ziekenhuis

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Iedereen alvast bedankt voor het medeleven.Zal het hele gedoe eens in het kort proberen te vertellen.Ik was dus begonnen aan een kuur 375mg sus om de twee dagen, maandag prikken en dan donderdag terug en dan zondag, enzo verder. Na een tijdje werd het een gewoonte,in het begin de eerste zes weken anavar erbij genomen. Ik ging lekker, maar dan ook echt lekker. 168cm en weeg + - 92-95 kg en stond droog, dus niet slecht voor een ukkie als ik. Overal kwamen de aders erdoor,ook op de biceps (slechtste spiergroep). Dus ik was super tevreden, na een paar maanden ging het niet meer voorruit vond ik dus maar 4 weken dbol 30mg erbij genomen. Maar na elke training was ik zo moe en recupereerde helemaal niet, elke moment dat ik kon sliep ik, echter s avonds als ik in mijn bed kroop duurde het nog uren voor ik kon inslapen. Na een tijdje was het geen drie keer maar twee keer dat ik nog ging trainen en dan nog maar 1 keer, ik moest me echt oppeppen voor te gaan trainen en ik ging dan ook meestal omdat mijn trainingsmaat aan het wachten was.

Eerste keer naar de dokter en die zei, tja gewoon oververmoeid en burn out. Dus ik een weekje thuis voor te recuperen maar die week was niet voldoende,nog een weekje thuis,maar was ook niet voldoende, na mijn derde bezoek bij de arts heeft hij bloed geprikt, dat was op een woensdag denk ik en de maandag mocht ik terug bellen voor de uitslag en tja toen was het duidelijk, dus direct naar het ziekenhuis, daar nog een aantal test moeten doen, longpunctie, zuurstofgraad bepalen in het bloed, .........
    Dan een paar preeks gekregen van professoren en dan aan al de machines aangekoppeld he. Het probleem is ook dat ik van natura een actief mannetje ben en niet kan stil zitten en dus was ik de tweede dag al naar de gym gegaan van het ziekenhuis, echter ik mocht niet binnen en kreeg er bovenop nog een preek van de proffessor. Het rare is , ik wil veel doen, maar als ik eraan begin ben ik in no time volledig uitgeput, de mind wil wel maar de body wil niet mee.

En idd de as had geen hoofdrol maar wel een bijrol zoals achilles aangaf. En nooit meer kuren dat durf ik niet zeggen, maar het zal wel een tijdje duren vooraleer ik er terug aan begin.

Grtz
    stil growing

Comment

Klinkt meer naar een dip van de kuur en naar overtraining!

Hou ons op de hoogte en nogmaals beterschap Snippie!!
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Ik bedoelde eerlijk gezegd ook niet dat het een ervoor gezorgd heeft dat je er aan onderdoor ging. Maar eerder misschien dat je toch wilde doorblijven trainen, omdat je die AS had genomen, en het zonde vond niet te trainen terwijl je het genomen had.

Maargoed doet er niet zoveel toe toch? Veel sterkte, en houd ons op de hoogte Heb je btw een laptopje op bed?
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Klinkt een beetje als de kip en het ei, wat is precies oorzaak en wat is gevolg? Misschien zul je er wel nooit achter komen, het is hoe dan ook wel weer duidelijk dat kuren nóóit zinnig is (beginnen of doorgaan) als je niet in staat bent jezelf 100% in te zetten.
          Als dus de rust en/of voeding en/of training om wat voor reden dan ook verre van optimaal verlopen is het meestal stukken verstandiger om clean te worden en dan op zoek te gaan naar de oorzaak...

Heel erg rot dat je dit allemaal heb moeten meemaken Snipke, veel beterschap en sterkte!!
          Hebben de artsen iets gezegd over je herstel en de mogelijke duur daarvan?

Comment

dat klinkt niet al te goed,word maar snel beter

Comment

beterschap. hopelijk krijg je snel weer puf om wat te trainen

Comment

beterscahp

oei nou zeer veel respect zelfs dat je dat hier hebt neergezet!
                wens je veel beterschap en hoop dat je snel weer beter word.

gr marije

Comment

Het mannetje toch, gewoon gaan sporten op het ziekenhuis he
                  Zou ik stiekem ook doen, ben best benieuwd hoe de gyms er daar uitzien en of ik iedereen daar outmass

Ik kan niet zeggen dat ik weet wat je voelt Snipke, maar ik ken wel het gevoel dat je eigenlijk rustig aan moet doen ondanks je het niet wil. Frustrerend maar bro tis niet anders!

Comment

Ben benieuwd wat de dok zei over je herstel kerel?

Waarneer mag je naar huis of ben je al weer thuis?
                    Who's the Chef

Comment

klinkt in mijn oren eerder als obsessief gedrag dan lekker met bodybuilding bezig zijn. Sorry dat ik het zeg want je lijkt me een beste kerel, maar wanneer je in het ziekenhuis ligt en er duidelijk is dat je echt LEVENSgevaarlijk bezig bent geweest en dan op dag 2 toch weer de gym opzoekt in het ziekenhuis. Dat is niet doorzettingsvermogen dat is een verslaving en als ik jou was zou ik daar hulp voor zoeken.
                      Je zal het vast niet leuk vinden dat ik het zeg en we kennen elkaar natuurlijk ook niet dus zal je het ongetwijfeld links laten liggen en er een beetje pissig om worden. Net als alle andere mensen hier die je zo snel mogelijk weer terug in de gym toewensen. Het is natuurlijk erg leuk allemaal, dat bodybuilding maar dit gaat echt te ver.

Just my opinion..

