Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb een vraagje, ik heb echt nog nooit een tanktop gedragen, alleen in huis maar dan van die hempjes waarmee ik slaap...
Nu is mijn vraag ik wil de Camo Green tanktop maat S bestellen alleen weet ik niet zeker of die mij zal passen
Ben zelf 1.78 - 1.80 lang en weeg 70kg... weet niet of dit genoeg informatie is, maarja.
Hoop dat je mij kan helpen.
heb paar dagen geleden paar tanktops besteld en volgens de trackingcode zijn ze afgeleverd maar ik heb niks aangekregen... ik heb altijd deze shit als ik iets bestel
heb paar dagen geleden paar tanktops besteld en volgens de trackingcode zijn ze afgeleverd maar ik heb niks aangekregen... ik heb altijd deze shit als ik iets bestel
Hey Bigmike,
Super bedankt voor je bestelling! Kan je misschien mij je order nummer doorgeven dan ga ik erachter aan voor je.
Halfstriped supermans en nieuwe shorts verkrijgbaar op Home | doyouevenhoist.com
bestellingen van 4 stuks of meer worden zonder verzendkosten verstuurd!
Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
doyouevenhoist.com
Gelukkig dat het jou niet teveel belemmerd met dagelijkse leven! Hopelijk dat het voortsudderen positieve effecten ook heeft m.b.t. dat men minder snel...
Alhier (Maleisië) kan ik wel gewoon naar de gym. De beperkingen die hier van kracht zijn belemmeren mij niet teveel. Het gaat hier langer duren dan in...
Damn.. heftig.. dacht gezien de 'randomness' van zijn overlijden, dat het misschien met corona te maken had of een plotseling hart aanval oid.. gezien...
Comment