Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Blender is altijd lekkerder, met elke shake, vind ik zelf. Maar ik pak erg vaak de beker....gemakzucht....

Ehhhh Leon????
    Goh man heb je 100 uitzendkrachten neergezet voor de actie?
    Gisteren opgegeven en al een paar uur in huis, zo idioot snel in een actie bij een bedrijf dat het al lekker druk heeft, honderden reacties tegelijk verwerken en nog zo idioot snel in huis.....belachelijk snel.

Dat doet niemand je na Leon, absoluut niet!

(een keer bij XXL gratis samples besteld.....hmmm 6weken later pas een keer poolse troep binnen in goedkope rotzakjes)
    We hebben wel even door moeten werken inderdaad

Thanks!!! We krijgen van bijna alle producten sachet verpakkingen, volgende week komen de sachets ook beschikbaar voor Afslank Eiwit, Magnificent en Isolaat Perfection. Zo kunnen mensen op een zeer voordelige manier gemakkelijk alle smaken proberen.

Dank je, voor de complimenten!!
    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en Belgiƫ!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
      We hebben wel even door moeten werken inderdaad

Thanks!!! We krijgen van bijna alle producten sachet verpakkingen, volgende week komen de sachets ook beschikbaar voor Afslank Eiwit, Magnificent en Isolaat Perfection. Zo kunnen mensen op een zeer voordelige manier gemakkelijk alle smaken proberen.

Dank je, voor de complimenten!!
      Afslank Eiwit ziet er ook heel goed uit met die toevoegingen!! Net zo lekker als de micellar casein perfection? En wanneer mogen we die verwachten? Voor mij ook een super shake met de Carnitine ev vitamine.

Comment

Me broertje had ze al besteld, ze lagen vandaag op de mat, bedankt, vanavond gelijk uitproberen

Comment

wat me valt opvalt, de oude versie heeft wel (veel) betere voedingswaardes..

Comment

Thanks vandaag samples binnen!
            85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Hee Leon. Ik heb gisteren als een van de eerste m'n adres doorgestuurd maar heb de samples nog niet gekregen. Weet wel dat m'n stiefbroer ook had besteld op dbb. Weet niet of dat een probleem is geweest?

Comment

Wat hebben mensen tegenwoordig een geduld... Wacht het rustig af joh komt vanzelf.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Wat hebben mensen tegenwoordig een geduld... Wacht het rustig af joh komt vanzelf.

haha, ja inderdaad. Het zal wel storm lopen natuurlijk.
                  Geduld is een schone zaak, maar bij "gratis" lijkt dat nog moeilijker te zijn blijkbaar.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Sharades View Post
                    Hee Leon. Ik heb gisteren als een van de eerste m'n adres doorgestuurd maar heb de samples nog niet gekregen. Weet wel dat m'n stiefbroer ook had besteld op dbb. Weet niet of dat een probleem is geweest?
                    Jezus man, dit is bijna onbeschoft. Je krijgt iets gratis, en als je het niet de dag later krijgt dan ga je er direct melding van maken?

My god.
                    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                      Afslank Eiwit ziet er ook heel goed uit met die toevoegingen!! Net zo lekker als de micellar casein perfection? En wanneer mogen we die verwachten? Voor mij ook een super shake met de Carnitine ev vitamine.
                      Net zo lekker! En eind volgende week al beschikbaar in onze webwinkel!

Afslank eiwit

-Versnelt als enige "dieet eiwit" actief vetverlies
                      -De beste keuze in elk low carb- en eiwitdieet
                      -Hoogwaardig eiwit met toegevoegde vitamines en mineralen
                      -Ingredienten versnellen de vetverbranding
                      -Werkt altijd voor iedereen (dames en heren)
                      -105 Kcal per shake!
                      -6 heerlijke Milkshake smaken
                      -slechts 55 cent per shake

Originally posted by 2705 View Post
                      Me broertje had ze al besteld, ze lagen vandaag op de mat, bedankt, vanavond gelijk uitproberen
                      Originally posted by 2705 View Post
                      wat me valt opvalt, de oude versie heeft wel (veel) betere voedingswaardes..
                      Nee klopt, als je puur zo kijkt naar de waardes dan heb je helemaal gelijk. Het gaat ook om de smaakbeleving en de oplosbaarheid e.d. die bij Micellar voor veel mensen altijd problemen geeft. Micellar Casein Perfection is de best oplosbare en lekkerste Micellar shake die je ooit gehad hebt, dat beloof ik je. De koolhydraten zijn met 1,6 gram per shake overigens nog steeds echt minimaal. Het is dus het gebruikersgemak en de smaakbeleving die echt de meerwaarde geven. Dat kun je zo niet zien, dat moet je proberen en proeven. Dat kan want daarom doen wij een Gratis sample actie met de Micellar Casein Perfection.

Originally posted by Lentesis View Post
                      Thanks vandaag samples binnen!
                      Top! Laat je review maar horen in dit topic.

Originally posted by Sharades View Post
                      Geen zorgen. Alles is verstuurd afgelopen dagen dus deze komt gewoon binnen.

-Leon
                      BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en Belgiƫ!

Comment

Had ze gisteren binnen, thanks! Vanavond maar eens proberen
                        BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

raar. heb mijnen nog niet binnen?
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Nogmaals alles is verstuurd. Een beetje geduld is een schone zaak.

Vandaag gaan er weer een hele lading uit! We hebben al standaard 3 man per dag aan de slag om ervoor te zorgen dat iedereen zijn samples krijgt.

-Leon

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                              Nogmaals alles is verstuurd. Een beetje geduld is een schone zaak.

Vandaag gaan er weer een hele lading uit! We hebben al standaard 3 man per dag aan de slag om ervoor te zorgen dat iedereen zijn samples krijgt.

-Leon
                              Okk toppie! (;
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Hey ik had ze gister binne de smaak was lekker:P

Dankje wel der voor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X