Comment

Je hoeft je zelf niet zo in te dekken hoor kerel dit is nogsteeds een discussie forum en jou mening is de joue en die telt net zo hard mee als die van iedereen.
                        Who's the Chef

Comment

Iedereen heeft zijn persoonlijke grens in hoeverre hij wil gaan met BB. Met of zonder de shizzle. En of hij na 2 dagen al terug in de gym staat. Laten we elkaar gewoon het beste wensen en raad geven in plaats van de oordelen. (Dit is zeker niet met kwaad opzet gezegd).

Comment

Allereerst beste Snip, jij bent op dit forum een voorbeeld voor velen. En vele leden hebben denk ik veel aan jou gehad. Respect voor je post dat je dit met ons heb willen delen (buiten dat je je ook verveelt in zo'n ziekenboeg ).

Veel sterkte (niet qua kracht, maar gezondheid) en beterschap!

Wat de conclusie zou moeten zijn is, denk ik, door jou post, dat de AS gebruikers moeten weten waar ze mee bezig zijn (wat het spul met je doet, niet zomaar erin knallen die handel), en er verantwoord mee omgaan (alles met mate, maar wel het maximale eruit halen).

Het verschil met top-bodybuilders is, dat zei er hun leven op aanpassen. Zei houden op elk moment hun lichaam in de gaten doormiddel van onderzoeken. Zei hebben ook vaak minder stress van het leven buiten de sportschool, ze verdienen er geld mee, en hebben geen andere baan ernaast. Het gezinsleven wordt opgevangen door de vrouw of een ander. Zei kunnen zich dus volledig richten op de sport en volspuiten.

Dus de gene die met regelmaat aan de AS zitten, laat je zelf elke 6 maanden ff testen (gewoon voor de zekerheid).

Nou, beste Snip, ik hoop dat je weer snel herstelt en weer het krachthonk in kan, en of je weer gaat gebruiken, moet je zelf weten, jij bent de enige die je eigen lichaam kent (en je vrouw).

Succes!

Greetzz J.

Comment

Originally posted by hckid View Post
                              klinkt in mijn oren eerder als obsessief gedrag dan lekker met bodybuilding bezig zijn. Sorry dat ik het zeg want je lijkt me een beste kerel, maar wanneer je in het ziekenhuis ligt en er duidelijk is dat je echt LEVENSgevaarlijk bezig bent geweest en dan op dag 2 toch weer de gym opzoekt in het ziekenhuis. Dat is niet doorzettingsvermogen dat is een verslaving en als ik jou was zou ik daar hulp voor zoeken.
                              Je zal het vast niet leuk vinden dat ik het zeg en we kennen elkaar natuurlijk ook niet dus zal je het ongetwijfeld links laten liggen en er een beetje pissig om worden. Net als alle andere mensen hier die je zo snel mogelijk weer terug in de gym toewensen. Het is natuurlijk erg leuk allemaal, dat bodybuilding maar dit gaat echt te ver.

Just my opinion..
                              Ik vind het netjes verwoord, hoor. Ik ken Snipke al een jaar of 4 en heb hem 1x mogen ontmoeten. Juist mensen die je goed kent moet je soms met harde woorden de weg wijzen, vind ik.

Snipke, je bent bovenal echtgenoot, vader en kostwinner. Bodybuilding hoort dus op z'n hoogst op de 4e plaats te komen. Zolang je onverantwoorde risico's neemt, geef jij eigenlijk aan dat je bodybuilding op de 1e plaats zet. Stop daarmee, of je kinderen hebben straks geen vader meer. En het interesseert ze geen reet of jij nou 95 kilo weegt of 80, want hun pappa is de allersterkste en allerbeste van de wereld. Zo zien zij het! Leer daarvan.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                                Ik vind het netjes verwoord, hoor. Ik ken Snipke al een jaar of 4 en heb hem 1x mogen ontmoeten. Juist mensen die je goed kent moet je soms met harde woorden de weg wijzen, vind ik.

Snipke, je bent bovenal echtgenoot, vader en kostwinner. Bodybuilding hoort dus op z'n hoogst op de 4e plaats te komen. Zolang je onverantwoorde risico's neemt, geef jij eigenlijk aan dat je bodybuilding op de 1e plaats zet. Stop daarmee, of je kinderen hebben straks geen vader meer. En het interesseert ze geen reet of jij nou 95 kilo weegt of 80, want hun pappa is de allersterkste en allerbeste van de wereld. Zo zien zij het! Leer daarvan.
                                @hckid: hey bro je hebt volkomen gelijk, ik zal de laatste zijn die op iemand zijn reactie zal zeggen dat je een lul ofzo bent. Het was eigenlijk geen obsessief gedrag op het einde niet meer, maar je kent het in het begin ,je gaat lekker , iedereen die je ziet geeft je complimenten ,in de gym begin je stilletjes de grootste te worden,iedereen spreekt je aan dat je zo scherp staat, ik denk wel dat je het plaatje begrijpt, ik stond gewoon te goed, voor een kereltje van 168cm en de 90kilo gepasseerd zijn en dan superdroog staan, het was gewoon lekker, enkel was ik al op mijn tandvlees aan het trainen, werken, het gezin, alles zo een beetje werd al in reserve van mijn lichaam uitgevoerd.

@Symmetry : op de eerste plaats kwam het zeker niet , dat zijn en blijven mijn kinderen. Dat ik de sterkste ben dat weet ik al ze bro, jij kan er zelfs een puntje aan zuigen

Ondertussen ben ik terug thuis mensen, en dat ik de tweede dag naar de gym wou gaan in het ziekenhuis was gewoon omdat ik me verveelde en ik een zenuw mannetje ben van natura, ik kan dus niet stilzitten

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X