Naaktfitness

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naaktfitness

Media storten zich op naaktfitness

Het voornemen om in maart te starten met fitness voor nudisten heeft de sportschool in het Betuwse Heteren wereldwijd veel belangstelling opgeleverd. Initiatiefnemer Patrick de Man is sinds de bekendmaking van het plan al benaderd vanuit onder meer de VS, Engeland, Duitsland en België.

Tot nu toe hebben zich voor de open dag op 4 maart zondag liefst 57 mensen aangemeld. Geen van hen heeft bezwaar tegen alle mediabelangstelling, aldus De Man. In de sportschool zijn maatregelen genomen om de nudisten te beschermen tegen al te opdringerige blikken. Volgens de belangenorganisatie Naturisten Federatie Nederland bestaat naaktfitness nergens anders in de wereld.

Hygiëne
    De Man kwam op het opmerkelijke idee na een bezoek van twee nudisten aan zijn sportschool. "In de sauna is naakt heel gewoon, dus waarom niet in de sportschool?", luidt zijn verklaring.

Toch heeft hij ook al enkele verontruste vragen van klanten gehad. "Uiteraard gaan we nog strenger letten op hygiëne. We ontsmetten de toestellen dagelijks en gebruiken hoesjes voor de zadels." Het naakt sporten kan voorlopig alleen op zondag.

Bah!
    Als ik iets goor vind is het als iemand met z`n blote tokes door een sportschool loopt en dan ook eens met z`n bezwete bilnaad plaatsneemt op toestellen.

gr

Comment

Misschien een idee om meerdere sporten naakt te doen. Rugby bijvoorbeeld.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Bah!
        Als ik iets goor vind is het als iemand met z`n blote tokes door een sportschool loopt en dan ook eens met z`n bezwete bilnaad plaatsneemt op toestellen.

gr
        Mee eens! wat een stelletje ransapen!

Ik snap het nut ook niet....in een sauna snap ik naakt al niet! ga ik dus ook niet aan beginnen....of met badkleding of geen sauna voor deze jonge (en gelukkig ook me vriendin).

Waarom zou je naakt willen sporten? Is dat praktisch? Is dat opwindend? Is het nu serieus lekker om andere mensen naakt te zien sporten? Naakt in allemaal vage houdingen? Een man die voor je zijn benen staat te rekken en net iets te ver voorover bukt?

Mijn god zeg...even mijn lunch deponeren:S

Comment

naaktfitness gadver haha verder geen commentaar
          sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

Lekker verassend
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

naakt fitness lijkt me niks

yoga

Comment

nudisten zijn vaak ook mensen die je helemaal niet bloot wilt zien!!!

gr

Comment

inderdaad een idee van niks, moet er niet aan denken

Comment

kijk, als er alleen maar lekkere vrouwen waren, oké....
                    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Dit gaat die mensen niet om fitness maar om het naaktlopen zelf.

Zonde dat de fitnesssport daarvoor gebruikt word.
                      Groei, Groeier, Groeist

Comment

Ik zou ze allemaal neer swaffelen
                        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om in de belangstelling te staan?
                          Dit heeft inderdaad niks meer met sport te maken.
                          getting back in shape...

Comment

Succes David, je hebt er al 57 om mee te beginnen.
                            Groei, Groeier, Groeist

Comment

smerig hoor. Moet er niet aan denken..

Grtz.
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X