Nitro crea- van XXL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by taxation View Post
    Deze vraag kan prachtig worden beantwoord middels de zoekfunctie.
    heb ik lekker veel aan!,in elk topic schrijf je dit.volgens mij weetje geen dr*l af van fitness.

de mensen zijn hier niet domals je er niet uit komt stel je de vraag
    daarom zijn we toch hier?

Comment

Mensen vinden verschillende dingen over tot welk vetpercentage bulken acceptabel/rendabel is en tot waar cutten nog functioneel is. Je moet gewoon goed in de gaten houden wat iemands doelen zijn.
      Ik denk zelf dat het het beste is als je onder de 15 procent zit door te bulken tot 15% en dan te cutten tot 8%. Ik ben recreatief (hoewel wel serieus) bb'er.
      Een pro als Punani kan bijvoorbeeld ervoor kiezen om wat dichter bij zijn wedstrijdgewicht te blijven, of een keer de strategie van o.a. Lee Priest te pakken (bulken tot dik in de 20%, en dan terugcutten met ondersteunende middelen om serieus massa te krijgen en te behouden).
      Iemand als de Sterkste Ophaler gaat eerder voor kracht, vandaar dat hij ook doorgaat tot een procent of 18 in de bulk, en dan teruggaat naar 12 tops.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Mensen vinden verschillende dingen over tot welk vetpercentage bulken acceptabel/rendabel is en tot waar cutten nog functioneel is. Je moet gewoon goed in de gaten houden wat iemands doelen zijn.
        Ik denk zelf dat het het beste is als je onder de 15 procent zit door te bulken tot 15% en dan te cutten tot 8%. Ik ben recreatief (hoewel wel serieus) bb'er.
        Een pro als Punani kan bijvoorbeeld ervoor kiezen om wat dichter bij zijn wedstrijdgewicht te blijven, of een keer de strategie van o.a. Lee Priest te pakken (bulken tot dik in de 20%, en dan terugcutten met ondersteunende middelen om serieus massa te krijgen en te behouden).
        Iemand als de Sterkste Ophaler gaat eerder voor kracht, vandaar dat hij ook doorgaat tot een procent of 18 in de bulk, en dan teruggaat naar 12 tops.

Hier heb ik tenminste wat aan,alleen ik oog niet dik ofzo alleen zit er vet die de spieren niet goed laat zien.vandaar dat ik vroeg of ik moest cutten nu al.
        moet ik dan me voedingsschema met 400 cal verminderen?
        hierbij nog eens me voeding schema nog niet aangepast aan VET in aantal %.was toen 22%.

Schema bijgevoegd.
        Hoe zouden jullie het doen?
        Attached Files

Comment

Eiwitten omhoog, kh omlaag. Vetten omhoog of zo laten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Weet niet meer waar, maar mensen met hoger vet% zetten niet bepaald makkelijker spiermassa aan. Zou eerst terug cutten tot je in ieder geval net onder de 15% zit ofzo.
            +1

greetz
            one goal: power and mass

Comment

Vandaag begonnen met nitrocrea,ik ga zo sporte.

Alleen heb ik het opeens erg warm,is dat normaal?
              heb wel gevoel van energie

Comment

Originally posted by Y-style View Post
                Vandaag begonnen met nitrocrea,ik ga zo sporte.

Alleen heb ik het opeens erg warm,is dat normaal?
                heb wel gevoel van energie
                vertel hier hoe het is want ik ben ook van plan om t aan te schaffen
                Bedankt!
                Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                  vertel hier hoe het is want ik ben ook van plan om t aan te schaffen
                  Bedankt!
                  Net terug van sportschool,voelde vandaag niet echt veel.alleen wat meer wil in meer reps.voelde geen extra kracht ofzo.
                  misschien omdat het begin is of het werkt gewoon niet bij me.eff afwachten dus ik denk pas na een week?

