Om even terug te komen op die 20 sigaretten, hij vermeldde duidelijk hetzelfde effect en dus niet hetzelfde gevoel, dat maakt toch heel wat verschil je gaat toch ook heel wat ongezonder zijn bvb als je 1 dikke sigaar rookt dat telt toch ook voor X aantal sigaretten maar toch kan je bvb 1 of 2 sigaren minder roken dan je sigaretten kan roken, het effect is dus ook zwaarder en toch kan je bijna evenveel ervan roken.
On-topic, mijn trainingspartner heeft vroeger ook heel wat geblowed, hij zegt dat hij het aanvoelde alsof hij na verloop van tijd gewoon zo slap als wat werd en zich meer en meer 'leeg' ging voelen zonder joint dus kan best wel zijn dat je van blowen vermagerd en spierverlies hebt, al heb ik geen wetenschappelijk bewijs ervoor
On-topic, mijn trainingspartner heeft vroeger ook heel wat geblowed, hij zegt dat hij het aanvoelde alsof hij na verloop van tijd gewoon zo slap als wat werd en zich meer en meer 'leeg' ging voelen zonder joint dus kan best wel zijn dat je van blowen vermagerd en spierverlies hebt, al heb ik geen wetenschappelijk bewijs ervoor
Comment