mijn stats:
leeftijd:18 jaar
lengte: 1,83m
gewicht: 82kg
vetpercentage: 12%
vvm: 72 kilo
onderhoud: 3000 kcal...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
56 results in 0.0040 seconds.
Keywords
Members
Tags
-
voedingsschema cut
-
Hulp bij Cut schema
Dag allemaal,
Als nieuwe member van deze site heb ik een vraag voor jullie! Ik ben nu ongeveer een jaar 4 a 5 keer in de week aan het...
-
hulp met voedingsschema
hallo allemaal,
ik zal even wat stats van me laten weten,
Lengte : 1,67
gewicht : 53 kilo
bf: ?
ik ben niet...
-
Voedingsschema voor cutten
Hoi, lees al een tijdje mee op dit forum en wil nu echt beginnen met een goed voedsel schema i.c.m. 2x krachttraining naast basketbal. Ik weeg momenteel...
-
Hulp met opstellen voedingsschema
Hallo,
Ben pas nieuw op deze site en zou graag hulp willen met het opstellen van voedingsschema om spiermassa, kracht en spiervolume toe te komen....
-
Voedings Schema Advies Gevraagd
Hallo,
Ik ben Stefan 29, 179cm en 75 kg en heb me al voorgesteld op het kennis makings forum.
Uiteraard heb ik zelf al een begin...
-
2300kcal voedingsschema.
Goedenavond allemaal!
Ik heb vandaag de volgende stap genomen door een voedingsschema op te stellen, en ga vanaf Maandag 14-01 het voedingsschema...
-
1e voedingsschema
Ben een tijdje bezig geweest met mijn 1e voedingsschema op te zetten. Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en of ik eventueel dingen kan aanpassen...
-
Aub hulp nudig !!!
Ik heb een voedingsschema samengesteld voor cutten. Ik ben 187 cm lang, 82 kilo, 15 % vetpercentage. Mijn dagelijkse behoefte is 2400. Ik wil met cardio...
-
Cutschema, advies nodig !
Hey allemaal ik wil graag mijn vetpercentage verminderen. Ik ben al dagen op internet informatie aan het zoeken. En heb een voeding schema gemaakt. ...
-
Voedingsschema, tips of verbeterpunten
Hallo allemaal,
Al heel wat gelezen hier en heb ook maar een accountje aangemaakt omdat ik toch wat tips zoek voor mijn voedingsschema waar...
-
Advies nodig: voedingsschema beginner
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Wel zo handig!
Vrouw, 19 jaar, beginner, uiteindelijke doel: meer spiermassa, lager vetpercentage...
-
meer gewichts toename maar hoe?
Hallo,
ik ben ook nieuw hier. Ik ben een man van 39, ik weeg momenteel zo'n 70kg bij een lengte van 1,90m. Mijn probleem is dat ik een beetje...
-
Voedings Schema
Hey allemaal.
Ik lees all een best lange tijd dit forum aangezien ik veel plezier heb ik het fitnessen en sporten in het algemeen en veel...