Originally posted by Milestone
View Post
7 Signs You’re Weak
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View PostDit dus
Op elitefts hebben ze ook eens een artikel gepost waarin ze bespraken hoe ze hun deadlift verbetert hadden.
Ze waren naar new Orleans gegaan, naar de voodoo queen. Die liet Abraham Lincoln herrijzen. Die leerde hun een nieuwe assistance exercise. Daarna vochten ze tegen vampieren.
Niet echt een serieus artikel maar wel een kern van waarheid.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Burnedice View PostVoor de mensen die geen zin hebben om het artikel te lezen:
Je bent alleen sterk als je pizza's eet en injectienaalden in je reet duwt volgens de schrijver.
Gewoon vreten en steroids spuiten anders ben je zwak en een zeikerd“A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe
Comment
-
1 gebruik ik juist altijd als excuus waarom mijn kracht minder is dan het lijkt hahaha
en 6, ik voel me juist altijd ongemakkelijk met die riem. Denk dat ik hem vaker zou moeten dragen
en 7 doe ik niet, omdat ik dan ga denken dat ik ineens dood ga van de honger. Ik vind het ideaal dat ik niet precies weet hoeveel ik eet
Originally posted by Guusd View PostWaar ik me ook aan stoor zijn mensen die het bandje met hun kluissleuteltje om hun biceps doen. Doe het gewoon in je broekzak of om je drinkflesje ipv stoer te doen met dikke armen die je niet hebtPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostIk heb niks gelezen over Oreo's vreten alsof je leven er vanaf hangt, valt me van hem tegen.
Daarnaast vind ik persoonlijk 7 erg overdreven. In tegenstelling tot Dave kan het sommige mensen wél wat schelen wat hun bf is.
Tate let de laatste jaren juist wel op zijn voeding, doet aan carbcyclen en heeft een laag vetpercentage. Daar heeft hij zelfs een coach voor.
Het is maar om aan te geven dat het niet een kwestie van afgeven op een bepaalde levensstijl is, aangezien hij immmers zelf op die manier leeft. Waar het om gaat is dat er figuren zijn die hun dieet tot vervelens toe als excuus gebruiken.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Guusd View Post
Waar ik me ook aan stoor zijn mensen die het bandje met hun kluissleuteltje om hun biceps doen. Doe het gewoon in je broekzak of om je drinkflesje ipv stoer te doen met dikke armen die je niet hebtGeniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...18 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment