Hallo,
Ik ben een man 19 jaar oud, 1.86 lang en weeg 93.1 kg. Ik wil binnenkort gaan droog trainen, ik vroeg me af of jullie wat tips hebben....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
113 results in 0.0039 seconds.
Keywords
Members
Tags
-
Droogtrainen 22%
-
Goede voeding voor studenten
Dag mensen,
Nieuw op dit forum en op zoek naar tips en ideeen over voeding. Ik ben een student in Groningen en al een tijdje aan het fitnessen....
-
Voeding, training en dan pas een kuurtje.
Hallo, ik ben Botje de Bouwer
lengte 1,85, 80 kg BF 20%.
Na een zéér turbulent leven ben ik ondertussen de 40 gepasseerd....Last edited by Botje de Bouwer; 19-10-2014, 12:36.
-
Gestart met SHC sport nutrition whey
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en ben sinds een aantal weken fitness wat serieuzer op gaan pakken. Nu heb ik dus bovenstaande eiwitshake...
-
15 kilo afgevallen, 6 maanden tijd voor spieren!
Beste leden,
Ik heb een vraag met betrekking tot mijn voedingsschema. Afgelopen halfjaar ben ik 15 kilo afgevallen door laag in de koolhydraten...
-
Aankomen door te weinig eten?
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier en dacht ik stel meteen mijn vraag. Voeding en het lichaam blijft iets raars en iedereen reageert anders...
-
Eetschema per dag
Hallo mede-bodynetters,
Voor mijn werk geef ik meerdere sport-lessen(denk aan spinning etc.) per week. Nu ben ik mijn voedingsschema aan...
-
Nieuwe socialmedia speciaal voor fitness fanaten (www.prodaters.com)
www.prodaters.com is een nieuwe sociaalmedia website waarbij jij jou gezonde levensstijl kunt delen:
- dieets
- programma's
- video...
-
Newbee
Hallo allemaal,
Nieuw hier en al helemaal een newbee wanneer het aankomt op voeding en sporten. Kan flink wat advies gebruiken dus. Bij...
-
Cutting schema, feedback?
Hi Allemaal,
Wij zijn sinds kort begonnen aan een cutting schema van: Game Over vol. 2, een cut dieet gemaakt...
-
Nieuwe start!
Beste leden
ik heb een vraagje
ik wil graag weten hoe je kunt beginnen met de voeding en de training,
en hoe je makkelijkste...
-
Vetpercentage verliezen.
Hai allemaal,
Ik wil dus mijn vetpercentage verlagen, naar ± de 8% (ik zit nu op 14 :$).
Ik fiets per dag zo rond de 1 uur en 30 -...
-
Nieuw voedings + trainingsschema, tips/opmerkingen?
Hallo Bodynetters
Ik ben 19 jaar, doe nu 3 jaar aan fitness waarvan 2 fanatiek ( eerste jaar beetje thuis klooien met dumbells) Vet percentage...
-
Voedingsschema cutten..
hallo allemaal,
Ik ben nu zo'n half jaar sirieus bezig met fitness/bodybuilding en merk dat ik al wel redelijk wat massa heb opgebouwd....
-
Tips/hulp/mening aub over bulkschema
Hee boys,
ik ben nu zo'n anderhalf jaar fanatiek aan het fitnessen, toen ik begon woog ik zon 93 kilo, met redelijk wat vet, toen ben ik...