Gaatje in trommelvlies...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaatje in trommelvlies...

Beste Bodynetters,

Na een week last te hebben gehad van me oren. Ben ik vandaag naar de dokter geweest, en wat bleek? Dat ik 2 gaten in me trommelvlies heb links en rechts 1. Maar nu is me vraag kan ik nu gewoon nog wel fitnessen, want ik kan niet zonder fitnes en de meeste mensen zeggen nee, want het legt te veel druk op je trommelvlies zodoende deze vraag, who can help my?

Greetz,

Cybersul
    Wat ben ik een spetter

lijkt me dat als je in beide trommelvliezen een gaatje hebt dat er juist geen druk op kan staan??
    ik heb ooit s een scheur in mn rechter gehad na het sparren en mocht gewoon alles nog doen, wel even een watje erin houden zeeeeker met deze kou!!!
    uut grunn!

Comment

Herstelt zichzelf toch gewoon?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja, het hersteld zichzelf gewoon, niets aan de hand.
        je bent echter wel vatbaarder voor kou en oorontsteking in diens gevolg.
        uut grunn!

Comment

Oorontsteking heb ik gehad en der is veel druk op geweest en daardoor zijn me trommelvliesen geknapt waardoor ik nu een gaatje heb 90 % herstelt het vanzelf maar als het niet vanzelf over gaat moet de kno arts van toepassing komen maar me vraag is kan ik gewoon fitnesen ?
          Wat ben ik een spetter

Comment

Ik zou het aan de KNO of huisarts vragen.
            Voor herstel lijkt het me bevordelijk dat je der geen druk op zet.
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by cybersul View Post
              de meeste mensen zeggen nee
              Je beantwoord het zelf eigenlijk al. Snap je frustratie om niet te kunnen sporten, maar denk dat je zelf wel weet dat je tegen beter weten ingaat.

Ik heb het ook een keer gehad namelijk. Ik adviseer je dan ook ABSOLUUT niet te gaan fitnessen. Ook niet teveel buiten komen, en iig oren bedekken.
              Verder goed reinigen, zorg dat er niks in komt.

Succes met je herstel.
              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Nope, hersteld niet zelf ik kwam er net achter dat het vanaf kleins af aan is. En dat er een kans bestaat 1 op de 1000 dat ik blijvend doof blijf na een operatie. En die operatie wil ik niet ondergaan, stel ik zit in die 1 van de 1000. Ik moet zelfs 2 oren laten opereren, wat zouden jullie doen?
                Wat ben ik een spetter

Comment

Ik zou de gok wel nemen. 1/1000ste. Is marginaal.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou er zeker wel voor gaan hoor.
                    Who's the Chef

Comment

Zou er ook voor gaan!!
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Dus ze snijden je oor open je krijgt een grote buis door je keel een infuus in je pols en halen een stukje spier ergens achter je oor vandaan of iets dergelijks werd er uitgelegt het is een dag opname dus je blijft er ook overnachten. Dangerousss :P zometeen zijn ze me oor kwijt
                        Wat ben ik een spetter

Comment

heb het zelf ook gehad!
                          je kan gewoon blijven sporte en operatie stelt niets voor

bij mij is die alleen wel mislukt dus moet nog keer

Comment

Heb zelf aantal dragen flink druk op m'n oor alsof met de auto door de bergen rijdt... als morgen niet weg is denk ik ook maar is afspraakje maken..

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                              Dus ze snijden je oor open je krijgt een grote buis door je keel een infuus in je pols en halen een stukje spier ergens achter je oor vandaan of iets dergelijks werd er uitgelegt het is een dag opname dus je blijft er ook overnachten. Dangerousss :P zometeen zijn ze me oor kwijt
                              Varkens oren lijken veel op mensen oren...... dus maak je niet druk
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X