Comment

Sjees gozer het zijn geen steroids he, spul heb ff tijd nodig om in je lichaam te wennen.
                    Normaal neem je creatine eerst 7 dagen 5x om te wennen daarna 2 keer per dag, jij begint nu en denkt gelijk kilo's meer te pakken maar zo werkt t niet
                    gewoon ff weekje trainen en dan zul je wel wat gewicht erbij kunnen gooien maar reken niet om hoge verschillen.
                    Probeer het bij te houden in ee schema voor jezelf kan je de vooruitgang zien.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      Sjees gozer het zijn geen steroids he, spul heb ff tijd nodig om in je lichaam te wennen.
                      Normaal neem je creatine eerst 7 dagen 5x om te wennen daarna 2 keer per dag, jij begint nu en denkt gelijk kilo's meer te pakken maar zo werkt t niet
                      gewoon ff weekje trainen en dan zul je wel wat gewicht erbij kunnen gooien maar reken niet om hoge verschillen.
                      Probeer het bij te houden in ee schema voor jezelf kan je de vooruitgang zien.

ik verwacht ook niks.heb het genomen omdat het goed schijnt voor in je Cut schema.ik heb trouwens ook me eetschema aangepast.meer eiwitten.minder KH.deze crea past er goed bij.

ik denk ook wat cardio erbij te doen 1 x in de week?
                      verlies je dan spiermassa?

Comment

Net terug van sportschool,voelde vandaag niet echt veel.alleen wat meer wil in meer reps.voelde geen extra kracht ofzo.
                        misschien omdat het begin is of het werkt gewoon niet bij me.eff afwachten dus ik denk pas na een week?
                        Dat staat er ook op he dat het pas na enkele dagen werkt Ik denk dat zowiezo bij de meeste supps het pas werkt of je er wat van gaat merken na enkele weken, dat ligt er ook aan wat je het combineerd natuurlijk en dan heb ik het over voeding en training

Comment

Dat staat er ook op he dat het pas na enkele dagen werkt Ik denk dat zowiezo bij de meeste supps het pas werkt of je er wat van gaat merken na enkele weken, dat ligt er ook aan wat je het combineerd natuurlijk en dan heb ik het over voeding en training

Precies,maar ik hoor alleen maar goeie dingen erover.ook bij de sportschool zelf.je hebt me eetschema gezien wat vind je ervan?

Alleen is nog niet aangepast aan meer Eiwitten een minder KH.
                          hoe denk jij erover?

Comment

Vandaag weer getraint,ging perfect,meer pomp,meer uithoudings vermogen.ik ben er nu al tevreden mee.
                            eff kijke wat er na 1 week gaat gebeuren
                            trouwens ik ben nu 80KG

Comment

Precies,maar ik hoor alleen maar goeie dingen erover.ook bij de sportschool zelf.je hebt me eetschema gezien wat vind je ervan?

Alleen is nog niet aangepast aan meer Eiwitten een minder KH.
                              hoe denk jij erover?
                              Hoe ik er over denk? Ik kan je eetschema niet openen omdat ik excel niet heb geinstalleerd sorry...

Ik weet wel dat het bij ieder anders kan aanslaan ik zit er nog over te twijfelen... ik zal het morgen eens aan die personal trainer vragen
                              ik hoorde van Jenny het volgende:

Van: [hyver=sunnysport]Jenny
                              Personal Trainer[/hyver]
                              Datum: 2008-08-12 19:09:17
                              ----------------------------------------
                              RE: Creatine

Hoi Danielle,
                              Ik gebruik geen creatine.
                              Proteine shakes drink ik alleen offseason, want daar zitten melkproducten.
                              Ik gebruik wel visolie, vit. C en multivitaminen van Alberthein, verder niks.
                              Als je goed traint en eet, hoef je verder geen supplementen.

tja als je kijkt hoe ze eruit ziet, en dat zonder creatine en andere supps weet je blijft zo kopen en al die supps zijn niet goedkoop.. ik wil ook nog leuke dingen doen inplaats van mijn hele salaris aan supps te gaan spenderen. Voeding kost al niet zo goedkoop, ik gebruik nu whey en visolie, daarbij komt nog eens de sportschool, ik vind dat wel even genoeg. Een goede voeding en een goed trainingschema moet al heel wat resultaat opleveren. Maar goed dat is in mijn geval dan. Ik hoef niet zonodig er zo:
                              Saskia, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends uit te zien, alsjeblieft zeg.. het moet wel leuk blijven
                              bij haar is het trouwens ook niet natuurlijk gegaan he dat snap je wel als je haar stem hoort al denk ik die heeft niet alleen op vislolie en shakes geteerd
                              maar goed wat niet weert wat niet deert.

