
                    Voor de rest is het alleen een bijzaak ik gebruik zelf whey door me brinta om toch steeds een eiwit rijk maaltijdje naar binnen tewerken.

                    Comment

                    Sidebar top desktop

                    Collapse

                    Actieve discussies

                    Collapse

                    antalya escort
                    medyumlar
                    https://www.donaldsonville.org
                    sikis
                    pendik escort
                    eskisehir escort porno
                    gaziantep escort
                    Working...
                    X