Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
uhmm nooit aan moeten beginnen? nu ben je verwend inderdaadben nog steeds van mening dat je genoeg kan gainen zonder die shit...
weet ik Tjaaa, denk wel dat veel mensen kunnen gainen zonder ja maar ik hehe heb fotos vergeleken met vroegen nooit nooit van mn leven dat ik zou kunnen halen
trainen is nu vervelend je mist die extreem snelle groei
Doping is een keuze, net als clean trainen. Bepaal je doel eerst. Is dat zoveel massa behalen op een snelle manier..dan zou ik de pillen en de spuit er maar vlug weer bij pakken als ik jou was!
Wil je op een verantwoorde en goeie manier een top lichaam bouwen, dan rest je niks dan discipline en geduld te hebben, maar aan jouw manier van schrijven te zien val jij in de eerste catagorie.
als je gewend ben te trainen met a.s en je stopt, moet je niet zielig gaan doen, (niet verkeerd bedoeld)
je moet gewoon doorgaan en knallen, je word altijd groter beter, alleen merk je t niet altijd omdat je zonder a.s nu eenmaal langzamer groeit.
ok, als je richting wedstrijden wil gaan, dan ''moet'' je wel.
anders eindig je gewoon laatste, of je moet een naturel wedstrijd doen, waar ik ook men twijfels over heb.
al met al, kies je doel, wil je prof worden, pak er dan maar een naald bij, wil je gewoon trainen, train dan lekker naturel of pak afentoe een kuurtje,
groeien is relatief en persoons gebonden bedoel de 1 heeft t nu 1 maal in zich om er goed uit te zien met een beetje training, voeding en rust de ander werkt zich de ....... en gebeurt niets
goed dat ze as hebben uit gevonden
net zoals goed dat er hoeren zijn
@wil je gewoon trainen, train dan lekker naturel of pak afentoe een kuurtje
@ en oja, never give up mee eens will never give up
Blijft wel pittig moet ik eerlijk bekennen, as is zooo heftig he zowel negatief als positief, eigenlijk kleven er meer negatieve als positieve dingen aan, dr is maar 1 positief ding aan, dat je er F#$% mooier uit komt
Maar hebben er nog meer mensen last van na hun kuur dat ze die spanning/ groei missen???
Trainen met AAS of zonder dat moet ieder voor zichzelf weten.
In het begin doet iedereen groeien met of zonder, wat ik wel onzin vind, is dat je wanneer je zonder AAS traint, het dan saai is of dat je geen motivatie heb of iets dergelijks, want dat zit dan tussen de oren.
Wel is het zo dat wanneer je naturel traint, je op een gegeven moment niet meer vooruit gaat en dan moet je alles uit de kast halen, om naturel weer een beetje te groeien, maar troost je dit is pas na enkele jaren. Dus iemand die tegen je zegt, ik ben gaan kuren omdat ik niet meer groeide en die pas 3 maanden traint, die mag je gerust voor gek verklaren .
Ik heb zelf 12 jaar niet meer gekuurd en ben altijd gewoon door blijven trainen, zonder maar enig moment te denken, dat ik AAS nodig had.
Wat het wel is, vanaf het moment dat ik niet meer kuurde, ben ik pas gaan leven, toen die tijd stond de wedstrijdsport voorop. En men weet dan allemaal dat e.e.a. daarvoor moet wijken.
Ik ben nog altijd naturel bezig en ben dat van plan ook zo te houden.
Mocht aan AS beginnen dan zou niet trots meer kunnen zijn op mezelf na een geslaagde training.
Ik hou ervan om dicipline te kunnen opbrengen.Ik weet dat het na enkele jaren moeilijk word om naturel te blijven doorgaan,want de resultaten zijn dikwijls niet om over naar huis te schrijven maar toch blijf ik er voor gaan want met de juiste ingesteldheid bereik je altijd resultaten.
Ik ben nog altijd naturel bezig en ben dat van plan ook zo te houden.
Mocht aan AS beginnen dan zou niet trots meer kunnen zijn op mezelf na een geslaagde training.
Ik hou ervan om dicipline te kunnen opbrengen.Ik weet dat het na enkele jaren moeilijk word om naturel te blijven doorgaan,want de resultaten zijn dikwijls niet om over naar huis te schrijven maar toch blijf ik er voor gaan want met de juiste ingesteldheid bereik je altijd resultaten.
grtz
THAT'S THE SPIRIT!!!! Cool man, da's nou een uitspraak om trots op te zijn!
MAar moet er wel bij zeggen dat als je as gaat nemen er een nog grotere discipline bij komt kijken omdat je in principe boven je normale bereikbaarheid gaat trainen dus als je dan op een vlak verslapt ga je heel hard achteruit.
En alles wat je helemaal uit je eigen opgebouwd hebt blijft langer zitten als je soms wat verslapt.
dat je extra zweet is gewoon omdat je heel veel vocht vast houd en dat moet eruit en je oksels kunnen al dat zweet niet tegelijk aan
Dat je snel buiten adem bent of benauwd komt omdat door de test je luchtwegen smaller worden daarom snurken meeste mensen ook teringhard als ze aan het kuren zijn.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment