Golf arm¿¿

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Golf arm¿¿

He zoals de titel al zegt

(lijkt op een tennis arm aleen dan niet boven in je onderarm
    maar onder in je onderarm)
    en vooral als ik zwaar druk voel ik het in de aanhechting in de elleboog

ik kom net bij de doctor vandaan
    en ze zei dat ik een golf arm heb¿¿
    en dat ik er niks aan kan doen¿¿

iemand tips of tricks

want ga niet half jaar of jaar zonder (of rustig aan)

waar zit de pijn nou precies? binnenkant onderarm of aan de onderkant van je onderarm? Staan je onderarmspieren ook te strak? heb zelf ook regelmatig last van me ellebogen.. vooral de aanhechting van me triceps.. ook al meerdere keren voor behandeld.. het enige wat werkt is fysio bij mij. Rek en strek oefeningen en het losmaken van de onderarm.

Comment

ik heb last van de elleboog zeg maar bij de telefoonbotje in de buurt

en de doctor zei dat het komt daar de spier aan de onderkant van de onderarm

maar het is verschillend
      dan is het links
      dan rechts
      dan ff 3 dagen niks
      en dan zo weer bijde

maar fiso¿¿
      wat voor oefeingen doe je dan¿

Comment

dat zal wel een spieraanhechting zijn die je voelt dan.. die lichtelijk irriteerd is.
        En wat je dokter zegt zal wel kloppen, dat de oorzaak je onderarmen zijn... Waarschijnlijk staan ze veel te strak. Ik zou toch echt een afspraak gaan maken bij de fysio.

Het zijn oefeningen puur om je onderarmen los te maken. even googlen naar onderarm rekoefeningen.

Comment

Ik heb precies het zelfde in mijn ellebogen.
          Als ik triceps extend doe met een dummble achter mijn hoofd doet het pijn en geeft een naar gevoel, deze oef doe ik ook niet meer.

Ben bij een kraker geweest, die zij dat mijn arm niet kon strekken.
          Zij heeft het wel even recht gezet voor me en had er zeker een jaar geen last meer van.
          Nu begint het weer opnieuw dus denk dat ik binnen kort maar weer is langs ga.
          Who's the Chef

Comment

Ikzelf heb een tennis en een golfelleboog.Beste oplossing is kine.
            getting back in shape...

Comment

[quote=Been;467356]Ik heb precies het zelfde in mijn ellebogen.
              Als ik triceps extend doe met een dummble achter mijn hoofd doet het pijn en geeft een naar gevoel, deze oef doe ik ook niet meer.
              quote]

nou ik heb het hooftzaklijk met bank vlak
              en schouders
              vooral als je net wat dieper wil gaan¿¿

maar de kraker zei je¿¿
              wat doet die er aan dan¿¿
              mn arm opruilen
              doe dan meteen 2armen van 48 cm(bisheps)

Comment

Gewoon de oefeningen doen die je wel kan doen? De stand van je polsen kan veel uitmaken (gebruik bijv. DB's). Daarnaast hogere herhalingen (30+) doen voor de oefeningen waarbij je wel pijn hebt en niet tot faillure. Zorgen voor doorbloeding.
                Het allerbelangrijkste: Als het zeer doet en zeerder gaat doen bij een oefening niet ermee doorgaan.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X