Shakes op het werk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes op het werk?

Ik had een vraagje, gebruiken jullie ook supplementen op het werk?
    aangezien ik op sommige dagen van 0700-1800 op het werk ben en smiddags een shake wil nemen, maar wat zouden de reacties van collega's zijn?(waar ik dus beetje bang voor ben)

mijn collegas vinden me raar...elke ochtend als ik binnenlop
    HEY HOE GAAT HET MET JE SPIEREN haha

en altidj zodra ik me shake maak..kijken ze me raar aan

Comment

Ik neem altijd shakes op me werk, boeiend wat anderen ervan denken.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Ik neem altijd shakes op me werk, boeiend wat anderen ervan denken.
        precies..jij gaat later groot worden dan gaan ze je aankijken damn wat heb jij een moo fysiek

Comment

Wat boeit het nou wat zei er van zeggen, het zijn je collega's en niet je vrienden (neem ik aan.) En het is hun verlies als zei voor de lunch/pauze een kroket ofzo eten en jij een Protein-Shake!
          If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

nouja 1 ervan is vriend geworden :P maar goed maar bedankt voor de positifs, motiveert me meer om het te gaan doen

Comment

Gewoon doen joh.. doe het ook al jaren bij verschillende banen, meestal vragen ze nog geen eens wat het is

Comment

Met het v-diet elke dag niks anders dan shakes. Kreeg ook allerlei commentaar. Gewoon negeren. Nu met normale voeding en 1 bakje met capsules kijken ze me nog vreemd aan alsof ik een chinees restaurant ben met al dat rijst en kip. Vragen ze of ik op dieet ben terwijl er 3x zoveel gegeten wordt als hun bij elkaar.

Kortom....negeren...hoe erg je er ook kunt gaan irriteren die ontwetendheid van ze.

Comment

Ik deed 't ook. Bij mij waren ze alleen nieuwsgierig wat 't was en hoe het smaakte. Toen ze het hadden geproefd vonden ze 't eigenlijk best lekker en voor de rest nooit meer iets over gehoord
                  An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

heb het ook een paar weken gedaan op het werk, had er niet echt last van, ze kijken je alleen zo raar aan. boeie.
                    heb meer last van mijn ouders dan toen mijn collega's, mijn ouders zitten elke week wel te neulen, van zo heb je je pepmiddel weer binnen, of ga je weer spieren kweken, soms wordt ik er echt van.

maar je moet het gewoon negeren en doen of je het niet hoort
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                      heb het ook een paar weken gedaan op het werk, had er niet echt last van, ze kijken je alleen zo raar aan. boeie.
                      heb meer last van mijn ouders dan toen mijn collega's, mijn ouders zitten elke week wel te neulen, van zo heb je je pepmiddel weer binnen, of ga je weer spieren kweken, soms wordt ik er echt van.

maar je moet het gewoon negeren en doen of je het niet hoort

Heb je je ouders uitgelegd wat het is dat je (eet) neemt? Want we hebben het hier toch over een eiwit shake en niet steroids?
                      If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                        Heb je je ouders uitgelegd wat het is dat je (eet) neemt? Want we hebben het hier toch over een eiwit shake en niet steroids?
                        ja, maar ze vinden het allemaal onzin, ik at te veel en dat is helemaal niet goed zeggen ze dan
                        is maar goed dat ze niet weten hoe ik train, anders gaan ze daar ook nog over klagen, dat ik niet zo zwaar moet gaan en blablablabla.

maar ja, ze voelen er ook helemaal niks voor sport of wat.
                        maar na een een tijdje is het niet leuk meer en begin je er echt aan te ergeren.
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Ik drink ook shakes op me werk.

Ik heb kut collega's, ik haat ze. Stelletje fu##ing malloten....

Zo, moest er even uit.

Comment

ja, maar ze vinden het allemaal onzin, ik at te veel en dat is helemaal niet goed zeggen ze dan
                            is maar goed dat ze niet weten hoe ik train, anders gaan ze daar ook nog over klagen, dat ik niet zo zwaar moet gaan en blablablabla.

maar na een een tijdje is het niet leuk meer en begin je er echt aan te ergeren.

Ik had toen ik begon met het gebruiken van bijvoorbeeld Whey-Shakes ook veel commentaar van mijn vader, die steeds begon te zeiken over waar het goed voor was. Ik heb hem toen in z'n gezicht gezegt dat ik het nam om spiermassa op te bouwen, omdat ik later niet wou rondlopen met een bier-buik en een kut conditie.

Sinds dien is hij ook met cardio en gewichten begonnen en gebruikt hij zelf ook Whey

Comment

Ja vervelend he betweters, mensen die menen dat ze er verstand van hebben, maar het dus totaal niet hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X