hallo allemaal,
Ik ben nu zo'n half jaar sirieus bezig met fitness/bodybuilding en merk dat ik al wel redelijk wat massa heb opgebouwd....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
41 results in 0.0022 seconds.
Keywords
Members
Tags
-
Voedingsschema cutten..
-
Vraagje
Ik heb een vraagje over shakes... Ik heb 2 shake potten.syntha 6 isolate en whey perfection van b&f wat raden jullie me aan om te nemen en welk tijdstip...
-
Hulp gevraagd
Hallo allemaal ik heb hulp nodig, ik ben nu 1'76 cm lang weeg 73 en heb een bf van 12% ik eet per dag 1bakje brinta 2broodjes met 2bakjes tonijn balke...
-
DE LOG: Cutten tot januari voor een lean bulk!
Whatsup!
De komende maanden wil ik gaan cutten zodat ik vanaf januari weer kan gaan lean bulken.
Ik wil daarbij een log bijhouden...
-
Voorstellen en een verzoek tot feedback
Goedemiddag Bodynet-leden,
Mijn naam is Pim, 22 jaar en ik ben student.
Naast het studeren werk ik part-time en beheer ik mijn eigen...
-
Hulp bij Cut schema
Dag allemaal,
Als nieuwe member van deze site heb ik een vraag voor jullie! Ik ben nu ongeveer een jaar 4 a 5 keer in de week aan het...
-
Carb Cycle
Hallo mede sporters,
Aangezien ik volgende week wil gaan cutten lees carb cycle heb ik een voedingschema opgesteld voor de low, mod en high...
-
Voedingsschema voor cutten
Hoi, lees al een tijdje mee op dit forum en wil nu echt beginnen met een goed voedsel schema i.c.m. 2x krachttraining naast basketbal. Ik weeg momenteel...
-
The journey: Recover, Reset & grind it.
Back at it again!
Deze week zou ik beginnen met mijn cut maar heb mijn pols overbelast tijdens het pressen. Dit betekent dat ik eerst hiervan...
-
2300kcal voedingsschema.
Goedenavond allemaal!
Ik heb vandaag de volgende stap genomen door een voedingsschema op te stellen, en ga vanaf Maandag 14-01 het voedingsschema...
-
Voedingsschema Cutten
Hoi,
De afgelopen tijd heb ik veel gelezen op het forum en zelf een cutschema samengesteld. Gebaseerd op de reacties die ik las bij andere...
-
Intermittent Fasting
Beste Bners,
Ik wil beginnen met IF om mijn vet te verlagen en massa te winnen.
Ik wil dit doen door op rust dag 400kcal onder mijn behoefte...
-
Aub hulp nudig !!!
Ik heb een voedingsschema samengesteld voor cutten. Ik ben 187 cm lang, 82 kilo, 15 % vetpercentage. Mijn dagelijkse behoefte is 2400. Ik wil met cardio...
-
Cutschema, advies nodig !
Hey allemaal ik wil graag mijn vetpercentage verminderen. Ik ben al dagen op internet informatie aan het zoeken. En heb een voeding schema gemaakt. ...
-
Matts on duty!
Hallo allemaal,
Ik ben Matthias -of vlotter- Matts, 22j uit Belgiƫ.
Ik volg de site hier al ongeveer anderhalf jaar, met een 'sleeper...