Als creatine echt een uitkomst is wat past bij mijn doel en het behalen ervan en de uitwerking van anderen op deze creatine, dan zal ik het nog eens overwegen maar voor nu.. laat ik het even bij mijn voeding en training en de whey en visolie.

en nu zit ik te bedenken dat ik ontzettend kan ouwehoeren dus ik laat het er bij Ik ben benieuwd na je resultaten

Comment

Hoe ik er over denk? Ik kan je eetschema niet openen omdat ik excel niet heb geinstalleerd sorry...

Ik weet wel dat het bij ieder anders kan aanslaan ik zit er nog over te twijfelen... ik zal het morgen eens aan die personal trainer vragen
                                ik hoorde van Jenny het volgende:

Van: [hyver=sunnysport]Jenny
                                Personal Trainer[/hyver]
                                Datum: 2008-08-12 19:09:17
                                ----------------------------------------
                                RE: Creatine
                                Hoi Danielle,
                                Ik gebruik geen creatine.
                                Proteine shakes drink ik alleen offseason, want daar zitten melkproducten.
                                Ik gebruik wel visolie, vit. C en multivitaminen van Alberthein, verder niks.
                                Als je goed traint en eet, hoef je verder geen supplementen.

tja als je kijkt hoe ze eruit ziet, en dat zonder creatine en andere supps weet je blijft zo kopen en al die supps zijn niet goedkoop.. ik wil ook nog leuke dingen doen inplaats van mijn hele salaris aan supps te gaan spenderen. Voeding kost al niet zo goedkoop, ik gebruik nu whey en visolie, daarbij komt nog eens de sportschool, ik vind dat wel even genoeg. Een goede voeding en een goed trainingschema moet al heel wat resultaat opleveren. Maar goed dat is in mijn geval dan. Ik hoef niet zonodig er zo:
                                Saskia, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends uit te zien, alsjeblieft zeg.. het moet wel leuk blijven
                                bij haar is het trouwens ook niet natuurlijk gegaan he dat snap je wel als je haar stem hoort al denk ik die heeft niet alleen op vislolie en shakes geteerd
                                maar goed wat niet weert wat niet deert.

Als creatine echt een uitkomst is wat past bij mijn doel en het behalen ervan en de uitwerking van anderen op deze creatine, dan zal ik het nog eens overwegen maar voor nu.. laat ik het even bij mijn voeding en training en de whey en visolie.

en nu zit ik te bedenken dat ik ontzettend kan ouwehoeren dus ik laat het er bij Ik ben benieuwd na je resultaten

Bij mij was het zo dat ik vroeger veel aan sport heb gedaan.
                                totaal 7 jaartjes of langer tot me 18de.toen daarna was ik gestopt 4 jaartjes tot nu 22 jaar. alles was losjes.nu begint alles in rep tempo te komen.

wil eens zien hoe ik na een jaartje ga worden.
                                ben nu van 78KG naar 80KG gegaan terwijl ik dunner uitzie.
                                wanneer ik 85KG ben ga ik beginnen met cutten.

Nog iets die nitrocrea je hoeft daar niet bang voor te zijn
                                is gewoon lichaams eigenstof die verhoogt wordt

Oja nog iets over Personal Trainers,die doen altijd alsof ze wonder mensen zijn.een geen sups nodig hebben!terwijl ze stiekem in de hoekjes van alles innemen maar goed.
                                Last edited by Y-style; 15-08-2008, 11:00.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X