7 Signs You’re Weak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Milestone View Post
    Daarnaast vind ik persoonlijk 7 erg overdreven. In tegenstelling tot Dave kan het sommige mensen wél wat schelen wat hun bf is.
    Dit dus

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Dit dus
      Dit is dan ook niet echt serieus.

Op elitefts hebben ze ook eens een artikel gepost waarin ze bespraken hoe ze hun deadlift verbetert hadden.
      Ze waren naar new Orleans gegaan, naar de voodoo queen. Die liet Abraham Lincoln herrijzen. Die leerde hun een nieuwe assistance exercise. Daarna vochten ze tegen vampieren.

Niet echt een serieus artikel maar wel een kern van waarheid.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
        Voor de mensen die geen zin hebben om het artikel te lezen:

Je bent alleen sterk als je pizza's eet en injectienaalden in je reet duwt volgens de schrijver.
        Dit dus

Gewoon vreten en steroids spuiten anders ben je zwak en een zeikerd
        “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

1 gebruik ik juist altijd als excuus waarom mijn kracht minder is dan het lijkt hahaha

en 6, ik voel me juist altijd ongemakkelijk met die riem. Denk dat ik hem vaker zou moeten dragen

en 7 doe ik niet, omdat ik dan ga denken dat ik ineens dood ga van de honger. Ik vind het ideaal dat ik niet precies weet hoeveel ik eet

Originally posted by Guusd View Post
          Waar ik me ook aan stoor zijn mensen die het bandje met hun kluissleuteltje om hun biceps doen. Doe het gewoon in je broekzak of om je drinkflesje ipv stoer te doen met dikke armen die je niet hebt
          Ik heb geen zakken, dus stop het altijd in mn broek, en zie wel waar het blijft hangen
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ghehe zeker vermakelijk artikeltje xD

Comment

Originally posted by Milestone View Post
              Ik heb niks gelezen over Oreo's vreten alsof je leven er vanaf hangt, valt me van hem tegen.

Daarnaast vind ik persoonlijk 7 erg overdreven. In tegenstelling tot Dave kan het sommige mensen wél wat schelen wat hun bf is.
              Betreffende punt 7:

Tate let de laatste jaren juist wel op zijn voeding, doet aan carbcyclen en heeft een laag vetpercentage. Daar heeft hij zelfs een coach voor.

Het is maar om aan te geven dat het niet een kwestie van afgeven op een bepaalde levensstijl is, aangezien hij immmers zelf op die manier leeft. Waar het om gaat is dat er figuren zijn die hun dieet tot vervelens toe als excuus gebruiken.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Guusd View Post

Waar ik me ook aan stoor zijn mensen die het bandje met hun kluissleuteltje om hun biceps doen. Doe het gewoon in je broekzak of om je drinkflesje ipv stoer te doen met dikke armen die je niet hebt
                Hahahahaha! Dat ga je niet menen?? Zijn er serieus mensen die menen dat dat stoer is??
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik hoor niet in die groepen en ik ben nog steeds zwak
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

ik blijf ws altijd zwak... tis nooit genoeg namelijk.
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                      ik blijf ws altijd zwak... tis nooit genoeg namelijk.
                      Dit dus, hoewel mijn kracht ook zeker niet is om over naar huis te schrijven..
                      "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X