Nieuw Begin Trainen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw Begin Trainen.

Hoi Hoi

Gister gestart met trainen..Had het eerder al geprobeert maar ging beetje missed in ivm met werk .

Gister eerste dag weer getraint en moet zeggen dat het me zwaar viel haha.
    60 kg bankdrukken kon ik nog na maanden lang niet meer trainen maar ach..word rustig weer wat opgebouwt.heb wel andere doelen in me hoofd nu.Wil gewoon strak en athetish worden.Vandaag voor het eerst ook weer is een lekker bordje rijst gemaakt.Motivaite is erg hoog heb er mega veel zin in!.

Stats zijn nu : 81 KG en een zooi Vet ..en geen spierballen haha....Magoed ga lekker paar maandjes weer beuken en kijken wat ik terug ga winne..Spiergeheugen zal wel in de gang komen denk ik .

Greetings

Vorige x wisten we ook al wel zeker dat je spiergeheugen aan de gang zou gaan. Dus ff flink pompen makker!

Nu wel volhouden he! En kwark inslaan natuurlijk
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Die start maken was moeilijk maar ik heb hem nu te pakken.,.Stond gister zwaar te genieten in de sportschool weer is..

Comment

blijf je weer naturel?
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

succes met je comeback en met trainen.. en hopen da je spiergeheugen je niet in de steek heeft gelaten

Comment

Dat is leuk nieuws, Fr... euh, Xenogear! Hoop dat je het volhoudt. Succes!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

goed nieuws Xeno

werk je nog steed op de zelfde plek?

van waar dat de motivatie weer zo heftig terug is ?
              vergeet niet voor je zelf pica's te maken he
              denk dat je over een maand of 2 zal schrikken als je dan weer pica's maakt
              Who's the Chef

Comment

ik werk in Amsterdam been.

Topgames Internet Winkel

ga gewoon lekker opbouwen alles op naturel mode.Hulpmiddelen komen er niet meer in.me doel is ook gewoon lekker gesport lichaampie..probeer wel kwa voeding op de hoogte te blijven..maar aan bijv sterroids voldoe ik zowiezo niet meer omdat ik daar de dicipline niet meer voor heb en daarvoor mijn doelen ook niet bestemd voor zijn.

rustig opbouwen nu want heb ongelovelijke pijn na eerste dag weer is trainen.Maar ga gewoon vanavond weer door uiterraad..ff weer wat weekies wenne aan de weights.Voor mij gevoel is het net alsof ik weer vanaf begin op aan opnieuw begin..zo voelt het echt en dat maakt het ook wel een stuk leuker op dit moment.Magoed...lets keep pumpin ik merk wel...dat het in me bloed blijft zitten om die gewichten te smijten haha....zou het tochj ergens een verslaving zijn ?

Comment

haha denk wel dat het een verslaving aan het ijzer is .
                  maar wel een goed idee om naturel opte gaan bouwen..

hoeveel ben je dan afgevallen of aangekomen in die tijd dat je niet meer trainde?

Comment

Nou kei veel succes!!
                    En als het plezier weer terug is dan komen de resultaten vanzelf!!
                    Lekker beuken en van de zomer weer de beach boy uithangen

Tervens ook mijn doel... een zooi vet verliezen en misschien wat massa aanzetten.

gr

Comment

Welkom terug computer NERD!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

hehe succes man!

witvis is lekker bij zilvervlies rijst

Comment

Vanavond weer voor het eerst getraind..was lachen..heb tering veel pijn nu hahaha...lekker verzuren

zo zie ik er nu uit trouwens plaats maar pica bij aangezien dan een idee hebben vanaf wat ik weer moet beginne
                          Last edited by XeNoGeaR; 31-01-2007, 00:45.

Comment

Wanneer komt er weer 's een filmpie?
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ahhh....de grappige humor van sym is nog aanwezig hehehehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X