Wadddddup!
Een week aan het cutten en het leek me een goed idee om het proces bij te houden met een log.
Ik doe het dus vooral voor mijzelf...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
27 results in 0.0029 seconds.
Keywords
Members
Tags
-
iCan91 Cutting log
-
Vraagje ivm cut (verhoudingen/aantallen)
Hoi
Heb besloten te gaan cutten en echt werk te maken van een voedingsschema. Heb alles eens goed doorgelezen, maar nu blijf ik toch met...
-
Eetschema (cut) + trainingsschema check/tips/feedback gevraagd!
HI beste leden van bodynet,
Ik moet me eigenlijk even voorstellen. Ik ben Yoël, 20 jaar en heb als doel om te cutten van 19% naar 12 of...
-
Voedingsschema Cutten
Hoi,
De afgelopen tijd heb ik veel gelezen op het forum en zelf een cutschema samengesteld. Gebaseerd op de reacties die ik las bij andere...
-
Aub hulp nudig !!!
Ik heb een voedingsschema samengesteld voor cutten. Ik ben 187 cm lang, 82 kilo, 15 % vetpercentage. Mijn dagelijkse behoefte is 2400. Ik wil met cardio...
-
Cutten log lean gains/IF NEXTONE?
Na een paar weken met IF gekloot te hebben ga ik nu echt beginnen.
IF betekent 16 uur vasten en 8 uur eten en zorgt ervoor dat je makkelijk onder...Last edited by Kevster; 23-04-2012, 04:53.
-
Schema voor zomercut
Vrienden,
Ik ben de afgelopen 2 maanden aan het bulken geweest en ben inmiddels 87kg bij 1,92. Dit was 83kg. Er is ook wat vet bijgekomen...
-
Cut Schema
Hallo
na hele tijd niet getraind te kunnen hebben IVM met school werk en problemen thuis heb ik een aanzienlijk groot vetlaagje op mijn...Last edited by Beachboy; 05-01-2012, 09:20.
-
Feed the Jacked
Beste Buffelende Beren der Bodynet!
Hierbij mijn voedingsschema. Ik heb me al kort voorgesteld in het voorsteltopic maar ik wil zowel hier...
-
Cut schema.
Dit is mijn huidige voeding schema.
hebben jullie misschien verbeteringen, tips, suggesties, kritiek etc. ?
alvast bedankt!
groetjes...
-
Vraag Over Tonijn en mijn voedingschema CUT
Hallo
Ik wil graag weten of dit cut schema wat ik heb gemaakt een beetje goed is,
Want heb eerst even gebulkt voor ongeveer 2 maanden...Last edited by Beachboy; 05-01-2012, 09:20.
-
Droogtrainen
Hallo daar,
Mijn naam is Dirk en ben geboren en getogen in het prachtige Brabant. Ik ben op het moment 22 jaar en train pas een half jaartje....