Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) -

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Onze labanalyses kun je hier bekijken en staan bij onze producten. Dit is zoals de producten bij ons verkocht worden en zoals het is. Deze testen zijn van vorige week!

Whey Perfection

Isolaat Perfection

Ik denk niet dat we daar veel aan hoeven toevoegen.

Verder hoop ik dat een ECHT onafhankelijke instantie in Nederland heel snel bereidt is elk merk of (huis)merk te testen zodat er voor eens en voor altijd een echt onafhankelijke conclusie is.
    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en Belgiƫ!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

'en zoals het is'....de arrogantie wijkt in ieder geval niet met 22% af :P
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Waarom een test van 2 januari? Dit speelt toch al veel langer? Jullie zouden direct met tests komen. Je mag dus verwachten dat jullie al eerdere testen hebben gedaan lijkt me?
        Dit is gewoon weer een vies spelletje wat zo doorzichtig als wat is! Oplichters!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by rain View Post
          Maar vertrouw jij de merkprodukten wel dan A&A?
          Die verkopen ze weliswaar ook bij de andere shops, maar zo goed komen ze niet uit de test.

Ik bestel altijd omega3 capsules en multi vitamenen bij B&F ,maar voor die prijs kan je eigenlijk ook niet echt een goed produkt verwachten denk ik nu.
          Ja ook dat is ook weer zo, ik ben me ervan bewust dat dure merken als BSN, Muscletech, etc niet beter hoeven te zijn. Immers betaal je voor het grootste gedeelte voor het merk en niet per se voor de kwaliteit. Ik moet ook zeggen dat ik sinds juli vorig jaar geen whey shakes meer heb gedronken en toch nette gains heb gemaakt. Dus wat dat betreft hecht ik niet zo heel veel waarde aan shakes als sommigen hier. Neemt natuurlijk niet weg dat we daarom maar belazerd moeten worden.
          Zijn er trouwens lab uitslagen bekend van bekende merken die we kunnen inzien? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
            Onze labanalyses kun je hier bekijken en staan bij onze producten. Dit is zoals de producten bij ons verkocht worden en zoals het is. Deze testen zijn van vorige week!

Whey Perfection

Isolaat Perfection

Verder hoop ik dat een ECHT onafhankelijke instantie in Nederland heel snel bereidt is elk merk of (huis)merk te testen zodat er voor eens en voor altijd een echt onafhankelijke conclusie is.
            Dat is toch makkelijk te regelen?
            Als jullie het financieren uiteraard.
            Zo onafhankelijk zijn, of waren jullie tests ook niet.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

B&F is al lang bezig met nieuwe batches, hier zijn de nieuwe testen ook van.
              Het gaat nu niet meer om nieuwe testen want die zullen zeker goed zijn. Het gaat erom dat ze ons jaren bedrogen hebben.

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post

Whey Perfection

Isolaat Perfection

Blablabla. Houd gewoon je mond totdat je je shit op orde hebt, serieus we hebben al een enorme storm aan kansloze reacties voorbij zien komen maar inhoud daar ontbreekt het aan.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Blablabla. Houd gewoon je mond totdat je je shit op orde hebt, serieus we hebben al een enorme storm aan kansloze reacties voorbij zien komen maar inhoud daar ontbreekt het aan.
                  Precies!
                  Post eens een foto van jouw fysiek Dexieman.
                  Jij bent het levende bewijs dat de whey altijd ondergedoseerd is geweest.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat is toch makkelijk te regelen?
                    Als jullie het financieren uiteraard.
                    Zo onafhankelijk zijn, of waren jullie tests ook niet.
                    Van de andere tests is de onafhankelijkheid ook niet bewezen want niemand kan vertellen wie exact het hebben gedaan etc. Dus ik sluit me dan toch aan bij B&F. Ik geloof gewoon niet dat hun willens en wetens de boel op zouden lichten. Dat kan gewoon niet en inderdaad misschien dat de consumenten bond hier eens naar kan kijken dan is voor iedereen duidelijk hoe de vork in de steel zit. Want al die testen word je overspannen van

Comment

Precies!

Comment

Precies!
                        Hahaha dat is gemeen om te zeggen over iemand

Comment

Wat je mist aan eiwitten krijg je 3x zoveel terug in suikers. Man man man!

Dat is het echt dramatisch gesteld was met de Muricaanse supplimenten business was wel duidelijk. Al had ik niet verwacht dat het hier ook zo erg was.
                          Langzamerhand wel een beetje klaar met alle supplimenten.
                          Mind is everything.

Comment

Precies!

inb4 ecto rage

Einigkeit und Recht und Freiheit fĆ¼r das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĆ¼derlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Whey Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop

Staan nu online de tests die ze zouden uitvoeren na de Whey rel.

Comment

De Whey rel begon ergens half november, deze test is van 2 januari. Je kan er vanuit gaan dat deze dus van een nieuwe batch is, die dus uiteraard goed uit de bus komt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X